Pagini Mobile Accelerate (AMP) - ce este asta?

Google a introdus o nouă caracteristică la Search Console care îți permite să activezi Paginile Mobile Accelerate (AMP). Această opțiune este potrivită pentru cei care au pagini statice și își doresc să le facă disponibile imediat pentru utilizatori. Citește în continuare pentru a vedea care este filizofia care se ascunde în spatele AMP.
Începe să câștigi bani astăzi.
Înregistrează-te gratuit

La sfârșitul lui ianuarie 2016 Google Search Console a adăugat dintr-o dată o nouă opțiune care a făcut posibilă schimbarea pe AMP. Până atunci, informațiile despre această caracteristică au fost foarte puține. Acest articol va explica ce este AMP și cum poți să îl folosești.

amp-source

Sursă: https://amp.dev/

Ce este AMP?

Pagini Mobile Accelerate este un termen din web design bazat pe paginile statice care trebuie să fie redate repede. AMP este compus din trei elemente:

  • AMP HTML - un set de reguli pentru codul HTML care face posibilă crearea unui conținut bogat cu HTML de bază și module AMP potrivite.
  • AMP JS - biblioteci JavaScript care ajută conținutul să se încarce rapid.
  • AMP CDN - o caracteristică opțională care livrează paginile HTML bazate pe AMP.

De ce a fost creat AMP?

AMP este o inițiativă open-source care a fost inventată de persoane care se confruntă cu distribuirea diferitelor pagini mobile. Deținătorii de site-uri, programatori și editorii, dar și utilizatorii acestor pagini, toți au avut un cuvânt de spus în crearea AMP. Este creat să livreze conținut mai repede decât înainte. Folosirea AMP poate scădea rata de respingere cauzat de încărcarea lentă a paginilor și nu face diferența între aparatele mobile, calculatoare și laptopuri.

Cum funcționează AMP?

Paginile Mobile Accelerate funcționează exact ca orice alt site scris în HTML, dar sunt câteva restricții cu privire la utilizarea anumitor linii de cod HTML care nu poate fi folosit deloc sau poate fi folosit doar în cazuri speciale. AMP funcționează în orice browser modern, exact cum ar trebui să o facă orice tehnologie modernă.

AMP funcționează prin folosirea diferitelor aspecte tehnice pentru browsere și servere pentru a face viteza de încărcare mai bună și pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului.

Toată magia din spatele AMP stă în faptul că paginile bazate pe această tehnologie pot salva date din cache într-un cloud sau servere ale terților. Acest cache ar putea, spre exemplu, să fie proprietatea Google.

Pe scurt: întregul obiectiv al acestui proiect este încărcarea mai rapidă a paginii realizată prin folosirea întregii infrastructuri de cloud/serviciul cache. Dar acest privilegiu se aplică doar site-urilor validate. Google permite verificarea folosind Testul AMP..

amp-valid

Cine ar trebui să folosească AMP?

Teoretic, oricine dorește să livreze conținutul cât mai repede posibil, ar trebui să fie familiarizat cu AMP. Din păcate, folosind AMP ar putea fi restricționat, deoarece este nevoie de o bună cunoaștere a limbajului HTML și JavaScript pentru a-l folosi la adevăratul potențial. Specificațiile tehnice pentru cod sunt publicate pe pagina potrivită de Google help. În documentul atașat se explică de ce etichetele speciale și declarațiile, împreună cu codurile potrivite JavaScript, sunt necesare pentru a folosi AMP.

Cum poți beneficia de AMP chiar acum?

Pentru că informația legată de AMP a apărut abia recent, nu prea mulți deținători de site-uri pot să își optimizeze paginile după această tehnologie imediat.

Introducerea AMP pe site-ul tău ar trebui să reducă rata de respingere rezultată din încărcarea lentă a paginii. Este posibil ca AMP să fie considerat un factor pozitiv de clasare de către Google. Merită să observăm această nouă tehnologie cu atenție, având în vedere că putem presupune ca AMP ar putea să afecteze Optimizarea Motorului de Căutare Google.

Autor: Tomasz Stopka

Comentariile tale (0)
Editorii WhitePress își rezervă dreptul de a șterge comentariile ofensatoare adresate altor persoane și care conțin cuvinte vulgare sau nu sunt relevante asupra subiectului în cauză.
Administratorul datelor personale este WhitePress sp. z.o.o cu biroul înregistrat în Bielsko-Biala, strada Legionów 26/28, datele tale personale sunt procesate în scopuri de marketing de către WhitePress și de către alte entități interesate să-și promoveze propriile produse sau servicii. Obiectivul de marketing al WhitePress include informații comerciale despre conferințe și training-uri care au legătură cu conținutul publicat în secțiunea Baza de Cunoștiințe.

Baza legală a procesării datelor tale personale este scopul legitim urmărit de către Administrator și partenerii săi (Articolul 6 paragraf 1 punctul f din GDPR).

Utilizatorii au următoarele drepturi: dreptul să ceară accesul la datele lor, dreptul să le rectifice, dreptul să le șteargă , dreptul să limiteze procesarea și să-și transfere datele. Poți găsi mai multe informații despre procesarea datelor tale personale, inclusiv despre drepturile tale, în politica noastră de confidențialitate.
Citește toate
  • Nu sunt încă comentarii pentru acest articol.
Administratorul datelor personale este WhitePress sp. z.o.o cu biroul înregistrat în Bielsko-Biala, strada Legionów 26/28, datele tale personale sunt procesate în scopuri de marketing de către WhitePress și de către alte entități interesate să-și promoveze propriile produse sau servicii. Obiectivul de marketing al WhitePress include informații comerciale despre conferințe și training-uri care au legătură cu conținutul publicat în secțiunea Baza de Cunoștiințe.

Baza legală a procesării datelor tale personale este scopul legitim urmărit de către Administrator și partenerii săi (Articolul 6 paragraf 1 punctul f din GDPR).

Utilizatorii au următoarele drepturi: dreptul să ceară accesul la datele lor, dreptul să le rectifice, dreptul să le șteargă , dreptul să limiteze procesarea și să-și transfere datele. Poți găsi mai multe informații despre procesarea datelor tale personale, inclusiv despre drepturile tale, în politica noastră de confidențialitate.
Czytaj całość
Articole recomandate
Context marketing - cum să aduci content marketingul la următorul nivel

„Conținutul este regele, dar contextul este Dumnezeu” - aceasta este una dintre cele mai citate propoziții ale lui Gary Vajnerchuk („Jab, Jab, Jab, Right Hook: How to Tell Your Story in a Noisy Social World”). Cum să incluzi un mesaj de marketing în context? Nu e ușor, mai ales dacă realizezi că context marketing nu are nimic în comun cu context advertisement...

De la om la om - o nouă eră a marketingului?

Acesta ar putea fi sfârșitul campaniilor plictisitoare și a lipsei unei voci umane. Cele mai noi proiecții arată un motiv predominant - viitorul apropiat aparține comunicării de marketing cu o ființă umană în prim plan. Uită de B2B și B2C - începe să muncești asupra pieței de la Om la Om.

10 motive pentru a scrie un blog de companie

Blogul unei companii este o formă foarte populară de marketing. Blogul permite noi posibilități de promovare și este o idee mai bună decât bannerele, articolele sponsorizate sau campaniile de CPC. Acest tip de marketing este o modalitate foarte bună de a-ți promova produsele și serviciile. Dacă ai o întreprindere, ar trebui să scrii un blog despre aceasta. Aici sunt 10 motive pentru a face asta!