Termeni și condiții pentru editorii de pe platforma WhitePress

  1. Prevederi generale
    1. Acești Termeni și Condiții („Reglementări”) stipulează Reglementările pentru asigurarea serviciului electronic prin intermediul Platformei de Internet, aflată la whitepress.com (de aici înainte: „Platforma”) în beneficiul utilizatorilor finali de internet care vizitează Platforma și completează toate documentele legale și concrete puse la dispoziție pentru Termeni și Condiții (de aici înainte: „Utilizatori”) și care în același timp sunt Agenții de publicitate, conform semnificației secțiunii 1.8 din Reglementările de mai jos.
       
    2. Platforma aduce laolaltă o bază de date a Agențiilor de publicitate, Editorilor, Influencerilor și Jurnaliștilor. Baza de date la care se face referire în propoziția anterioară este verificată și actualizată de Furnizorul de Servicii, și orice modificare a acesteia este considerată a fi o modificare a Termenilor și Condițiilor.
       
    3. Serviciile sunt oferite de WhitePress SRL, societate cu răspundere limitată cu sediul social în România, str. Alexandru D. Xenopol nr. 30, 410229 Oradea, România, înregistrată sub numărul de intrare: J05/1866/2019, CNP: 41419473, numită de aici înainte „Furnizorul de Servicii”.
    4. [șters]
       
    5. „Agenție de publicitate” va însemna un Utilizator al Platformei care este un antreprenor a cărui situație este guvernată de REGLEMENTĂRILE AGENȚIEI DE PUBLICITATE.
       
    6. Prin „Jurnalist” se înțelege un Utilizator al Platformei plasat de Furnizorul de Servicii în baza de date pentru Jurnaliști (Copywriters), a cărui situație este guvernată de REGLEMENTĂRILE PENTRU JURNALIȘTI.
       
    7. Prin „Influencer” se înțelege un Utilizator al Platformei plasat de Furnizorul de Servicii în baza de date pentru Influenceri, a cărui situație este guvernată de REGLEMENTĂRILE PENTRU INFLUENCERI.
       
    8. Prin „Editor” se înțelege un Utilizator al Platformei plasat de Furnizorul de Servicii în baza de date pentru Editori, după ce a înregistrat anterior un cont la Platformă, care publică articole pe portalurile sau blogurile personale, a cărui situație este guvernată de REGLEMENTĂRILE PENTRU EDITORI.
       
    9. Editorul publică pe Platformă o listă a portalurilor sau blogurilor sale de pe internet (denumite de aici înainte: „Portaluri”) la care se aplică intermedierea la care se face referire în clauza 2.1 din Termeni și Condiții. Pentru fiecare Portal, Editorul furnizează informații despre adresă, temă, descriere, popularitate și alte date importante pentru Agențiile de publicitate.
       
    10. Zilele lucrătoare în sensul Regulamentului înseamnă orice zi, cu excepția sâmbetei, a duminicii și a oricărei alte sărbători legale.  Atunci când regulamentele se referă la "zile", acestea înseamnă zile calendaristice.
       
    11. Prevederile altor documente disponibile pe site-ul Platformei la care se referă acești Termeni și Condiții vor face parte integrantă din Termeni și Condiții. În cazul în care prevederile acestor documente intră în conflict cu conținutul Termenilor și Condițiilor, Editorul va fi obligat să respecte prevederile Termenilor și Condițiilor.
       
    12. Toate Serviciile furnizate în baza Reglementărilor și legate de funcționarea Platformei sunt destinate persoanelor care utilizează aceste Servicii în scopuri legate de propria activitate comercială și, în același timp, sunt de natură profesională pentru acestea. În cazul în care se dorește ca Serviciile menționate în Reglementări și legate de funcționarea Platformei să fie utilizate de către un consumator sau întreprinzător pentru care Serviciile reglementate de Reglementări nu sunt de natură profesională, atunci acordurile cu acest consumator sau antreprenor pentru furnizarea Serviciilor oferite vor fi încheiate în termeni și condiții agreate individual, iar prezentele Reglementări nu vor fi direct aplicabile acestui consumator sau antreprenor, conform clauzei 2.7 din Reglementări.
       
    13. Editorul care utilizează Platforma este obligat să:
      • folosească Platforma de o manieră care să nu se interpună funcționalității acesteia;
      • folosească Platforma de o manieră care să nu deranjeze pe ceilalți utilizatori și pe Furnizorul de Servicii, și să se abțină de la orice acțiune care ar putea fi dăunătoare celorlalți Utilizatori ai Platformei sau Furnizorului de Servicii;
      • nu ofere sau transmită pe Platformă orice conținut ilicit;
      • nu trimită sau posteze informații comerciale nesolicitate pe Platformă;
      • se conformeze interdicției de extragere de date de pe web (web scraping) și rularea oricăror texte, programe automate sau unelte similare în cadrul Platformei, al site-ului web al Furnizorului de Servicii și ale tuturor substitutelor acestora.
  2. Servicii
    1. Serviciile oferite de Furnizorul de Servicii în baza acestor Termeni și Condiții și (de aici înainte numite Servicii), constau în special în a face disponibilă Platforma și funcționalitățile sale, inclusiv posibilitatea de a crea un cont, de a face disponibile unelte de comunicare, precum și mediere:
      • dintre Agențiile de publicitate și Editori cu privire la publicarea de articole plătite (sponsorizate), articole-invitat sau alte tipuri de conținut;
      • dintre Jurnaliști și Editori cu privire la dezvoltarea de conținut la cererea Editorului;
      • între Utilizatorii Platformei în furnizarea și utilizarea altor servicii oferite prin intermediul Platformei.

        Intermedierea Furnizorului de Servicii, în cadrul termenilor și condițiilor aplicabile pentru Serviciul relevant, așa cum sunt stipulate în Termenii și Condiții, poate consta în a acționa pentru și în numele Utilizatorului Platformei, în nume propriu dar pentru Utilizatorul Platformei.
         
    2. Încheierea contractului de prestare a Serviciilor are loc la acceptarea Regulamentului de către Utilizator. Sfera și maniera de utilizare a mai sus menționatelor Servicii sunt specificate de Furnizorul de Servicii în conținutul Reglementărilor și în documentele la care se referă Reglementările.
       
    3. Serviciul asociat cu asigurarea Platformei este efectuat când se obține accesul la Platformă sau la funcționalitățile sale selectate.
       
    4. Disponibilitatea caracteristicilor Platformei selectate de Furnizorul de Servicii este taxabilă. Sfera și exigibilitatea sunt determinate de prevederile documentelor de pe Platformă care se referă la serviciul în chestiune. Încheierea contractului pentru asigurarea de Servicii taxabile apare în momentul indicat de prevederile Reglementărilor cu privire la Serviciul în chestiune.
       
    5. Utilizarea corespunzătoare a Platformei este posibilă folosind un PC, Mac sau computer similar conectat la Internet, echipat cu un sistem de operare (Windows, Mac Os, Linux sau similar) și un browser web (Microsoft Edge, Firefox, Chrome, Opera, Safari). Unele servici sau unelte pot solicita acces la un cont de email, și utilizarea unor anumite Servicii necesită JavaScript în cazul în care nu este consemnat altfel.
       
    6. Când folosiți Platforma, cookies sunt instalate pe sistemul de computer al Utilizatorului. Reglementările de utilizare a cookies sunt stipulate în POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE.
       
    7. Dacă Editorul este un consumator sau un antreprenor pentru care utilizarea Serviciilor nu este de natură profesională (de aici înainte: Editor-consumator), contractul dintre Furnizorul de Servicii și Editor-consumator se va încheia în termeni și condițiile determinate în mod individual, sub rezerva că prevederile Reglementărilor și ale documentelor la care Reglementările fac referire se vor aplica Editorului-consumator cu privire la prețuri și - în funcție de acordurile individuale - conform scopului care rămâne.
  3. Înregistrarea unui cont pe Platformă
    1. Un Utilizator Înregistrat este un utilizator care, după acceptarea Termenilor și Condițiilor, completează procedura de înregistrare pe Platformă, încheind cu crearea cu succes a unui cont.
       
    2. Procedura de înregistrare constă în completarea într-un formular electronic de înregistrare, acceptând Reglementările și consimțind sfera indicată de Furnizorul de Servicii și cu privire la POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE. Acceptarea Reglementărilor este benevolă dar necesară pentru ca Editorul să creeze un cont și să folosească Serviciile. La acceptarea acestor Reglementări de către Editor, se încheie un acord între Editor și Furnizorul de Servicii cu privire la Serviciile oferite de Furnizorul de Servicii, la principiile de utilizare a Platformei și a funcționalităților sale (accesabilitatea sa).
       
    3. Ca urmare a înregistrării pe Platformă, Editorului i se atribuie un cont. Decizia finală privind înregistrarea este luată de Furnizorul de Servicii, care o poate refuza dacă Editorul sau Portalul său nu îndeplinește cerințele prevăzute de Termeni și Condiții.
       
    4. Editorul trebuie să aibă drepturi depline de a dispune și de a dispune de Website-uri, inclusiv de conținutul acestora. Dacă aceste drepturi sunt de natură relativă, adică bazate pe contracte cu caracter obligatoriu (și nu real), atunci Editorul trebuie să informeze Furnizorul de Servicii despre acest fapt și, la cererea Furnizorului de Servicii, să prezinte autorizațiile relevante de la proprietarul Portalului în cauză, ceea ce nu prejudiciază dreptul proprietarului de a coopera direct cu Furnizorul de Servicii în calitate de Editor.
       
    5. În cazul unei intenții de a face o schimbare a dreptului de proprietate (pe baza unui contract de vânzare sau în alt mod) cu privire la Portalul pe care a fost publicat un articol în conformitate cu prevederile Termenilor și Condițiilor, Editorul este obligat să determine cumpărătorul să continue să utilizeze în continuare spațiul furnizat pe Portal pentru o perioadă stabilită anterior, sub sancțiunea răspunderii pentru daune aduse Furnizorului de Servicii, inclusiv cele legate de Furnizorul de Servicii, reclamațiile Agenției de publicitate făcute direct împotriva Furnizorului de Servicii.
       
    6. Editorul este obligat să asigure calitatea corespunzătoare a Portalului, în special în ceea ce privește aspectele tehnice ale funcționării, aspectul și conținutul acestuia. Cerințele de bază de calitate în acest sens sunt definite de Platformă.
       
    7. Editorul recunoaște și acceptă că:
      • cerințele descrise în secțiunea 3.6 din Termenii și condițiile de mai sus sunt de natură de bază și nu constituie o listă închisă de condiții care trebuie îndeplinite de Portalul(urile) editorului;
      • decizia finală dacă fiecare dintre Website-urile Editorului îndeplinește cerințele și dacă este posibilă adăugarea unui Website la contul Editorului pe Platformă revine Furnizorului de Servicii, care, în luarea acestei decizii, este ghidat de interesele înțelese pe larg ale Agențiilor de publicitate ca mandanți elementari și beneficiari finali ai serviciului furnizat de Editor.
         
    8. Editorul declară că în ceea ce privește materialele (inclusiv conținutul) publicate în mod independent în zona pusă la dispoziție a Portalurilor, adică ce publicație nu are legătură cu îndeplinirea acordului încheiat de Editor cu Furnizorul de Servicii:
      • va deține, în măsura în care este necesar, drepturile de autor și drepturile conexe sau licențele asupra acestor materiale;
      • Utilizarea unui astfel de material în scopul implementării contractului nu încalcă drepturile de autor ale terților;
      • va avea toate permisiunile necesare pentru a disemina imaginea persoanelor indicate în aceste materiale;
      • utilizarea unui astfel de material nu va încălca drepturile de autor sau drepturile de proprietate industrială ale terților și, în special, nu va încălca nicio marcă sau drepturi de protecție a mărcii de renume, nu va constitui un act de concurență neloială și nu va încălca legea, bunele moravuri, Regulamentul privind relațiile sociale sau interesele legitime ale terților.
         
    9. Va fi interzis ca un Editor să acționeze în detrimentul altor Utilizatori ai Platformei sau să întreprindă activități care pot cauza prejudicii altor Utilizatori ai Platformei. Interdicția la care se face referire în teza anterioară include, în special, acțiuni precum: postarea de link-uri nefirești către articole publicate (sau alte postări pe rețelele sociale), atragerea de comentarii nefirești sub articolele publicate, direcționarea traficului nefiresc către articolele publicate, indiferent de scopul pe care Editorul dorește să-l atingă prin astfel de acțiuni.
       
    10. Furnizorul de Servicii va avea dreptul de a elimina un anumit Portal al Editorului de pe Platformă în cazul în care Editorul, în cadrul informațiilor despre acel Portal sau cu privire la conținutul acestuia, încalcă prevederile prezentului Regulament, inclusiv în cazul în care Editorul face declarațiile false menționate în clauza 4.11 din Regulament.
       
    11. In pofida dreptului de a șterge Portalul, contul Editorului de pe Platformă poate fi șters sau suspendat de către Furnizorul de Servicii fără niciun prejudiciu dacă Furnizorul de Servicii stabilește că Editorul:
      • încalcă prevederile Reglementărilor, inclusiv prevederile legii la care se face referire în Reglementări;
      • nu își îndeplinește sarcinile în mod corespunzător;
      • datele furnizate de acesta/aceasta sunt incorecte sau incomplete, incluzând mai ales informații referitoare la Site-uri;
      • nu s-a conectat la Platformă pentru o perioadă cumulată de 12 luni de la ultima conectare; dacă întreruperea durează mai mult de 3 luni, contul poate fi suspendat.
         
    12. Un cont poate fi, de asemenea, șters dacă Portalul (toate portalurile editorilor) nu îndeplinește cerințele Termenilor și condițiilor.
       
    13. Restabilirea contului unui Editor care a fost desființat sau deblocarea contului unui Editor care a fost blocat de către Furnizorul de Servicii necesită rectificarea încălcărilor menționate în clauzele 3.10 - 3.12 din Termenii și Condițiile de mai sus și acordul Furnizorului de Servicii, care nu este obligat să îl acorde.
  4. Servicii de publicare de conținut
    1. Platforma permite Utilizatorilor înregistrați ca Editori să încheie acorduri cu Furnizorul de Servicii pentru furnizarea de spațiu pe Portalul(urile) Editorului, în scopul de a publica articole sponsorizate și articole-invitat comandate de Utilizatorii Platformei cu un cont înregistrat de Agenție de publicitate.
       
    2. Furnizorul de Servicii, prin intermediul Platformei, caută Agenții de publicitate interesate să pună la dispoziție spațiul Portalurilor și să publice pe acestea articolele sponsorizate la care se face referire în sec. 5 din Regulament, dar Furnizorul de Servicii nu face nicio promisiune în acest sens, nici în ceea ce privește achiziționarea de Agenții de publicitate, nici cifra de afaceri generată de Editori în acest sens.
       
    3. Furnizorul de Servicii, prin intermediul Platformei, dispune, în numele Agenției de publicitate, furnizarea de spațiu pe Portal către Editor pentru publicarea articolelor, pentru care trebuie mai întâi îndeplinite următoarele condiții:
      • conținutul articolului este gata și disponibil pe Platformă pentru revizuire de către editor (inclusiv atașamente, structura, aspectul linkurilor);
      • Agenția de publicitate declară și marchează dacă conținutul articolului îndeplinește premisa unicității.
         
    4. Furnizorul de Servicii declară că, în conformitate cu prevederile REGULAMENTULUI AGENTIEI DE PUBLICITATE, Agenția de publicitate este cea care se asigură că articolul plătit trimis spre publicare este în conformitate cu legea, atât în ​​ceea ce privește conținutul său și acceptabilitatea publicării, cât și faptul că Agenția de publicitate va deține drepturile asupra conținutului și a altor forme de media utilizate (fotografii, grafică, etc.). Furnizorul de Servicii nu este obligat să verifice dacă articolele plătite furnizate (inclusiv consecințele publicării lor ulterioare) nu încalcă legea, atât în ​​ceea ce privește conținutul acestora, admisibilitatea publicării, cât și deținerea de către Agenția de publicitate a drepturilor (în special dreptul de autor) asupra conținutului și a altor forme de media utilizate (fotografii, grafică etc.). Furnizorul de Servicii nu este responsabil pentru posibilele consecințe ale publicării unui articol plătit cu încălcarea prevederilor legii în vigoare.
       
    5. Editorul poate respinge o comandă de publicare dacă conținutul, subiectul sau alte caracteristici ale unui articol trimis spre publicare ridică îndoieli cu privire la conformitatea acestuia cu legea sau cu standardele aplicabile. Prin faptul că editorul publică articolul, editorul recunoaște că a citit conținutul articolului și își asumă riscul publicării acestuia.
       
    6. Editorul are posibilitatea de a declara în Platformă publicarea articolelor din subiecte identificate în Platformă drept „subiecte sensibile”. Prin intermediul setărilor de parametri relevanți, Editorul poate decide cu privire la subiectul publicației pe care îl autorizează, dar, indiferent de setul de filtre, Editorul are opțiunea în fiecare caz de a respinge comanda pentru o anumită publicare. Rezerva indicată în teza anterioară exclude utilizarea de către Editorul de pe Platformă și a Serviciilor oferite de Furnizorul de Servicii pentru a publica conținut care promovează produse și servicii a căror publicitate și promovare este ilegală, cum ar fi, dar fără a se limita la: jocuri de noroc, băuturi alcoolice și produse din tutun, substanțe psihoactive, narcotice, medicamente și alte produse farmaceutice, achiziționarea și vânzarea sau medierea de țesuturi, organe, servicii medicale, servicii de avocatură și notariale și alte grupuri profesionale acoperite de interdicția de publicitate.
       
    7. Înainte de încheierea unui acord în cadrul funcționalităților Platformei, care are loc la momentul indicat de prevederile relevante ale Termenilor de utilizare, Editorul și Agenția de publicitate (denumite de aici înainte și: Părțile) sunt obligați să confirme corectitudinea comenzii de publicare a conținutului pe Portal și declarația Editorului de acceptare a comenzii.
       
    8. [șters]
       
    9. Încheierea contractului și termenii și condițiile acestuia vor fi înregistrate prin intermediul unui e-mail trimis Părților ca parte a funcționalității Platformei.
       
    10. Niciunul dintre contractele prevăzute de Termeni și Condiții, încheiate prin utilizarea funcționalității Platformei între Editor și Furnizorul de Servicii, nu poate fi încheiat implicit.
       
    11. Editorul declară că:
      • este autorizat să pună la dispoziție spațiul de pe Portaluri pentru publicarea articolelor adăugate pe Platformă și că informațiile pe care le furnizează pe Portaluri sunt de încredere, actualizate și adevărate; (i) Furnizarea de spațiu pe Portal(uri) și publicarea articolelor pe Portal(uri) nu încalcă niciun drept al terților;
      • are toate permisiunile și consimțămintele necesare pentru publicarea pe suprafața Portalului(urilor), în special în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și instalarea și utilizarea cookie-urilor;
      • Editorul declară, de asemenea, că, în cazul oricăror pretenții referitoare la furnizarea spațiului de Portal și publicarea articolelor comandate de Agenția de publicitate, împotriva Furnizorului de Servicii, Editorul se obligă să apere Furnizorul de Servicii împotriva acestor pretenții și va rambursa Furnizorului de Servicii toate costurile și cheltuielile aferente acestora.
         
    12. Editorul, pentru a-și respecta obligațiile prevăzute de lege, se obligă să colecteze, prin Portalul său, consimțământul pentru:
      • instalarea pe echipamentul terminal al vizitatorului Portalului de cookies ale Furnizorului de Servicii, în scopul prelucrării datelor cu caracter personal, inclusiv analizei traficului și păstrării statisticilor privind vizitele pe site, rezultate din Articolul 6 (1) (a) al GDPR;
      • instalarea modulelor cookie ale Furnizorului de servicii pe echipamentul terminal al vizitatorului portalului, în conformitate cu dispozițiile relevante ale legislației în materie de telecomunicații.
         
    13. Editorul, atunci când colectează consimțămintele menționate mai sus, se angajează să permită Furnizorului de Servicii să își îndeplinească obligația de informare în temeiul articolelor 13 și 14 din GDPR prin furnizarea unui link către POLITICA DE CONFIDENTIALITATE a Furnizorului de Servicii pe Portal.
       
    14. Editorul se obligă să arhiveze consimțămintele obținute în așa fel încât să identifice persoana care și-a dat consimțământul și să asigure un nivel adecvat de raportare, inclusiv punerea la dispoziție imediată a informațiilor relevante, ori de câte ori este solicitat de Furnizorul de Servicii.
  5. Articole sponsorizate (plătite)
    1. Articole sponsorizate (denumite de aici înainte „articole sponsorizate” sau „articole plătite”) înseamnă texte (cu suport media atașat) care fac publicitate produsului, companiei sau serviciului Agenției de publicitate sau alte texte cu caracter informativ. Atunci când trimite un articol plătit spre publicare, Agenția de publicitate specifică dacă este un conținut unic, adică nepublicat anterior pe Internet, sau dacă este un conținut publicat anterior pe Internet. Această desemnare este vizibilă pe Platformă atât pentru Furnizorul de Servicii, cât și pentru Editor.
       
    2. Editorul, prin intermediul Platformei, determină:
      • cerințele tehnice pentru articolele sponsorizate, a căror publicare pe Portalul Editorului poate fi comandată și realizată prin intermediul Platformei;
      • suma remunerației nete pe care Editorul dorește să o primească de la Furnizorul de Servicii pentru publicarea fiecărui articol sponsorizat;
      • dacă valoarea remunerației depinde de parametri suplimentari stabiliți de editor (de exemplu, partajarea informațiilor pe un profil Facebook);
      • exemple de motive pentru care un editor are dreptul de a refuza o ofertă de a publica un articol sponsorizat.
         
    3. De asemenea, este posibilă pregătirea conținutului unui articol plătit de către un Editor în cadrul funcționalităților Platformei. Într-un astfel de caz, Regulamentul de pregătire a unui astfel de articol este stabilit de fiecare dată prin acorduri între un Editor și un Furnizor de Servicii, în timp ce o Agenție de publicitate care comandă un articol sponsorizat de la un Furnizor de Servicii nu dobândește niciun drept asupra conținutului sau formei materialului creat de un Editor. Un articol sponsorizat pregătit de un Editor, precum și publicarea acestuia pe Site, nu poate încălca nicio lege sau drept al terților, inclusiv în special drepturile de proprietate ale autorului, drepturile de proprietate industrială, bunele obiceiuri, principiile de conviețuire socială, interesele legitime ale terților sau să constituie un act de concurență neloială.
       
    4. Informațiile despre comanda de publicare a Agenției de publicitate sunt trimise la adresa de e-mail a Editorului indicată în contul Editorului de pe Platformă. Editorul va primi aceste informații imediat după ce Agenția de publicitate a plasat comanda relevantă pe Platformă.
       
    5. Încheierea unui contract între Editor și Furnizorul de Servicii pentru punerea la dispoziție a spațiului de Portal pentru publicarea unui articol plătit comandat de o Agenție de publicitate va avea loc în momentul acceptării comenzii, adică în momentul publicării conținutului articolului pe Portalul Editorului, sub rezerva prevederilor clauzei 5.6 de mai jos. 5.6 din Reglementările de mai jos.
       
    6. Editorul este obligat să publice articolul în termen de 3 zile lucrătoare de la data primirii comenzii de publicare, cu excepția cazului în care în oferta Editorului de publicare pe Portalul ales este specificat un alt termen limită de publicare sau în cazul în care Agenția de publicitate a specificat un alt termen limită de publicare în cadrul comenzii plasate. În cazul nepublicării în termenul indicat în teza anterioară, Editorul se consideră că a refuzat comanda și Furnizorul de Servicii are dreptul de a marca refuzul publicării pe Platformă, ceea ce va avea ca rezultat notificarea refuzului către Agenția de publicitate care a comandat publicarea. Într-o astfel de situație, Editorul nu are dreptul la remunerația specificată în ordinul acordat.
       
    7. Editorul se obligă să nu contacteze Agenția de publicitate, ocolind Furnizorul de Servicii, în orice chestiuni legate de comenzile plasate, furnizarea spațiului de Portal și publicarea articolelor plătite, efectuate prin intermediul Platformei, cu excepția cazurilor permise expres de Regulament. Furnizorul de Servicii își rezervă dreptul de a interveni în cursul comunicării dintre Agenția de publicitate și Editor pentru a asigura buna desfășurare a Serviciilor și respectarea Reglementărilor.
       
    8. În cazul unor orientări neobișnuite cu privire la momentul furnizării spațiului de Portal și al publicării, apariția unor motive pentru respingerea unui articol de către Editor sau alte cerințe neobișnuite din partea Agenției de publicitate, Editorul are dreptul de a refuza publicarea unui articol sponsorizat.
       
    9. Ca parte a funcționalității Platformei, în cel mult 24 de ore de la publicarea articolului sponsorizat comandat pe Portal, Editorul este obligat să indice pe Platformă că spațiul de Portal a fost pus la dispoziție și că a fost realizată publicarea convenită. În sensul menționat mai sus, „marcarea” înseamnă că Editorul furnizează adresa de Internet a sub-paginii de pe Portalul unde este publicat articolul. Marcarea are ca efect notificarea automată a Agenției de publicitate prin Platformă sau trimiterea de informații către Agenția de publicitate prin e-mail despre publicarea articolului plătit.
       
    10. Odată ce articolul a fost publicat și marcat pe Platformă, Agenția de publicitate verifică faptul că Portalul a fost pus la dispoziție și corectitudinea publicării, Furnizorul de Servicii având și dreptul, dar nu și obligația, de a efectua verificarea. Verificarea constă în verificarea conformității furnizării Portalului și publicării articolului plătit cu comanda plasată și acordul încheiat în acest sens.
       
    11. Verificarea la care se face referire la para. 5.10 din Reglementări și Reglementări de mai sus, trebuie făcute în cel mult 3 zile lucrătoare după ce Editorul marchează publicarea. În cazul în care, în conformitate cu oferta Editorului acceptată de Agenția de publicitate, Editorul este cel care întocmește un articol plătit, Agenția de publicitate va accepta conținutul acestuia în termen de 2 zile lucrătoare de la data depunerii articolului plătit de către Editor - în acest sens, prevederea para. 8.12 din Regulament se aplică în mod corespunzător. Dacă o Agenție de publicitate nu verifică publicarea unui articol în termen de 2 zile lucrătoare de la identificarea faptului publicării de către Editor, se consideră că articolul plătit a fost corect publicat.
       
    12. În cazul accesului corect la spațiul de Portal și la publicare, adică în cazul în care Agenția de publicitate sau Furnizorul de Servicii nu fac observații în cursul verificării, Editorul va avea dreptul să emită Furnizorului de Servicii o factură cu TVA sau alt document corespunzător, de ex. o factură emisă de un Editor care nu este plătitor de TVA, pentru o sumă corespunzătoare valorii publicației, așa cum este specificată pe Platformă de către Editor, în conformitate cu prevederile clauzelor 5.2. 5.2 b) și c) din Regulament. La opțiunea Editorului, Editorul poate emite Furnizorului de Servicii o factură colectivă de TVA care să acopere toate publicațiile realizate în temeiul acordurilor încheiate și spațiile de Portal puse la dispoziție, dintr-o perioadă selectată de către Editor. Plățile către Editor se efectuează în conformitate cu prevederile para. 11 din Regulament.
       
    13. În cazul în care spațiul de Portal nu este pus la dispoziție sau în cazul în care Editorul publică un articol plătit într-o manieră neconformă cu acordul sau întârzieri în punerea la dispoziție a spațiului de Portal, Furnizorul de Servicii, împreună cu Agenția de publicitate, va decide dacă:
      • Editorul va modifica conținutul publicației - caz în care furnizorul de servicii și Agenția de publicitate vor conveni asupra datei, tipului și întinderii modificărilor necesare care urmează să fie efectuate;
      • Furnizorul de Servicii se retrage din contractul cu Editorul ca urmare a retragerii de către Agenția de publicitate din contractul încheiat cu Furnizorul de Servicii, total sau parțial.
         
    14. Editorul se obligă să mențină publicarea articolului pe o perioadă de cel puțin un an de la data publicării în conținut neschimbat, cu excepția cazului în care se specifică altfel atunci când este convenit tipul de Serviciu.
       
    15. Editorul are dreptul de a modifica adresa de internet a spațiului de Portal pus la dispoziție pe care este publicat articolul plătit în perioada de publicare menționată la secțiunea 5.14. În cazul schimbării adresei sau a domeniului, aceasta trebuie făcută cu o redirecționare 301. O astfel de modificare nu va fi considerată o încălcare a Reglementărilor pentru punerea la dispoziție a spațiului de Portal și publicarea articolului sponsorizat.
       
    16. În cazul în care Editorul a primit un filtru manual „Legături nenaturale de pe site-ul dumneavoastră” sau un filtru analog (de la Google) privind portalul pe care a avut loc publicarea, Editorul poate modifica atributul linkurilor din articol în nofollow. O astfel de acțiune nu va fi considerată o încălcare a acordului încheiat cu privire la furnizarea de spațiu pe Portal și publicarea articolului sponsorizat, cu condiția ca Editorul să demonstreze acest fapt prin transmiterea Furnizorului de Servicii a unui document relevant care să confirme primirea unui astfel de filtru.
       
    17. Furnizorul de Servicii poate solicita electronic Editorului să elimine din Portal un articol comandat și publicat anterior, fără a fi nevoie să precizeze motivul. În acest caz, Editorul se obligă să elimine articolul în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea solicitării relevante de la Furnizorul de Servicii.
       
    18. În cazul în care un articol este eliminat sau modificat fără acord înainte de trecerea unui an de la data publicării, editorul va fi răspunzător. Acest lucru se aplică în special:
      • ștergerea deliberată a unui articol de către editor sau modificarea conținutului acestuia (inclusiv ștergerea unui link, de-indexarea unei sub-pagini cu un articol);
      • inaccesibilitatea permanentă a site-ului Editorului din vina Editorului, în special din cauza ștergerii Portalului (încetarea Portalului);
      • transferul drepturilor asupra Portalului și renunțarea la publicarea ulterioară de către cumpărător.
         
    19. Perioada de acces la zona de Portal și publicarea unui articol plătit poate fi scurtată, fără dreptul de a formula vreo pretenție împotriva Editorului, inclusiv rambursarea remunerației sau pretenția de daune, dacă:
      • publicația a fost eliminată pe motiv că conținutul sau forma acesteia încalcă legea sau există o suspiciune rezonabilă că aceasta încalcă legea;
      • publicația a fost eliminată deoarece a încălcat drepturile terților sau a existat o suspiciune rezonabilă că a încălcat drepturile terților;
      • publicația a fost eliminată la cererea Agenției de publicitate sau a Furnizorului de Servicii, în conformitate cu clauza 5.17 din Regulament;
      • Agenția de publicitate a acționat cu bună știință în detrimentul editorului, de ex. prin legarea articolului în mod nefiresc;
      • Agenția de publicitate a încălcat prevederile Termenilor și Condițiilor Agenției de publicitate care se referă la obligațiile sale după data publicării;
      • înlăturarea articolului este o consecință a forței majore;
      • Editorul a încheiat Portalul și nu continuă cu un alt Portal.
         
    20. Prevederile Clauzei 5.19 de mai sus nu se vor aplica în perioada în care a fost achiziționat un serviciu de Garanție de 36 de luni pentru publicația în cauză, cu condiția ca un astfel de serviciu să fie oferit de către Editorul în cauză și pe Portalul pe care urmează să aibă loc publicarea.
       
    21. În cazul încălcării Reglementărilor de furnizare a spațiului de Portal și de executare a publicării comandate, inclusiv, în special, cazul menționat la para. 5.13 sau 5.18, în cazul în care Agenția de publicitate adresează pretențiile sale Furnizorului de Servicii, Furnizorul de Servicii (sau Agenția de publicitate - dacă Furnizorul de Servicii își transferă revendicările de recurs către Agenția de publicitate către Editor, cu care Editorul este de acord), poate depune o cerere corespunzătoare împotriva Editorului. Răspunderea Editorului legată de executarea necorespunzătoare a acordului de furnizare a accesului la zona de Portal și publicarea unui articol sponsorizat este limitată la valoarea remunerației conform acordului menționat mai sus, cu excepția cazurilor de abatere intenționată.
       
    22. În cazul în care există motive pentru rambursarea, în întregime sau parțială, a remunerației de către Editor la care se face referire în clauza 5.21 din Reglementări și Reglementări de mai sus, inclusiv ca urmare a retragerii menționate la 5.13(b) din Reglementări și Reglementări, iar Furnizorul de Servicii nu obține rambursare, în termen de 10 zile lucrătoare, Editorul va fi rambursat. costurile pentru punerea la dispoziție a spațiului de Portal și publicarea articolului sponsorizat direct de la Editor. În acest scop, Furnizorul de Servicii este îndreptățit să ia toate măsurile pentru a permite Agenției de publicitate să își exercite acest drept, inclusiv cedarea creanței către Agenția de publicitate și furnizarea Agenției de publicitate cu adresa și datele de contact ale Editorului.
  6. Articole-invitat
    1. Articole-invitat înseamnă texte unice furnizate de Agenția de publicitate (inclusiv anexele acestora), nepublicate încă pe Internet, caracterizate de profesionalism, al căror mesaj nu este direct de natură publicitară. Articolele-invitat acoperite anterior de orice acord pentru publicarea lor nu pot face obiectul unui alt acord pentru furnizarea de spațiu pe Portal și publicare. Prin trimiterea unui articol -invitat, Agenția de publicitate declară și confirmă că este un conținut unic și nepublicat anterior.
       
    2. Furnizorul de Servicii declară că, conform prevederilor REGULAMENTULUI PENTRU AGENȚIILE DE PUBLICITATE, Agenția de publicitate este entitatea responsabilă de legalitatea articolului-invitat trimis spre publicare, atât în ​​ceea ce privește conținutul, forma și acceptabilitatea publicării acestuia. În același timp, în conformitate cu Termenii și Condițiile Agenției de publicitate, Agenția de publicitate care dă o comandă pentru publicarea unui articol-invitat se obligă și declară că deține drepturile asupra conținutului și a altor lucrări utilizate în articolul-invitat, cum ar fi fotografii, grafică etc. Furnizorul de Servicii nu este obligat să verifice dacă articolele-invitat trimise și publicarea lor nu încalcă, cum ar fi, link-urile, conținutul de utilizare a altor legi aplicabile, cum ar fi permisiunea de publicare, utilizarea altor lucrări. Furnizorul de Servicii nu este responsabil pentru posibilele încălcări ale legii cauzate de publicarea articolelor-invitat furnizate de Agenția de publicitate.
       
    3. Subtitrarea unui articol-invitat poate include:
      • numele persoanei identificate de Agenția de publicitate drept autor;
      • numele companiei;
      • link către site-ul web al companiei sau autorul textului (dofollow).
         
    4. Indiferent de articolele-invitate al căror conținut este furnizat de Agenții de publicitate, Furnizorul de Servicii furnizează o bază de date cu articole-invitat în cadrul Platformei.
       
    5. În acceptarea comenzilor pentru furnizarea spațiului de Portal pentru publicarea articolelor-invitat, Editorul va avea posibilitatea de a vizualiza un extras din conținutul articolului-invitat înainte de a-l descărca pentru publicare.
       
    6. Ca parte a comenzii de publicare a unui articol-invitat, Agenția de publicitate poate impune Editorului cerințe suplimentare, cu condiția ca informațiile complete privind cerințele suplimentare de publicare pe Platformă să fie postate împreună cu conținutul articolului-invitat care este publicat. Cerințele suplimentare ale Agenției de publicitate pentru publicarea unui articol-invitat se pot referi la:
      • popularitatea, tema, parametrii tehnici ai Portalului(rilor) Editorului, în spațiul căruia Agenția de publicitate permite comanda de publicare;
      • excluderea Portalurilor alese de Agenția de publicitate, inclusiv din cauza conținutului acestora, a opiniilor despre site sau neacceptarea termenilor de publicare oferiți pe astfel de Portaluri;
      • alte condiții de publicare;
      • costul descărcării articolului în valoarea taxei de gestionare plătibile Furnizorului de Servicii; acest cost poate fi „RON 0” dacă a fost suportat de Agenția de publicitate. Dacă există un cost, Editorul va plăti suma indicată înainte de descărcarea articolului, în conformitate cu prevederile Regulamentului.
         
    7. Editorul nu are dreptul la remunerație pentru punerea la dispoziție a spațiului de Portal și publicarea articolului-invitat.
       
    8. Încheierea unui acord între Furnizorul de Servicii și Editor privind furnizarea de spațiu pe Portal și publicarea unui articol-invitat va avea loc atunci când Editorul descarcă un articol-invitat pus la dispoziție pe Platformă pentru publicare. În cadrul acordului încheiat, Editorul are dreptul de a publica articolul-invitat numai în cadrul unui singur Portal, sub rezerva prevederilor para. 6.20 din Regulament.
       
    9. Conform contractului de publicare a articolului-invitat la care se face referire la para. 6.8 din Termenii și Condițiile de mai sus, Editorul nu va dobândi niciun drept de autor asupra articolului-invitat descărcat.
       
    10. La descărcarea articolului-invitat, Editorul:
      • va avea acces la conținutul complet, inclusiv la orice anexe;
      • se obligă să îl publice în zona de Portal pusă la dispoziție în acest scop, în conținut substanțial neschimbat (sunt admise doar modificări minore dacă nu modifică sensul de fond conținut într-un astfel de articol) în termen de 3 zile lucrătoare de la descărcarea acestuia, în condițiile Regulamentului.
         
    11. Ca parte a funcționalității Platformei, în cel mult 24 de ore de la publicarea unui articol -invitat pe Portal, Editorul va fi obligat să indice pe Platformă că spațiul de Portal a fost pus la dispoziție și că a fost realizată publicarea convenită. Termenul „marcaj” în sensul menționat mai sus va fi înțeles ca Editorul care furnizează adresa de Internet a sub-paginii Portalului pe care a fost publicat articolul. Marcarea are ca efect notificarea automată a Agenției de publicitate prin Platformă sau trimiterea de informații către Agenție de publicitate prin e-mail despre publicarea articolului-invitat.
       
    12. Odată ce articolul-invitat a fost publicat și marcat pe Platformă, Agenția de publicitate verifică faptul că Portalul a fost pus la dispoziție și corectitudinea publicării, Furnizorul de Servicii având și dreptul, dar nu și obligația, de a efectua verificarea. Verificarea constă în verificarea conformității prevederii Portalului și publicării articolului-invitat cu acordul încheiat în acest sens.
       
    13. Verificarea la care se face referire la para. 6.12 din Reglementările de mai sus, trebuie făcută în cel mult 3 zile lucrătoare de la data marcării publicării de către Editor. În cazul în care Agenția de publicitate nu verifică publicarea unui articol-invitat în termen de 3 zile lucrătoare de la marcarea publicării de către Editor, articolul-invitat va fi considerat a fi fost publicat corect.
       
    14. În cazul furnizării spațiului de Portal și al publicării unui articol-invitat de către Editor într-o manieră neconformă cu contractul sau în cazul unei întârzieri în publicare, Furnizorul de Servicii va decide împreună cu Agenția de publicitate dacă:
      • Editorul va modifica conținutul publicației - caz în care furnizorul de servicii și Agenția de publicitate vor conveni asupra datei, tipului și amplorii modificărilor necesare care urmează să fie efectuate;
      • Furnizorul de Servicii se retrage din contractul cu Editorul ca urmare a retragerii de către Agenția de publicitate din contractul încheiat cu Furnizorul de Servicii, total sau parțial.
         
    15. Dacă, în urma neconformității Serviciului cu contractul, se produce una dintre circumstanțele menționate în clauza 6.14 din Reglementările de mai sus, Agenția de publicitate va îndrepta orice pretenții pe acest cont direct împotriva Editorului. În acest scop, Furnizorul de Servicii va lua toate măsurile pentru a permite Agenției de publicitate să își exercite acest drept, inclusiv atribuirea creanței împotriva Editorului către Agenția de publicitate și furnizarea Agenției de publicitate cu adresa și datele de contact ale Editorului, cu care Editorul este de acord prin prezenta.
       
    16. Editorul va menține publicarea articolului-invitat timp de cel puțin un an, sub rezerva apariției oricăreia dintre circumstanțele indicate la para. 6.17 din Regulament.
       
    17. Perioada de acces la zona de Portal și publicarea articolului-invitat poate fi redusă dacă:
      • publicația a fost eliminată pe motiv că conținutul sau forma acesteia încalcă legea sau există o suspiciune rezonabilă că aceasta încalcă legea;
      • publicația a fost eliminată deoarece a încălcat drepturile terților sau a existat o suspiciune rezonabilă că a încălcat drepturile terților;
      • publicația a fost eliminată la cererea Furnizorului de Servicii;
      • Agenția de publicitate a acționat cu bună știință în detrimentul editorului, de ex. prin legarea articolului în mod nefiresc;
      • Agenția de publicitate a încălcat prevederile Termenilor și Condițiilor Agenției de publicitate care se referă la obligațiile sale după data publicării;
      • Îndepărtarea articolului este o consecință a forței majore;
      • Editorul a încheiat Portalul și nu continuă cu un alt Portal.
         
    18. Furnizorul de Servicii poate solicita în mod electronic Editorului să elimine din Portal un articol-invitat comandat și publicat anterior, fără a fi nevoie să dea un motiv. În acest caz, Editorul se obligă să elimine articolul publicat în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea solicitării relevante din partea Furnizorului de Servicii.
       
    19. Editorul va avea dreptul de a modifica adresa URL a spațiului de Portal furnizat unde articolul-invitat este publicat în perioada de publicare menționată în Secțiunea 6.17 din Termeni și Condiții. În cazul schimbării adresei sau a domeniului, aceasta trebuie făcută cu o redirecționare 301. O astfel de modificare nu va fi considerată o încălcare a Regulamentului de furnizare a spațiului de Portal și publicarea articolului-invitat.
       
    20. În cazul în care Editorul a primit un filtru manual „Legături nenaturale de pe site-ul dumneavoastră” sau un filtru analog (de la Google) privind portalul pe care a avut loc publicarea, Editorul poate modifica atributul linkurilor din articol în nofollow. O astfel de acțiune nu va fi considerată o încălcare a acordului încheiat cu privire la furnizarea spațiului Portal și publicarea articolului-invitat, cu condiția ca Editorul să demonstreze acest lucru prin transmiterea Furnizorului de Servicii un document corespunzător care să confirme primirea unui astfel de filtru.
       
    21. Ca parte a funcționalității Platformei, Editorul are posibilitatea de a solicita articole -invitat. Aceste informații sunt diseminate prin intermediul Platformei către Agențiile de publicitate. În cazul în care Agenția de publicitate pregătește un articol-invitat conform solicitării făcute de către Editor, Editorul este informat despre aceasta prin funcționalitatea relevantă a Platformei.
       
    22. Editorul se obligă să nu contacteze Agenția de publicitate, fără referire la Furnizorul de Servicii, fie în materie de punere la dispoziție a spațiului Portalurilor pentru inserarea articolelor-invitat care urmează să fie sau au fost publicate prin Platformă, fie în materie de solicitare de articole-invitat făcută de către Editor, cu excepția cazurilor expres permise de Regulament. Furnizorul de Servicii își rezervă dreptul de a interveni în cursul comunicării dintre Agenția de publicitate și Editor, pentru a asigura buna desfășurare a Serviciilor și conformitatea cu Reglementările.
  7. Publicarea link-urilor pe Portal
    1. Platforma permite Utilizatorilor înregistrați ca Editori să încheie acorduri cu Furnizorul de Servicii privind furnizarea de spațiu de Portal al Editorului pentru publicarea linkurilor (denumite de aici înainte și serviciul de publicare a linkurilor), comandate de Utilizatorii Platformei cu un cont înregistrat de Agenție de publicitate.
       
    2. Ca parte a funcționalității Platformei, editorul generează o ofertă de publicare a link-ului (denumită de aici înainte și oferta link-ului), care conține cel puțin următoarele informații:
      • tipul link-ului;
      • momentul publicării;
      • parametrii link-ului;
      • metoda de conectare - la alegerea dvs.:
        • legarea frazei indicate în conținut;
        • adăugarea de conținut scurt cu un link;
        • Adăugarea unei declarații sub-legate la sfârșitul articolului, cum ar fi „În colaborare cu [...]”);
        • link la nivelul site-ului;
      • oferta de preț;
      • comentarii asupra ofertei.
         
    3. Furnizorul de Servicii, prin intermediul Platformei, caută Agenții de publicitate interesate să încheie acorduri pentru a pune la dispoziție spațiul de Portal al Editorului pentru publicarea link-urilor menționate la para. 7.1 din Reglementările de mai sus, fără ca Furnizorul de Servicii să facă vreo promisiune în acest sens, fie în ceea ce privește obținerea unui Agenție de publicitate, fie cifra de afaceri generată de Editori în acest sens.
       
    4. Furnizorul de Servicii, prin intermediul Platformei, comandă, în numele Agenției de publicitate, furnizarea de spațiu de Portal către Editor pentru publicarea unui link, prin care oferta Editorului de a publica un link se poate referi la:
      • publicarea unui link în articole editoriale publicate anterior, asigurându-se totodată că linkul este contextualizat la subiectul publicației;
      • publicarea link-ului în secțiuni dedicate de pe Portal (pagini de categorii, homepage, sub-pagini dedicate),
      • publicarea link-ului la nivel de site (pe toate sub-paginile portalului editorului).
         
    5. Furnizorul de Servicii declară că, în conformitate cu prevederile REGULAMENTULUI PENTRU AGENȚII DE PUBLICITATE, Agenția de publicitate este cea care se asigură că linkul trimis spre publicare este în conformitate cu legea, iar Furnizorul de Servicii nu este obligat să verifice dacă publicarea linkului Agenției de publicitate este legală. Furnizorul de Servicii nu este responsabil pentru posibilele consecințe ale publicării unui link cu încălcarea prevederilor legii aplicabile.
       
    6. Înainte de încheierea acordului în cadrul funcționalității Platformei, care are loc în momentul indicat la sec. 7.8 din Reglementările de mai jos, Editorul și Agenția de publicitate (denumite de aici înainte: Părțile) sunt obligați să confirme corectitudinea comenzii plasate de Agenția de publicitate pentru publicarea unui link pe suprafața Portalului și declarația Editorului de acceptare a comenzii, inclusiv liniile directoare de legătură indicate de Agenția de publicitate în etapa plasării comenzii.
       
    7. În cazul în care oricare dintre părți, înainte de încheierea unui contract cu Furnizorul de Servicii, confirmă celeilalte părți primirea unei oferte, care poate apărea automat și prin funcționalitatea Platformei, o astfel de confirmare nu va avea ca rezultat încheierea unui contract între părți, ci doar în sensul că oferta obligă persoana care face oferta.
       
    8. Încheierea unui acord între un Editor și un Furnizor de Servicii pentru a pune la dispoziție zona de Portal în vederea publicării unui link comandat de o Agenție de publicitate are loc în momentul acceptării comenzii de către Editor.
       
    9. Încheierea contractului și termenii și condițiile acestuia vor fi înregistrate printr-un e-mail trimis Părților ca parte a funcționalității Platformei.
       
    10. Niciunul dintre contractele prevăzute de Termeni și Condiții, încheiate prin utilizarea funcționalității Platformei între Editor și Furnizor de Servicii, nu poate fi încheiat implicit.
       
    11. Editorul se obligă să nu contacteze o Agenție de publicitate fără asistența Furnizorului de Servicii în ceea ce privește furnizarea spațiului de Portal și publicarea link-ului, cu excepția cazurilor permise expres de Regulament. Furnizorul de Servicii își rezervă dreptul de a interveni în cursul comunicării dintre Agenția de publicitate și Editor pentru a asigura buna desfășurare a Comenzii și conformitatea cu Reglementările.
       
    12. În cadrul funcționalității Platformei, în cel mult 24 de ore de la publicarea link-ului pe Portal - care ar trebui să aibă loc în termen de 3 zile de la încheierea acordului între Editor și Furnizorul de Servicii - Editorul trebuie să indice pe Platformă că spațiul de Portal a fost pus la dispoziție și că publicația convenită a fost pusă la dispoziție. Termenul „desemnare” în sensul menționat mai sus se referă la faptul că Editorul furnizează adresa de Internet a Portalului pusă la dispoziție. Marcarea are ca efect notificarea automată a Agenției de publicitate prin Platformă sau trimiterea de informații către Agenția de publicitate prin e-mail despre publicarea link-ului.
       
    13. Odată ce linkul a fost publicat și marcat pe Platformă, Agenția de publicitate verifică faptul că Portalul a fost pus la dispoziție și corectitudinea publicării, Furnizorul de Servicii având și dreptul, dar nu și obligația, de a efectua verificarea. Verificarea constă în verificarea conformității cu furnizarea Portalului și a publicării link-ului cu comanda plasată și acordul încheiat în acest sens.
       
    14. Verificarea la care se face referire la para. 7.13 din Regulamentul de mai sus, trebuie făcută cel târziu în termen de 3 zile lucrătoare de la data marcării publicării de către Editor. Dacă Agenția de publicitate nu verifică publicarea unui articol în termen de 3 zile lucrătoare de la marcarea publicării de către Editor, publicarea va fi considerată a fi făcută corect.
       
    15. În cazul accesului corect la zona de Portal și a publicării, adică dacă nu sunt făcute observații de către o Agenție de publicitate sau Furnizor de Servicii în timpul procesului de verificare, Editorul are dreptul să emită o factură cu TVA sau un alt document corespunzător, de ex. o factură emisă de un Editor care nu este plătitor de TVA, pentru suma corespunzătoare prețului specificat în oferta de linkuri, în conformitate cu prevederile clauzei 7.2 din Regulament. 7.2 din Regulament. În acest sens, prevederile sec. 5 și para. 11 din Regulament.
       
    16. În cazul neîndeplinirii sau îndeplinirii necorespunzătoare de către Editor a unui acord cu Furnizorul de Servicii pentru a pune la dispoziție spațiul de Portal pentru publicarea unui link, Furnizorul de Servicii va decide împreună cu Agenția de publicitate dacă:
      • Editorul corectează publicarea - caz în care Furnizorul de Servicii și Agenția de publicitate vor stabili data, tipul și amploarea modificărilor necesare care trebuie efectuate;
      • Furnizorul de Servicii se va retrage din contractul cu Editorul ca urmare a retragerii de către Agenția de publicitate din contractul încheiat cu Furnizorul de Servicii privind publicarea în cauză, total sau parțial.
         
    17. În măsura în care nu este acoperită de prevederile acestei clauze. 7 din Regulament, prevederile sec. 5 din Regulament.
  8. Elaborarea de articole și infografică
    1. Platforma permite Editorilor să comande, prin Furnizorul de Servicii, articole sponsorizate și articole experți, precum și infografică (denumite de aici înainte „Conținut”) pentru propriile nevoi. Un Editor poate comanda Conținut în alte scopuri decât publicarea pe Portaluri.
       
    2. Când Conținutul este comandat de către Editor:
      • Editorul va specifica tipul și liniile directoare ale Conținutului care urmează să fie comandat și va furniza orice informații și comentarii suplimentare;
      • Editorul va suporta costul remunerației pentru pregătirea Conținutului în conformitate cu lista de prețuri curentă disponibilă pe Platformă.
         
    3. Un editor poate comanda, de asemenea, dezvoltarea de Conținut care înseamnă articole în cadrul unuia dintre pachetele de articole oferite de Furnizorul de Servicii. Durata serviciului pachet, precum și costul acestuia, în funcție de tipul de pachet comandat de către Editor, este de fiecare dată specificată pe Platformă, în dreptul descrierii serviciului în cauză.
       
    4. Un Editor poate, de asemenea, să comande dezvoltarea unui conținut care este o infografică pe baza datelor furnizate de el sau ea sau să comande dezvoltarea de date și infografică care se referă la acele date, ca parte a unuia dintre pachetele descrise în Platformă. Termenul limită pentru un astfel de serviciu, precum și costul acestuia, în funcție de tipul de pachet comandat de către Editor, este de fiecare dată specificat pe Platformă în dreptul descrierii serviciului în cauză.
       
    5. Editorul se asigură că datele și celelalte elemente transmise în cadrul comenzii vor respecta legea, atât din punct de vedere al conținutului, cât și al admisibilității la publicare, cât și că în cazul depunerii oricăror lucrări în cadrul comenzii (fotografii, grafică, etc.), editorul va avea drepturile de utilizare corespunzătoare, inclusiv dreptul de a le schimba, modifica și distribui.
       
    6. Furnizorul de Servicii nu este obligat să verifice dacă datele sau lucrările furnizate de Editor pentru pregătirea Conținutului comandat nu încalcă legea, atât în ​​ceea ce privește conținutul acestora, admisibilitatea pentru publicare, cât și deținerea de către Editor a drepturilor sau autorizațiilor relevante de utilizare a acestora. Furnizorul de Servicii nu va fi responsabil pentru nicio posibilă încălcare a legii legată de publicarea sau utilizarea Conținutului elaborat de către Editor.
       
    7. Prețul unui serviciu care constă în pregătirea Conținutului este determinat de secțiunea relevantă a Platformei pentru serviciul respectiv. Platforma poate specifica în plus beneficii suplimentare oferite de Furnizorul de Servicii fără a percepe remunerație separată, inclusiv servicii suplimentare oferite periodic sau pentru anumite categorii de Editori.
       
    8. Plasarea unei comenzi pentru pregătirea Conținutului de către Editor constituie acceptarea condițiilor de pregătire a Conținutului astfel cum sunt prevăzute de Reglementări și constituie baza pentru ca Furnizorul de Servicii să încaseze remunerația, în suma specificată, de fiecare dată când este plasată comanda.
       
    9. Odată plasată comanda de pregătire a Conținutului de către Editor, Furnizorul de Servicii execută comanda pentru pregătirea Conținutului comandat. Contractul de pregătire a Conținutului între Furnizorul de Servicii și Editor se încheie de îndată ce Furnizorul de Servicii a obținut acceptarea comenzii plasate pentru pregătirea Conținutului pentru Editor de către Jurnalist, despre care Editorul este informat prin funcționalitatea relevantă a Platformei. Jurnalistul nu este obligat să accepte comanda.
       
    10. Editorul este autorizat să comunice direct cu Jurnalistul numai prin funcționalitățile Platformei și exclusiv în scopul îndeplinirii comenzii acordate pentru pregătirea Conținutului. Furnizorul de Servicii își rezervă dreptul de a interveni în cursul comunicării dintre Editor și Jurnalist pentru a asigura buna desfășurare a comenzii și respectarea Termenilor și Condițiilor.
       
    11. Comanda de pregătire a Conținutului este îndeplinită în intervalul de timp specificat pe Platformă pentru comanda respectivă. În cazul unui subiect dificil sau al unui număr mare de comenzi, termenul de finalizare a Serviciului poate fi prelungit, despre care Editorul va fi anunțat împreună cu informații despre termenul prelungit. Prelungirea termenului de comandă la care se face referire în teza anterioară nu va depăși 3 zile lucrătoare, dacă nu s-a convenit altfel.
       
    12. Odată ce Conținutul a fost pregătit, Furnizorul de Servicii îl va pune la dispoziția Editorului, care, în termen de 7 zile lucrătoare, va accepta Conținutul pregătit, ceea ce va echivala cu acceptarea acestuia, sau va face comentarii asupra Conținutului. În cazul în care Editorul nu reușește să verifice Conținutul în termen de 7 zile lucrătoare de la punerea lui la dispoziție, Conținutul se consideră a fi fost pregătit în conformitate cu comanda plasată, iar acordul încheiat în acest sens între Furnizorul de Servicii și Editor este executat. Orice modificare ulterioară a Conținutului pregătit, solicitată de Editor, va fi tratată ca o comandă separată acordată pentru modificarea Conținutului, care necesită aprobarea Furnizorului de Servicii și poate fi asociată cu costuri suplimentare pentru Editor.
       
    13. În cazul în care Conținutul nu este pregătit în conformitate cu contractul sau nu este pregătit în termenul indicat în comandă, așa cum a fost acceptat de Furnizorul de Servicii, care a fost notificat în conformitate cu prevederile para. 8.12 din Termeni și Condiții și excluzând cazul menționat la para. 8.12 ultima teză a Termenilor și condițiilor, Furnizorul de Servicii, împreună cu Editorul, va decide dacă:
      • Jurnalistul corectează Conținutul - caz în care Furnizorul de Servicii și Editorul vor specifica termenul limită, care nu va fi mai mic de 2 zile lucrătoare, și măsura în care au fost efectuate modificările. În cazul în care Jurnalistul refuză să încorporeze corecțiile, pe care are dreptul să le facă, atunci se va aplica dreptul de retragere menționat la litera (b) de mai jos;
      • dacă editorul se retrage total sau parțial din contract, remunerația plătită de editor va fi rambursată în măsura retragerii.
         
    14. Orice instrucțiuni ale Editorului cu privire la Conținutul care urmează să fie comandat trebuie specificate de către Editor în etapa de comandă. Nu este posibil ca Editorul să ofere linii directoare cu privire la mărimea sau tipul de Conținut în afara celor specificate în mod standard pentru tipul de Conținut în cauză pe Platformă. Nici astfel de orientări din partea Editorului nu pot constitui temei pentru o reclamație, așa cum este menționată în clauza 8.12 din Regulament.
       
    15. În cazul în care, ca urmare a neconformității Conținutului pregătit cu acordul încheiat pe acest subiect, intervine una dintre circumstanțele la care se face referire în clauza 8.13 din Termeni și Condiții, pretențiile pe acest cont nu pot depăși valoarea remunerației convenite pentru pregătirea Conținutului.
       
    16. În situații speciale, Furnizorul de Servicii își rezervă dreptul de a percepe taxe suplimentare pentru activitățile non-standard, inclusiv în cazul în care informațiile despre astfel de taxe nu au fost disponibile pe Platformă în etapa de comandă sau ca parte a acordului de pregătire a Conținutului, dacă acestea sunt din vina Editorului sau au fost efectuate la cererea Editorului.
       
    17. La primirea Conținutului de către Editor, adică la acceptarea Conținutului de către Editor prin funcționalitatea relevantă a Platformei, Furnizorul de Servicii acordă Editorului o licență de utilizare a Conținutului.
       
    18. Acordarea licenței menționate la paragraful 8.17 din Termenii și Condițiile de mai sus se va face ca parte a remunerației Furnizorului de Servicii pentru pregătirea Conținutului comandat. Licența se acordă pentru domeniile de utilizare indicate mai jos:
      • înregistrarea și reproducerea folosind orice tehnică, inclusiv tipărirea, reprografia, tehnologia digitală și pe suporturi magnetice, optice și electronice, inclusiv înregistrarea și conservarea sub formă de carte electronică (e-book) și audiobook, într-un număr nelimitat de copii, ediții și retipăriri, atât independent, cât și în combinație cu alte lucrări sau materiale care nu îndeplinesc caracteristicile unei opere;
      • să comercializeze și să distribuie copii sau alte medii pe toate canalele de distribuție, fără limitări sau restricții cantitative, materiale sau teritoriale în ceea ce privește audiența, prin toate canalele de distribuție disponibile, în special prin vânzare cu amănuntul, chioșc, comandă prin corespondență, lanțuri de vânzare cu amănuntul, cluburi de carte, vânzări încrucișate, marketing direct, comandă prin corespondență, door-to-door, inserții de presă, prin internet și vânzări business-to-business (livrare la cerere, precum și prin cadouri gratuite către companii);
      • împrumutul, închirierea sau închirierea de copii;
      • pentru a fi introduse în memoria computerului și stocate în memoria computerului; să fie puse la dispoziția publicului prin intermediul rețelelor de tehnologie a informației și comunicațiilor, în special sub forma unei cărți electronice și a unei cărți vorbite, și în așa fel încât publicul să o poată accesa dintr-un loc și la un moment ales individual de ei;
      • Difuzare și re-difuzare prin viziune sau prin satelit sau prin fir sau fără fir;
      • spectacol public, expoziție, afișare și reproducere;
      • utilizarea în toate formele de publicitate.
         
    19. Licența menționată în sec. 8.17 din Termeni și Condiții se acordă pe perpetuitate și fără restricții teritoriale.
       
    20. De îndată ce licența este acordată, Furnizorul de Servicii își dă acordul cu utilizarea și eliminarea de către Editor a Conținutului dezvoltat în sfera de aplicare a domeniilor de exploatare menționate in clauza. 8.18 din Regulament.
       
    21. Furnizorul de Servicii declară de aici înainte că a obținut o asigurare de la creatorul conținutului că, la transferul drepturilor de autor asupra conținutului, creatorul nu va exercita drepturile de autor asupra conținutului, în special, creatorul a autorizat utilizarea conținutului fără a-și indica calitatea de autor.
       
    22. Răspunderea Furnizorului de Servicii în ceea ce privește licența acordată și consimțământul pentru utilizarea Conținutului de către Editor, inclusiv în cazul unor reclamații pentru încălcarea drepturilor de autor asupra Conținutului formulate împotriva Editorului de către terți, este limitată la o sumă echivalentă cu remunerația Furnizorului de Servicii conform contractului de pregătire a Conținutului comandat.
  9. Modificarea articolelor publicate
    1. Prin intermediul Platformei, o Agenție de publicitate are posibilitatea de a comanda modificări ale articolelor sponsorizate, a căror publicare a fost comandată anterior prin intermediul Platformei. Modificările articolelor publicate sunt făcute de către Editor, ținând cont de instrucțiunile Agenției de publicitate.
       
    2. Serviciul de modificare a conținutului articolelor sponsorizate publicate este plătit, costul acestui serviciu depinzând de amploarea modificărilor și de valoarea remunerației, indicată de Editor, prin care valoarea implicită a remunerației pentru Editor pentru efectuarea modificărilor articolului este determinată automat în Platformă și calculată pe baza remunerației primite de către Editor pentru publicare. Editorul, în cadrul funcționalității Platformei, poate modifica cuantumul remunerației pentru efectuarea modificărilor unui articol publicat, în funcție de tipul de modificări comandate de Agenția de publicitate.
       
    3. Agenția de publicitate, în cadrul funcționalităților Platformei, este obligată să aprobe sau să respingă oferta primită în termen de 2 zile lucrătoare de la transmiterea de către Editor a ofertei remunerației modificate. Neaprobarea ofertei în termenul menționat anterior va însemna respingerea ofertei, ceea ce va avea ca rezultat neîncheierea contractului.
       
    4. Acceptarea ofertei editorului de către Agenția de publicitate înseamnă că se încheie un contract între editor și furnizorul de servicii pentru a face modificări articolului publicat în conformitate cu comanda plasată de agenția de publicitate.
       
    5. În termen de 3 zile lucrătoare de la încheierea acordului de a face modificări articolului publicat, care intervine la ora indicată la para. 9.4 din Termenii și Condițiile de mai sus, Editorul este obligat să facă și să publice modificările solicitate la conținutul articolului.
       
    6. În cadrul funcționalității Platformei, în cel mult 24 de ore de la data publicării modificărilor la conținutul articolului de pe Portal, Editorul este obligat să notifice - prin trimiterea unui mesaj pe Platformă - introducerea modificărilor și executarea acordului. Agenția de publicitate este notificată cu privire la modificările aduse de către Editor prin intermediul Platformei sau prin transmiterea informațiilor relevante către Agenția de publicitate prin e-mail.
       
    7. Odată ce modificările aduse conținutului articolului au fost publicate pe Portal și marcate pe Platformă, Agenția de publicitate verifică corectitudinea modificărilor efectuate, Furnizorul de Servicii având și dreptul, dar nu și obligația, de a efectua verificarea. Verificarea constă în verificarea conformității modificărilor efectuate cu acordul încheiat în acest sens.
       
    8. Verificarea la care se face referire în sec. 9.7 din Reglementările de mai sus, trebuie făcută în cel mult 2 zile lucrătoare de la data marcherii introducerii modificărilor de către Editor. In cazul in care Agenția de publicitate nu reușește sa verifice modificările in termen de 2 zile lucrătoare de la data marcării introducerii modificărilor de către Editor, se va considera că modificările la articol au fost introduse corect.
       
    9. În cazul în care Agenția de publicitate nu reușește să verifice modificările aduse publicării articolului în termen de 2 zile lucrătoare de la publicarea acestuia, se consideră că modificările aduse articolului au fost publicate corect. Orice modificări ulterioare efectuate de Agenția de publicitate implică o nouă procedură de modificare.
       
    10. Comandarea și executarea unui acord de efectuare a modificărilor unui articol publicat nu afectează perioada de timp pentru care Editorul s-a angajat să mențină articolul publicat pe Portal, determinată la etapa de comandare a publicării articolului și nu extinde automat obligația Editorului în acest sens. Dacă o Agenție de publicitate dorește să prelungească perioada de publicare a unui articol modificat pe Portal, astfel de informații trebuie incluse în comandă și fac parte din negocierile cu Editorul.
       
    11. În aspectele care nu sunt reglementate de prezenta clauză, prevederile clauzelor. 5 și 6 din Regulament, în măsura în care nu contravin prezentei clauze. 9.
       
    12. În cazul unei publicări corecte, Editorul va emite o factură cu TVA sau alt document corespunzător, de ex. o factură emisă de un Editor care nu este supus TVA-ului, către Furnizorul de Servicii pentru suma specificată anterior pe Platformă de către Editor.
       
    13. Furnizorul de Servicii se obligă să plătească suma datorată rezultată din factura cu TVA emisă de Editor sau alt document relevant la care se face referire la para. 9.12 de mai sus, în termen de 2 zile lucrătoare de la primirea unei facturi emise corect.
       
    14. Comunicarea privind ordinul de modificare a publicării și execuția acesteia se face exclusiv prin intermediul Platformei. Editorul se obligă să nu contacteze Agenția de publicitate ocolind Furnizorul de Servicii. Furnizorul de Servicii își rezervă dreptul de a interveni în cursul comunicării dintre Agenția de publicitate și Editor pentru a asigura desfășurarea eficientă a Serviciilor și respectarea Reglementărilor.
  10. Statistici generate de Editori
    1. Editorul, ca parte a contului său de pe Platformă, specifică care dintre Portalurile sale permit generarea de statistici prin intermediul unui cod de monitorizare dezvoltat de Furnizorul de Servicii. Accesul la aceste statistici este gratuit pentru Editori și Agențiile de publicitate.
       
    2. Pe lângă statisticile generate folosind codul de monitorizare menționat la para. 10.1 din Termenii și Condițiile de mai sus, Agențiile de publicitate au posibilitatea de a comanda prin intermediul Platformei statistici privind popularitatea articolelor publicate generate de Editori, adică fără implicarea codului de monitorizare elaborat de Furnizorul de Servicii. Dispozițiile ulterioare ale para. 10 din Regulament se aplică statisticilor prevăzute în prezenta sec. 10.2 din Termeni și Condiții.
       
    3. Un Editor are opțiunea de a indica în cadrul contului său de pe Platformă, independent pentru fiecare Portal, că nu se oferă să furnizeze statistici privind articolele publicate, astfel încât nu este posibilă comandarea de statistici de la un astfel de Editor (inclusiv contra plată). În ceea ce privește Editorii care fac desemnarea la care se face referire în teza anterioară, prevederile ulterioare ale prezentului para. 10 din Regulament nu se aplică.
       
    4. Ca parte a funcționalității Platformei, Agențiile de publicitate au acces la informații despre Editorii care furnizează statistici și gama de statistici oferite.
       
    5. Statisticile furnizate de editor ar trebui să includă cel puțin:
      • informații despre numărul de ori când articolul a fost vizualizat sau
      • informații despre numărul de utilizatori unici care au vizitat sub-pagina Portalului pe care este publicat articolul;
      • o indicare clară a articolului la care se referă statisticile;
      • informații privind perioada de timp acoperită de statistici.
         
    6. Îndată ce o Agenție de publicitate plasează o comandă pentru furnizarea de statistici și cu condiția ca această comandă să respecte prevederile relevante din prezentul Regulament și REGULAMENTUL PENTRU AGENTII DE PUBLICITATE în ceea ce privește admisibilitatea, domeniul de aplicare și plata sa, se încheie un contract între Editor și Furnizorul de Servicii pentru furnizarea de statistici pentru articolul publicat.
       
    7. În cazul unui Editor care declară că nu este posibilă plasarea pe Portalul său a codului de monitorizare elaborat de Furnizorul de Servicii menționat la para. 10.1 din Termenii și Condițiile de mai sus, sau plasează un astfel de cod de monitorizare a unui articol publicat într-o manieră defectuoasă, Agenția de publicitate are dreptul de a comanda o singură dată de la respectivul Editor statisticile de disponibilitate a articolului în cauză, cu excepția cazului în care se face referire la para. 10.3 din Reglementările de mai sus. Comandarea statisticilor la care se face referire în teza anterioară se realizează prin intermediul Furnizorului de Servicii, direct la adresa: .
       
    8. Prevederea clauzei 10.7 din Reglementările de mai sus nu se va aplica dacă, conform declarației Editorului, Agenția de publicitate ar fi putut include în articol codul de monitorizare elaborat de Furnizorul de Servicii menționat în clauză. 10.1 din Regulament, dar Agenția de publicitate nu a folosit această opțiune. În acest caz, Agenția de publicitate trebuie să plătească remunerația pentru statisticile obținute de la Editor de fiecare dată când este plasată comanda, cu excepția cazului în care se face referire la para. 10.3 din Reglementările de mai sus.
       
    9. Editorul este remunerat pentru furnizarea statisticilor generate de Editor pentru un articol, cu excepția cazurilor specificate în mod explicit în Regulament. Remunerarea prestabilită a Editorului pentru furnizarea statisticilor este de RON 15 net (majorată cu TVA, dacă se datorează), dar Editorul poate modifica valoarea remunerației prin funcționalitatea Platformei. Modificarea se face în fila „Editare portal”. Modificarea remunerației Editorului este efectivă în ceea ce privește comenzile de furnizare de statistici plasate după data modificării Editorului.
       
    10. Editorul va pune statisticile la dispoziția Agenției de publicitate în termen de până la 2 zile lucrătoare după ce aceasta le-a comandat, cu condiția ca comanda să fi fost efectuată în conformitate cu prevederile Reglementărilor.
       
    11. Eliberarea fișierului de statistici de către editor este implementată prin funcționalitatea relevantă a Platformei.
       
    12. Statisticile furnizate de editori trebuie furnizate în timp util, sub forma unui fișier PDF sau grafic (JPG, PNG). Editorul este obligat să furnizeze statistici cu privire la un articol anume, indicat, de încredere și, dacă este posibil, ținând cont de solicitările speciale ale Agențiilor de publicitate. În cazul încălcării acestei clauze. 10.12 din Termeni și Condiții, Editorul poate fi responsabil direct față de Agenția de publicitate.
       
    13. Editorul nu este obligat să respecte niciun fel de cerințe speciale ale agenților de publicitate cu privire la statisticile furnizate, adică altele decât cele stipulate în mod expres în Termeni și Condiții.
       
    14. Comunicarea privind furnizarea de statistici va avea loc exclusiv prin intermediul Platformei. Editorul se obligă să nu comunice cu Agenția de publicitate ocolind Furnizorul de Servicii. Furnizorul de Servicii își rezervă dreptul de a interveni în cursul comunicării dintre Agenția de publicitate și Editor pentru a asigura buna desfășurare a Serviciilor și respectarea Reglementărilor.
  11. Decontări si plăți
    1. Principiile detaliate ale decontărilor pentru Serviciile furnizate de Furnizorul de Servicii, precum și tarifele de remunerare ale Editorului pentru asigurarea accesului la suprafața Portalului și publicarea de articole și alte servicii ale Editorului la care se face referire în acești Termeni și Condiții, sunt stabilite în documente individuale plasate în cadrul Platformei, în secțiunile relevante pentru un anumit Serviciu.
       
    2. Prețurile Serviciilor furnizate de Furnizorul de Servicii Editorilor sunt determinate de Furnizorul de Servicii pe Platformă și se pot modifica din când în când, dar în scopul decontărilor dintre Editor și Furnizorul de Servicii, tarifele în vigoare la momentul în care Editorul plasează o comandă pentru un anumit Serviciu vor fi obligatorii.
       
    3. Editorii sunt obligați să-și deconteze, pe cont propriu și pe cheltuiala proprie, obligațiile fiscale și alte obligații de drept public aferente veniturilor lor prin furnizarea accesului la zona Portal și publicarea articolelor, precum și prin furnizarea celorlalte servicii de Editor la care se referă prezentul Regulament.
       
    4. În cazul în care, în conformitate cu legislația aplicabilă, Furnizorul de Servicii este obligat să efectueze o plată în avans a impozitului pe venit pentru serviciile furnizate de Editor, remunerația specificată în documentele postate pe Platformă este remunerație brută (ceea ce înseamnă că suma de plătit este redusă cu suma plății anticipate a impozitului pe venit), cu excepția cazului în care impozitul cu valoarea adăugată (TVA) aferentă Editorului se aplică. În plus, într-un astfel de caz, Editorul este obligat să furnizeze Furnizorului de Servicii toate informațiile necesare pentru calcularea corectă a impozitului pe venit în avans.
       
    5. În ceea ce privește serviciile Editorului prestate în mod corespunzător, Editorul va emite o factură cu TVA sau alt document relevant, de ex. o factură emisă de către un Editor care nu este plătitor de TVA, către Furnizorul de Servicii pentru suma remunerației Editorului, așa cum este specificat în contractul încheiat cu Furnizorul de Servicii. La alegerea sa, Editorul poate emite Furnizorului de Servicii o factură colectivă de TVA sau documente la care se face referire în teza precedentă, care să acopere toate serviciile prestate în temeiul contractelor încheiate, din perioada selectată de către Editor. Editorul va avea dreptul de a emite o factură cu TVA sau documentele menționate mai sus pentru serviciile prestate după acceptarea publicației sau a altui serviciu prestat, în conformitate cu prevederile Termenilor și condițiilor.
       
    6. Furnizorul de Servicii va efectua plata către Editor prin transfer bancar, în contul bancar indicat de Editor în contul Editorului de pe Platformă sau pe factura cu TVA sau alt document relevant emis de către Editor, conform clauzei menționate în clauză. 11.5 de mai sus.
       
    7. Furnizorul de Servicii se obligă să plătească factura cu TVA sau alt document emis de Editor, în conformitate cu clauza. 11.5 din Termeni și Condiții, în termen de cel mult 2 zile lucrătoare de la primirea unei facturi emise corect. Data plății va fi data la care contul bancar al Furnizorului de Servicii este debitat cu un ordin de transfer.
       
    8. Cererea editorului de plată a remunerației devine scadentă din prima zi de întârziere a plății în raport cu data de execuție convenită.
       
    9. În cazul plăților efectuate de către Editor către Furnizorul de Servicii, prevederile clauzei. 11.6 din Reglementările de mai sus se aplică în mod corespunzător. Editorul este obligat să efectueze plata către Furnizorul de Servicii în termenul indicat pe factura de TVA emisă de către Furnizorul de Servicii.
       
    10. Furnizorul de Servicii și Editorul se autorizează reciproc să utilizeze facturi electronice. În cazul în care Editorul nu este obligat să emită o factură cu TVA, decontările se vor efectua pe bază de facturi sau alte documente contabile relevante, cărora li se aplică în mod corespunzător prevederile Regulamentului privind facturile cu TVA.
       
    11. Furnizorul de Servicii este autorizat exclusiv să efectueze decontări pentru serviciile furnizate de Editori și alți Utilizatori, efectuate pe baza prezentului Regulament și a altor documente la care se referă Platforma, ceea ce înseamnă în special că un Editor nu poate efectua el însuși nicio decontare cu o Agenție de publicitate sau alt Utilizator al Platformei pentru serviciile furnizate prin Platformă.
       
    12. Afiliatul va fi responsabil pentru toate plățile datorate creatorilor sau organizațiilor care îi reprezintă, acolo unde este cerut de lege. Fraza de mai sus se aplică obligațiilor Editorului, altele decât cele care decurg din comenzile plasate prin Platformă, în special cele legate de apartenența la asociații de editori, sau achiziționarea de fotografii, conținut multimedia sau alt conținut pe care Editorul le achiziționează de la creatori în scopul activității sale (inclusiv activitatea Site-urilor), care urmează să fie efectuate de către Editor în mod individual.
       
    13. Prețurile indicate pe Platformă sunt prețuri nete și sunt supuse majorării cu TVA în măsura în care se datorează pentru furnizarea de servicii specifice sau este aplicabilă Utilizatorului care furnizează un anumit tip de serviciu.
       
    14. Revendicările unui editor care desfășoară activități comerciale în legătură cu serviciile furnizate prin intermediul Platformei în cursul activităților sale de afaceri se prescriu după o perioadă de 3 ani, sfârșitul termenului de prescripție cade în ultima zi a anului calendaristic, cu excepția cazului în care prevederile Legii aplicabile prevăd altfel.
       
    15. Reclamațiile Editorilor care nu desfășoară activități comerciale în legătură cu serviciile furnizate prin intermediul Platformei se prescriu după o perioadă de 6 ani, sfârșitul termenului de prescripție cade în ultima zi a anului calendaristic, cu excepția cazului în care prevederile Legii aplicabile prevăd altfel.
  12. Ștergerea contului de editor
    1. Furnizorul de Servicii va avea dreptul de a șterge contul Editorului de pe Platformă și de a rezilia acordul încheiat cu Editorul pentru furnizarea de servicii de gestionare a contului pe Platforma acoperită de Termeni și Condiții, în termenii și condițiile specificate în Termeni și Condiții. Ștergerea contului Editorului nu va determina ștergerea istoricului comenzilor și a istoricului contabil al contului Editorului, pe care Furnizorul de Servicii le va păstra pe o perioadă corespunzătoare perioadei de păstrare aplicabile datelor stocate.
       
    2. Dreptul de a șterge contul Editorului de pe Platformă și de a rezilia contractul menționat în clauza. 12.1 din Termenii și Condițiile de mai sus, Furnizorul de Servicii va avea dreptul, pe lângă celelalte cazuri specificate în Termeni și Condiții, dacă contul Editorului în cauză este inactiv pe Platformă. Un cont este inactiv pe Platformă dacă, într-o perioadă de 3 ani, nu a existat nicio activitate semnificativă din partea Editorului în acel cont, adică Editorul nu a furnizat, într-o perioadă de 3 ani, serviciile de furnizare a accesului la suprafața Portalurilor sale sau a întreprins orice altă activitate pe Platformă.
       
    3. Înainte de ștergerea contului și rezilierea contractului, Furnizorul de Servicii va notifica Editorul cu privire la inactivitatea contului și cu privire la intenția sa de a-l șterge și de a rezilia contractul, oferind Editorului posibilitatea de a transmite o instrucțiune privind continuarea contului în termen de 7 zile de la trimiterea informațiilor relevante la adresa de e-mail a Editorului. Este responsabilitatea Editorului să mențină actualizate datele furnizate ca parte a contului Editorului pe Platformă, iar consecințele nerespectării actualizării datelor, inclusiv adresa de e-mail furnizată ca parte a contului, vor fi suportate de către Editor.
       
    4. În cazul în care există fonduri în contul Editorului de pe Platformă, care este un cont inactiv, în legătură cu prestarea anterioară a serviciilor de furnizare a accesului la suprafața Portalurilor, din cauza remunerației pentru serviciile Editorului, pentru care termenul de prescripție menționat în clauze. 11.14 și 11.15 din Reglementări și Reglementări, apoi Furnizorul de Servicii în notificarea menționată la para. 12.3 din prezentul Regulament, Furnizorul de Servicii va notifica suplimentar Editorul cu privire la valoarea acestor fonduri și va solicita Editorului să emită o factură cu TVA sau să transmită o instrucțiune de plată (denumită de aici înainte „cerere de decontare”), caz în care termenul limită pentru emiterea unei facturi cu TVA sau depunerea unei instrucțiuni de plată va fi de la 30 de zile calendaristice de la adresa de e-mail a adresei de decontare a editurii.
       
    5. În cazul în care Editorul, în termenul indicat la para. 12.4 din Termenii și Condițiile de mai sus, afiliatul declară că nu dorește să folosească de aici înainte serviciile acoperite de Termeni și Condiții și să utilizeze contul, sau limita de timp expiră fără efect, adică afiliatul nu face nicio declarație în acest sens, atunci contul afiliatului este șters automat.
       
    6. În orice caz de ștergere a contului Editorului, acordul încheiat cu Editorul în baza acestor Termeni și Condiții va fi reziliat cu efect imediat, fără nicio declarație separată.
       
    7. Nerespectarea unui Editor, pe al cărui cont inactiv se acumulează fonduri în raport cu care cererea de plată a acestora nu s-a prescris, de a transmite o instrucțiune de plată a fondurilor prin intermediul funcționalității Platformei sau o instrucțiune privind continuarea contului, în termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii cererii de plată a fondurilor, la adresa de e-mail specificată în echivalentul contului de e-mail a fost atribuit la adresa de e-mail, acord cu Furnizorul de Servicii, așa cum este menționat în secțiunea 12.8 de mai jos.
       
    8. În situația menționată la punctul 12.7 din prezenții Termeni și condiții, se va încheia un acord de cesiune între editor (în calitate de cedent) și furnizorul de servicii (în calitate de cesionar), în următoarele condiții:
      1. contractul de cesiune este gratuit;
      2. obiectul cesiunii îl reprezintă creanța totală în bani a Editorului față de Furnizorul de Servicii pentru plata unei remunerații pentru serviciile furnizate de Editor, așa cum este specificat în prezentul Regulament, iar obiectul cesiunii îl reprezintă toate pretențiile Editorului față de Furnizorul de Servicii pentru serviciile cărora li se aplică prezentul Regulament și pentru care remunerația nu a fost acoperită de către o funcție de plată a platformei respective;
      3. data de scadență a fiecăreia dintre creanțele cesionate va fi determinată în conformitate cu prevederile clauzei 11.8 din Regulament;
      4. contractul se încheie implicit, fără a fi nevoie ca Părțile să facă nicio declarație, iar modelul de contract de cesiune cuprins în prezentul para. 12.8 și atașat la Termeni și Condiții are doar scop ilustrativ.
         
    9. Editorul are dreptul de a solicita ștergerea contului său de pe Platformă în orice moment, trimițând o solicitare la următoarea adresă de e-mail: . Trimiterea unei cereri de eliminare a contului Editorului de pe Platformă nu afectează niciun acord încheiat anterior și neîndeplinit de către Editor pentru furnizarea de spațiu pe Platformă și publicarea articolelor sau furnizarea altor servicii de către Editor, așa cum este prevăzut în prezentul Regulament, pe care Editorul este obligat să le îndeplinească. Într-un astfel de caz, contul Editorului va fi șters după executarea acordului(lor) încheiat(e). Ștergerea contului Editorului la cerere nu va determina ștergerea istoricului comenzilor și a istoricului contabil al contului Editorului, care vor fi stocate de către Furnizorul de Servicii pe o perioadă corespunzătoare perioadei de păstrare aplicabile datelor stocate.
  13. Responsabilitate
    1. Furnizorul de Servicii este răspunzător față de Editor pentru lipsa de diligență necesară în legătură cu prestarea Serviciilor.
       
    2. Furnizorul de Servicii va depune eforturi rezonabile pentru a se asigura că Serviciul furnizat este disponibil în orice moment, continuu și integral, dar nu garantează și nu este responsabil pentru disponibilitatea deplină a acestuia și își rezervă dreptul de a modifica, retrage, suspenda sau întrerupe orice caracteristică sau funcție a Serviciului în orice măsură și în orice moment. Furnizorul de Servicii vă informează că modificarea, retragerea, suspendarea sau întreruperea oricărei funcții sau caracteristici a Serviciului nu necesită nici un anunț prealabil.
       
    3. Dispoziția de mai sus a para. 13.2 din Termeni și Condiții se va aplica mutatis mutandis modificărilor prețurilor Serviciilor oferite de Furnizorul de Servicii, așa cum este determinat de Platformă.
       
    4. Furnizorul de Servicii nu va fi responsabil pentru daunele cauzate de utilizarea incorectă a Serviciilor, în special cauzate de utilizarea Platformei sau a Serviciilor de către Utilizator sau alți Utilizatori, contrar prevederilor acestor Termeni și Condiții.
       
    5. Furnizorul de Servicii nu va fi răspunzător pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a contractului încheiat pentru Serviciu sau pentru problemele în utilizarea Platformei sau a Serviciului dacă acestea se datorează unor evenimente pe care Furnizorul de Servicii, în exercitarea diligenței, nu le-ar fi putut prevedea sau preveni, precum și din cauza unor evenimente fortuite și de forță majoră.
       
    6. În niciun caz, răspunderea Furnizorului de Servicii nu va include răspunderea pentru profiturile pierdute de către Editor.
       
    7. Răspunderea Furnizorului de Servicii pentru furnizarea Serviciilor va fi limitată la valoarea Serviciilor în cauză, în conformitate cu oferta de pe Platformă, cu condiția ca valoarea maximă a răspunderii Furnizorului de Servicii pe eveniment să nu depășească valoarea de RON 3.000,00.
       
    8. Limitările răspunderii Furnizorului de Servicii menționate în secțiunea 13.7 din Termenii și condițiile de mai sus nu se vor aplica dacă prejudiciul este cauzat de Furnizorul de Servicii în mod intenționat.
       
    9. În afară de cazurile în care se indică în mod expres că Furnizorul de Servicii este direct răspunzător față de Agenție de publicitate, responsabilitatea pentru executarea contractului privind un anumit serviciu efectuat în numele Furnizorului de Servicii, dar în beneficiul Agenției de publicitate, de către alți Utilizatori ai Platformei, va fi suportată de, respectiv: Editor, Jurnalist sau Influencer care prestează un astfel de serviciu. În cazul în care o astfel de consecință necesită transferul oricărei pretenții împotriva unui editor, jurnalist sau influență către Agenția de publicitate, Furnizorul de Servicii este obligat să efectueze cesionarea corespunzătoare a revendicării și a drepturilor pe care le are față de acești utilizatori cu privire la revendicarea reclamată către Agenția de publicitate și are dreptul de a transfera datele unui astfel de Utilizator al Platformei către Agenția de publicitate pentru a permite reclamantului în cauză să revendice în mod direct Publicatului vizat.
       
    10. Furnizorul de Servicii nu este responsabil pentru conținutul, valoarea faptică și acuratețea faptelor conținute în articolele trimise spre publicare de către Agențiile de publicitate.
       
    11. Furnizorul de Servicii nu este responsabil pentru efectele utilizării de către Editor a Serviciilor oferite de Furnizorul de Servicii, ceea ce înseamnă, în special, că Furnizorul de Servicii nu garantează în niciun fel atingerea efectelor sub formă de venituri crescute pentru Editori și că crearea unui cont pe Platformă de către un Editor și publicarea ofertelor pe Portaluri de la Editorul sau platforma nu va fi garantată de la Editorul care nu primește un nivel de comandă sau care nu va fi garantat de către Editor. peste va fi obținut din comenzile plasate de Agențiile de publicitate.
       
    12. În cazul conținutului disponibil public sub formă de sfaturi, ponturi, articole profesionale postate de Furnizorul de Servicii pe Platformă, care se aplică în special conținutului postat în fila „Bază de cunoștințe”, Editorul:
      • nu este obligat să respecte conținutul unor astfel de publicații;
      • Dacă editorul urmărește conținutul unor astfel de publicații, o face pe propriul risc, iar furnizorul de servicii nu este responsabil pentru consecințele acțiunilor editorului în legătură cu urmărirea conținutului unor astfel de publicații.
         
    13. Editorul va fi responsabil pentru orice încălcare a Termenilor și Condițiilor, precum și a termenilor și condițiilor oricărui acord încheiat în temeiul Termenilor și Condițiilor, precum și pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a oricărui acord încheiat în temeiul Termenilor și Condițiilor.
       
    14. În cazul în care executarea unui contract încheiat de către Editor în conformitate cu Termenii și condițiile și ca parte a funcționalității Platformei necesită ca Editorul să trimită orice conținut, în special fotografii, grafice, lucrări orale sau verbale și grafice, care constituie opere în sensul legii drepturilor de autor și al drepturilor conexe:
      • va deține drepturile economice de autor și drepturile conexe sau licențele corespunzătoare pentru astfel de lucrări;
      • folosirea lucrărilor în scopul executării contractului încheiat nu constituie o încălcare a drepturilor morale ale vreunui terț;
      • va avea toate permisiunile necesare pentru difuzarea imaginilor terților înregistrate în cadrul lucrărilor;
      • utilizarea lucrărilor pentru executarea contractului încheiat nu va încălca niciun drept de proprietate industrială al unui terț și, în special, nu va încălca niciun drept de protecție a mărcii sau mărci de renume;
      • publicarea lucrărilor nu va constitui un act de concurență neloială;
      • publicarea lucrărilor nu va aduce atingere legii, bunelor moravuri, Regulamentului privind relațiile sociale sau intereselor legitime ale terților.
         
    15. Editorul, atunci când comandă Conținut în conformitate cu Clauza. 8 din Termeni și Condiții, Editorul se va asigura că Conținutul comandat și activitățile legate de ordinea și publicarea Conținutului nu constituie o încălcare a legii, care se referă în special la asigurarea conformității Conținutului cu reglementările relevante în materie de publicitate sau promovare, ținând cont de restricțiile relevante privind publicitatea sau promovarea unor categorii specifice de bunuri și servicii, inclusiv, dar fără a se limita la medicamente, medicamente, alcool și produse farmaceutice interzise. jocuri de noroc, servicii ale grupurilor profesionale supuse interdicției de publicitate.
       
    16. În cazul în care orice procedură civilă, de executare, penală sau administrativă este inițiată împotriva Furnizorului de Servicii ca urmare a îndeplinirii de către Furnizorul de Servicii a obligațiilor care îi revin în temeiul Acordurilor, ca urmare a oricăror declarații false sau incomplete din partea Editorului sau ca urmare a oricărei încălcări a legii de către Editor sau orice pretenții sunt făcute împotriva Furnizorului de Servicii, pe cheltuiala acestuia, Furnizorului de Servicii, furnizorului său, pe cheltuiala acestuia. asistență pentru a respinge pretențiile sau acuzațiile formulate împotriva Furnizorului de Servicii. În plus, Editorul se obligă să despăgubească Furnizorul de Servicii pentru orice prejudiciu suferit de către Furnizorul de Servicii în legătură cu orice procedură intentată împotriva Furnizorului de Servicii sau în legătură cu orice pretenții sau acuzații formulate împotriva Furnizorului de Servicii, adică să soluționeze pretențiile legitime formulate de terți (sub rezerva acordării acestora de către o instanță competentă cu o hotărâre definitivă), pentru a rambursa penalitățile echivalente sau a rambursării Serviciului efectiv sau a unei amenzi. Furnizor și pentru a acoperi costurile de asistență juridică suportate de Furnizorul de Servicii.
       
    17. Furnizorul de Servicii nu este autorul articolelor sau al Conținutului pe care Editorul le comandă sau le publică în executarea contractului încheiat în baza acestor Termeni și Condiții și, prin urmare, Furnizorul de Servicii se va asigura că a dobândit drepturile sau licențele relevante pe baza acțiunilor în justiție întreprinse în ipoteza conformității declarațiilor părților de la care a dobândit aceste drepturi cu starea reală a acestor drepturi. Dacă astfel de declarații ale unei părți la un contract încheiat cu Furnizorul de Servicii se dovedesc a fi incompatibile cu situația reală, în urma căreia Editorul nu a dobândit drepturile sau licențele prevăzute în acești Termeni și Condiții, Furnizorul de Servicii, în calitate de intermediar în efectuarea acțiunilor individuale prevăzute în acești Termeni și Condiții, nu va fi răspunzător pentru Editorul, cu condiția ca Editorul să-și asume orice pretenție la care își asumă orice daune potențiale. acest respect împotriva persoanelor sau entităților a căror acțiune, inclusiv depunerea declarațiilor ilegale către Furnizorul de Servicii, a avut ca rezultat prejudiciu pentru Editor.
       
    18. În cazul în care Platforma conține vreo referire la conținut de pe alte site-uri web, un astfel de conținut nu trebuie privit ca o expresie a poziției Furnizorului de Servicii cu privire la aspectele la care se referă un astfel de conținut. Furnizorul de Servicii nu este responsabil pentru un astfel de conținut sau pentru conținutul site-urilor web către care Platforma face legătura.
       
    19. Editorul este de acord că Furnizorul de Servicii poate transfera către terți drepturile sau obligațiile care decurg din Termenii și Condițiile sau din contractul încheiat în executarea Termenilor și Condițiilor.
  14. Reclamații
    1. Reclamațiile cu privire la Serviciu trebuie făcute prin e-mail la: .
       
    2. Reclamația trebuie să includă cel puțin: data și ora evenimentului care face obiectul reclamației, adresa de e-mail a reclamantului și o scurtă descriere a obiecțiilor ridicate.
       
    3. Reclamațiile vor fi luate în considerare în termen de 14 zile de la primire, în ordinea datei primirii. În cazul în care nu este posibilă îndeplinirea termenului menționat anterior, Furnizorul de Servicii va informa persoana care depune reclamația, precizând motivul prelungirii termenului, precum și timpul estimat pentru răspuns.
       
    4. Persoana care face reclamația va fi informată prin e-mail, la adresa de e-mail furnizată în reclamație, cu privire la modul în care va fi tratată reclamația.
  15. Dispoziții finale
    1. În problemele nereglementate, se vor aplica prevederile legale relevante.
       
    2. Eventualele litigii apărute intre editor si furnizorul de servicii se vor soluționa pe cale amiabila si, in caz de neînțelegere, vor fi sesizate instanței competente asupra sediului prestatorului de servicii.
       
    3. Furnizorul de Servicii are dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții din motive importante. Editorul va fi informat cu privire la modificările aduse acestor Termeni și Condiții cu cel puțin 7 zile înainte prin trimiterea informațiilor despre modificare la adresa sa de e-mail furnizată în contul Editorului. Informațiile despre modificările aduse Termenilor și condițiilor vor fi disponibile și prin autentificarea la contul afiliatului de pe Platformă.
       
    4. În cazul în care un Editor care are un cont pe Platformă nu acceptă modificările aduse Termenilor și Condițiilor, acesta are dreptul, până la data intrării în vigoare a modificărilor, să solicite anularea acestui cont și încetarea colaborării Prevederile pct. 12 din Regulament se aplică în mod corespunzător.
       
    5. Declarația menționată la para. 15.4 din Reglementările de mai sus trebuie trimise la: .
       
    6. Editorul declară că a citit acești Termeni și Condiții, anexele la Termeni și Condiții și Politica de confidențialitate.
       
    7. Reglementările intră în vigoare la 28.09.2023.