Cum să publici articole prin WhitePress® și să îți atingi obiectivele

Actualizat: 2020-02-19
Cum să publici articole prin WhitePress® și să îți atingi obiectivele
Logica și intuiția - acestea sunt ceea ce agenții de publicitate folosesc când aleg un loc unde să își publice articolele pe platforma WhitePress®. Sau mai degrabă: asta ar trebui să folosească. În orice caz, nu întotdeauna funcționează astfel - majoritatea sunt leneși și doar „merg de la A la Z”, fără să se gândească la scopul lor. Între timp, programatorii și editorii WhitePress® se dau peste cap să ofere indicatori unici, date istorice, grafice și evaluări ale calității. Iar acest lucru merită să fie folosit!
Publică articole astăzi
Înscrie-te gratuit

Scopul publicării ar trebui să fie mai amplu - aproape că nu costă nimic

Cu peste 90.000 de portaluri și sute de mii de opțiuni, știm că găsirea locului potrivit pentru publicarea articolului tău poate fi copleșitoare. Recunoscând această provocare, WhitePress® oferă instrumente valoroase precum metrici unice, date istorice și evaluări independente de calitate. Aceste caracteristici te ajută să filtrezi ofertele și să găsești cele care corespund perfect nevoilor tale.

Obiectivele publicarii articolelor

Hai să explorăm obiectivele pe care le poți stabili ca advertiser și cum să le atingi folosind WhitePress®. Diferitele campanii au diferite obiective, deci publicarea pe diferite portaluri este cheia. Vrei să îți întinzi conștientizarea mărcii sau să lansezi un produs? Concentrează-te pe portaluri cu audiențe relevante și cu o bună acoperire. Ai nevoie de o publicație cât mai curând posibil?

Filtreaza portalurile în funcție de viteza lor medie de publicare și găsește potrivirea perfectă într-un timp scurt. Cu toate acestea, dacă folosești publicațiile pentru a-ți poziționa site-ul web, acordă atenție metricilor SEO ale portalului precum autoritatea, relevanța subiectului și tipurile de linkuri. Prioritizând publicațiile cu scoruri ridicate în aceste domenii, vei accelera și îmbunătăți eforturile tale de SEO, ducând la rezultate mai rapide și mai bune. Vizibilitatea conținutului este doar începutul.

Poți debloca o bogăție de posibilități dincolo de simpla atragere a atenției asupra conținutului tău. Generează lead-uri, construiește o audiență de remarketing - posibilitățile sunt infinite! După cum se spune, cerul este limita. În timp ce publicarea pe platforme cu nume mari sau atingerea unor anumite numere poate fi tentantă, concentrarea exclusivă asupra acestor aspecte duce adesea la rezultate submediocre. Nu te mulțumi cu:

  • Doar sa fi văzut pe o platformă specifică indiferent de audiența sa.
  • Obținerea unui link pe un portal pe care nimeni nu-l vizitează.
  • Urmărind număr de vizualizări fără a lua în considerare publicul tău țintă.
  • Concentrarea exclusiv pe costul publicației în loc de eficacitatea sa.

Ține minte, strategiile pe termen scurt rar sunt profitabile pe termen lung.

Un articol bine scris poate realiza mai mult decât un singur obiectiv. Până la urmă, cine nu ar dori beneficii suplimentare, nu-i așa? Dar cum alegi portalul și oferta potrivite pentru a obține mai mult decât ți-ai propus inițial? Să spunem că obiectivul tău principal este să obții un link "dofollow" către un URL specific. De fapt, majoritatea portalurilor pe care le vei găsi pe platforma noastră vor îndeplini acest criteriu. Iată câțiva factori suplimentari de luat în considerare, care pot extinde aria ta de acțiune și pot îmbunătăți rezultatele:

  • Înaltă acoperire: Alegând un portal cu un număr mare de utilizatori unici, vei crește șansele de a obține și mai mult trafic pe site prin "trafic de referință".
  • Grup țintă relevant: Prin adaptarea tipului de portal (site regional, blog de nișă sau portal național) la publicul tău țintă, poți ajunge direct la clienții tăi ideali.
  • Obținerea mai multor linkuri: Verifică dacă editorul permite linkuri către alte surse în conținut. Includerea de link-uri către publicațiile anterioare întărește poziția acestora și îți construiește autoritatea în industrie.
  • Furnizarea de conținut educațional: Crearea de conținut valoros nu doar rezolvă problemele cititorilor, ci și crește conștientizarea mărcii și întărește imaginea ta. Concentrează-te pe conținut de înaltă calitate care educa și implică publicul tău.

 

Desigur, bugetul tău joacă un rol în alegerea editorului potrivit. Deși luarea în considerare a acestor factori suplimentari ar putea implica unele costuri adiționale, cum ar fi elaborarea unui conținut mai bun sau petrecerea timpului pentru a găsi locul perfect, acest lucru nu înseamnă întotdeauna taxe de publicare mai mari. Efortul suplimentar poate duce la rezultate mult mai bune fără a depăși bugetul stabilit.

Iată un sfat rapid: ia întotdeauna în considerare publicul portalului și asigură-te că se potrivește cu grupul tău țintă. Alegerea portalului potrivit necesită puțin timp, dar merită! Făcând acest lucru te asiguri că conținutul tău ajunge la oamenii potriviți și obține rezultatele dorite.

Ești interesat să atingi o audiență mai largă sau doar să obții un link dofollow într-un blog anume? Sau poate șeful tău vrea să își vadă portretul pe un website celebru? Nimic nu ne surprinde. WhitePress® este aici să îți îndeplinească cele mai egocentrice vise :-) Este important să îți amintești că publicarea unui articol poate atinge mai multe scopuri în același timp. Ba mai mult, această abordare crește adesea eficiența și securitatea în realizarea scopului nostru de bază.

Aici este o listă de exemple de scopuri atinse prin publicarea articolelor în media:

  • promovarea unui brand sau a unui produs
  • îmbunătățirea imaginii unei firme
  • ceva ce numim „branding personal”
  • direcționarea traficului pe site
  • obținerea unui link (oh, acel SEO)
  • îmbunătățirea ego-ului sau a stării generale
  • pentru că șeful de PR ți-a spus să faci asta
  • prinderea unor oportunități
  • crearea unei baze de remarketing
  • scoaterea de pe poziție sau poziționarea (articolul are rezultate organice bune)

În realizarea acestor activități, unii editori urmăresc doar efectele de mai jos:

  • nu contează câte persoane citesc articolul - atâta timp cât apare pe un portal bine cunoscut
  • nu contează dacă citește cineva portalul - atâta timp cât este un link
  • grupul țintă nu este important, avem nevoie doar de 10.000 de vizualizări
  • singurul lucru care este important este ca prețurile de publicare să fie de doar 10£

Acționând astfel, ei ating doar un singur scop - dar ar putea să dobândească mai multe.

De ce merită să atingi mai multe scopuri în același timp?

Deoarece nu costă nimic, sau aproape nimic.

 

O publicare reușită, una care atinge atât scopul de bază, cât și scopuri adiționale, se rezumă la alegerea corectă a portalului și includerea conținutului potrivit.

Să ilustrăm această teorie cu un exemplu.

Scop de bază:

  • Ceri publicarea unui articol pentru că vrei să incluzi un link dofollow către site-ul tău.

Scopuri adiționale și funcții (care merită luate în considerare):

  • atingerea unei largi audiențe - poți realiza asta prin alegerea portalului și a ofertei corecte
  • articolul include conținut educațional - așadar, este util pentru cititor
  • un grup țintă atent selecționat - ceea ce înseamnă portalul corect
  • articolul include și un ALA („apel la acțiune” - elemente grafice sau un element interactiv)
  • articolul include un link către o altă publicație prestigioasă pe care ai scris-o

Asta te ajută să realizezi următoarele:

  • o mai mare cunoaștere a brandului (aria de răspândire)
  • o imagine mai bună (educație și calitate)
  • trafic (link-uri pe care s-a făcut click - mulțumită ALA, aria ta de răspândire și un subiect bun
  • suport pentru alte publicații (un link către altă publicație)
  • un link SEO sigur (un portal real și un articol real)

Costuri adiționale:

  • costul pregătirii unul conținut mai bun
  • costul timpului pierdut în căutarea unui loc de publicare
  • un cost de publicare mai ridicat (nu neaparat)

Aceste costuri adiționale nu sunt mari, dar scopurile atinse sunt foarte eficiente pentru agentul de publicitate. Așa că este o risipă de resurse a nu te axa pe un număr mai mare de scopuri. De ce? Pentru că plătești oricum mult pentru calitate, atât pentru conținut cât și pentru publicare.

Acest articol îți va arăta cum să folosești platforma WhitePress® pentru a economisi timp și a selecta cel mai optim loc de publicare. Vom începe prin analizarea informației oferite de platformă, iar mai târziu vom răspunde la cele mai importante întrebări în legătură cu selectarea portalului și a ce oferă acesta.

WhitePress® îți pune la dispoziție informații unice

Lauda de sine nu miroase a bine :-) Dar trebuie să ne răsfățăm puțin! Nicăieri pe Internet nu este altcineva care să ofere atât de multă informație esențială și unică despre portaluri și bloguri ca și WhitePress®. Publicarea acestei informații este muncă grea - atât cea a programatorilor (integrarea cu API), cât și a editorilor (descrieri, categorii, evaluări și verificare manuală).

Mai jos vei găsi cea mai importantă informație pusă la dispoziție de WhitePress®, împărțită în două grupuri:

Grup de indicatori și informații

Modul de colectare a datelor

Funcții și scopuri

Descriere, categoria, tematică, remarci, tip de serviciu, cuvinte cheie.

Colectate de editori și introduse de editorii publicației.

Mai ușor și căutare mai eficientă pentru portaluri și bloguri.

SEO și indicatori de trafic (MOZ, Alexa, Google).

API – actualizat la câteva zile.

Analiză tehnică pentru SEO și trafic.

Ofertă, preț și descriere.

Pregătit de editori și de cei care publică. Adesea sunt mai multe oferte pe un portal.

Analiza prețului și a condițiilor ofertei. Ține minte - merită să le citești cu atenție!

Trafic, urmărire și istorie.

Traficul total este oferit de editor. Istoria popularității este evaluată pe baza datelor istorice (coduri de urmărire pregătite de WhitePress).

Evaluarea popularității portalului și a eficienței publicațiilor acestuia.

Evaluarea tehnică și a calității conținutului.

Evaluarea este făcută de editorii WhitePress.

Asta îți permite să evaluezi calitatea tehnică și a conținutului fără să te uiți prin site.

Adresa URL.

Întotdeauna merită să dai click pe aceasta pentru a evalua portalul.

Deoarece decizia finală trebuie să fie luată de tine.

 

Descrierea, categoria și tipul de serviciu - cum să cauți un portal

Baza de date WhitePress conține în prezent peste 12.000 de portaluri și bloguri care includ pentru 23.600 de oferte. Când ți-ai definit clar scopurile, merită să cauți servicii care s-ar putea să te intereseze folosind o căutare avansată.

Când dai click pe butonul ‘Arată mai multe filtre’, vei vedea o listă plină de filtre care pot fi aplicate la lista de websiteuri. Verifică chiar tu câteva dintre acestea.Whitepress advanced

Descrierea altor butoane de căutare și filtre:

  • „Numele portalului” - doar introduci cuvântul cheie și platforma îl va căuta în secțiunea de descriere, cuvinte cheie și adresa portalului.

  • „Tematica” - poți restrânge lista la unul dintre cele câteva duzine de categorii de teme.

  • „Tipul portalului” - fiecare site este clasificat după tip (general, tematic) și după aria de răspândire (regional sau național), lista poate fi restrânsă pentru a include doar bloguri.

  • „Regiune” - lista poate fi restrânsă la un județ anume.

  • „Preț de la … Preț până la” - acesta listează site-uri care au prețul mai mare decât valoarea introdusă în câmpul „de la” sau mai mic decât valoarea introdusă în câmpul „până la”.

  • „Numărul minim de utilizatori unici” - acesta prezintă site-uri care au numărul de vizitatori unici/lună  mai mare decât valoare introdusă (numărul total de utilizatori este bazat pe statistici trimise de către editorul portalului).

  • „Min. Evaluarea calitativă” - aceasta este o clasificare oferită de editori (o descriere a evaluării calitative se găsește mai departe în articol).

  • „Min. evaluării vizuale și tehnice” - această clasificare este oferită de editori, aici poți introduce valoarea minimă.

  • „Calitatea Portalului” - această clasificare împarte website-urile de pe platformă în două categorii: calitate superioară și calitate inferiroară. Website-urile de calitate inferioară sunt acele website-uri care nu au avut punctajul necesar la evaluarea calitativă sau au un număr de vizitatori mai mic de 500. 

  • „Tracking-ul de trafic” - un indicator unic care arată dacă un anumit portal poate include codul de urmărire WhitePress. Acest indicator este descris mai departe în articol.

  • „Linkuri dofollow” - acesta arată site-uri care au cel puțin o ofertă de publicare care face posibilă introducerea link-urilor dofollow. Această opțiune este disponibilă pentru agenții de publicitate selectați.

  • „Tipul link-ului” - acest indicator filtrează portalurile care acceptă linkuri de brand, mixte sau EML.

  • „Etichetarea articolelor” - poți limita lista la site-uri care, spre exemplu, marchează un articol ca „sponsorizat”, „reclamă” sau „articol de la partener”.

  • „Numărul link-urilor din conținut” - aici poți filtra website-urile în funcție de numărul de linkuri permise în articol: unul, două sau mai mult de trei link-uri 

  • „Preț atractiv” - acest filtru restrânge numărul de site-uri la cele care au un preț atractiv în legătură cu parametri ofertei. Acesta este calculat de platformă folosind o formulă specială. În jur de 15% din oferte se încadrează în această condiție, care ia în considerare elemente ca și tema, popularitatea și indicatorii SEO.

  • „Perioada minimă a promovării” - aici poți defini numărul minim de zile de promovare a articolului pe prima pagină a site-ului.

  • „Min. indexul de longevitate” - Indicele de longevitate este exprimat în luni pe baza publicațiilor făcute de WhitePress®

  • „Longevitatea publicației” - acest filtru permite selectarea website-urilor în funcție de durata în care țin un articol pe website. WhitePress verifică automat să nu fie nici o modificare a articolului în perioada menționată.

  • „Promovare pe FB” - acest filtru îți permite să selectezi site-uri care au cel puțin o ofertă cu promovarea articolelor pe Facebook.

  • „Fără tematică multiplă” - multe portaluri au o selecție variată de subiecte. Fă click pe acest buton pentru a lista doar site-urile care au maxim 3 subiecte specializiate. 

  • „Grupul țintă” - acest filtru restrânge lista de site-uri la acelea care au ca grup țintă, spre exemplu, femeile, cetățeni ai orașelor de dimensiuni medii sau oameni de business. Aceste date sunt introduse de echipa WhitePress.

  • „Editorul scrie conținutul” - acesta prezintă site-uri care au cel puțin o ofertă în care prețul include și scrierea articolului de către editor. 

  • „Ultima mea publicare” - acest filtru îți permite să selectezi site-urile pe care nu ai mai publicat nimic pentru un anumit proiect sau pe care ultima publicare a fost acum 6, 12 sau 18 luni sau niciodată.

  • „Favorite” - fiecare site poate fi marcat ca favorit. Lista de portaluri favorite este comună pentru toate proiectele unui anumit editor.

  • „Recomandat de biroul editorial” - acesta prezintă portaluri și bloguri care au promoții bune (ex: pe prima pagină) și au și un preț atractiv.

  • „Nu este nevoie de poze” - acest filtru selectează portaluri care nu solicită adăugarea unei poze la articol.

  • „Poze în conținut” - aici poți specifica numărul de fotografii permis într-un articol, de la 1 la 5 sau mai mult de 5.

  • „HTTPS” - portaluri care au implementat protocolul https sunt mai de încredere. 

  • „Min. Trust Flow” - această opțiune filtrează site-urile care au o valoare mai mare pentru indicatorul TrustFlow decât cea definită (indicatorul acceptă valori de la 1 la 100).

  • „Min. Citation Flow” - această opțiune filtrează site-urile care au o valoare mai mare pentru acest indicator decât cea definită (un indicator de 1-100, definit de Majestic).

  • „Min. ratign-ul domeniului” - valoarea minimă a indicatorului de evaluare a domeniului (0-100) - un indicator de la Ahrefs, indică autoritatea domeniului bazându-se pe acest instrument

  • „Min. Page Rating” - valoarea minimă a Page Rating (0-100) - un indicator de la Ahrefs, indică puterea legăturiilor interne

Merită remarcat că site-urile pot fi sortate după data în care au fost adăugate (cu cea mai veche în vârful listei), după indicatori SEM/SEO selectați, după popularitate sau după preț.

Popularitatea pe baza istoriei de publicare

De la început, WhitePress a permis adăugarea codurilor de urmărire la publicații. Acest cod îți permite să înregistrezi numărul de vizualizări unice, precum și totalul vizualizărilor pentru fiecare articol publicat. Majoritatea editorilor permit folosirea acestui cod, în timp ce unii agenți de publicitate cer să fie instalat.

Pe baza istoriei de publicare, WhitePress poate să evalueze eficiența ofertei fiecărui editor.

Aceasta este o informație valoroasă și unică pentru agenții de publicitate.

În dreptul fiecărui portal de pe lista de publicații, în coloana de URMĂRIRE TRAFIC, poți vedea o bifă:Whitepress traffic tracking

Ce este interesant este că un anumit portal poate avea multe oferte. În acest caz, popularitatea medie a publicației este diferită pentru fiecare ofertă. Mai jos este un fereastră exemplu cu o afișare a steluțelor pentru un portal cu mai multe oferte:

Exemplul de mai sus este interesant în mod special pentru că acesta conține exemple ale următoarelor oferte:

  • oferte fără publicare (doar steluțe gri)
  • oferte cu popularitate medie - în acest caz „bază de date cu firme cu servicii de consultanță”
  • oferte ca cele de mai sus, dar cu promovare adițională pe Facebook 
  • oferte cu o promoție pe prima pagină (acest tip de promoție are și ea un efect notabil)

Codul de urmărire al statisticilor dezvoltat de WhitePress este gratuit pentru agenții de publicitate și este ușor de implementat pentru editori.

Sistemul de statistici oferă o mulțime de informații valoroase. În panoul agentului de publicitate și a editorului, lângă un articol publicat, este icoana „Vizionări”. Când faci click pe aceasta, vezi statisticile împărțite în mai multe secțiuni secțiuni. Aici sunt câteva dintre ele:

  • informații generale - aici vezi un link spre articol și costul realizării și publicării sale.
  • vizualizări și vizite unice împărțite în trafic de pe „desktop” și de pe telefonul mobil. Atenție: în stânga, sistemul afișează numărul de vizualizări și de vizite înregistrate, inclusiv cele de dinainte ca sistemul să înceapă să calculeze informații mai detaliate.

  • grafic de vizualizare a articolului în timp - cu opțiunea de colectare și de schimbare a datei de agregare (zilnic, săptămânal sau lunar)

  • grafic orar - o împărțire a vizitelor în funcție de oră

  • lista țărilor de unde vine traficul, împreună cu limba browserului

  • împărțirea traficului în „desktop” și ”mobil” subdivizat în acord cu sistemul de operare și browser

  • cele mai populare surse de trafic - surse de trafic (adrese URL) împărțite pe domeniu, cu opțiunea de a vedea o împărțire mai detaliată în cadrul domeniului

Pentru a rezuma - modulul de statistici de la WhitePress este cel care îți permite să analizezi oferta fiecărui editor în termeni de popularitate a publicației. Statisticile sunt protejate de abuz (cumpărarea de trafic) și sunt disponibile pentru majoritatea portalurilor.

Evaluarea calitativă și tehnică de către editorii WhitePress

Fiecare portal și blog disponibil pe platformă a fost examinat cu grijă de editorii WhitePress. În 2016, am introdus clasificarea după conținut și tehnică. Acestea ne permit să excludem portaluri de calitate scăzută și să ne concentrăm pe site-uri care au un nivel suficient de ridicat de tehnicitate și de conținut. Întregul proces de verificare a durat 5 luni lungi și peste 1500 de ore lucrate. Toate site-urile noi sunt analizate pe măsură ce apar.

Tabelul de mai jos arată factorii luați în considerare pentru clasificările realizate de editorii noștri:


De sunt importante aceste punctaje? Pentru că sunt create pentru a alege site-urile reale, active și care sunt îngrijite dintre site-urile comune sau portalurile care nu sunt actualizate.

Atingerea unei largi audiențe în grupul țintă potrivit - cum să alegi un portal și o ofertă

Când știi mai exact scopul unei publicări, primii pași ar trebui să fie să vii cu o idee pentru conținut și să definești grupul țintă. Asta nu este atât de ușor pe cât pare. Companie cu adresare la nivel național, care produce ex: sere, s-ar putea să nu aleagă cele mai mari portaluri de construcții și arhitectură. Dacă consideră o alegere justificată, s-ar putea să selecteze site-uri locale, care sunt foarte populare și sunt relativ ieftine.

A avea o idee de conținut interesant și selecția grupului țintă corect sunt cheia în atingerea scopurilor tale.

Dacă ai un grup țintă definit, merită să restrângi grupul de site-uri la zona tematică aleasă. Mai sus, am discutat despre filtrele de bază și avansate care pot fi folosite. O opțiune care merită folosită este „fără portalul multi-subiect”. La început, poți exclude site-urile care sunt prea mici sau prea scumpe (sunt disponibile și filtre pentru acestea).

Nu poți să prezici câte persoane vor vedea ce ai publicat (doar dacă, bineînțeles, cumperi o publicare cu trafic garantat). Cu toate acestea, sunt multe informații disponibile care te pot ajuta să eviți o decizie greșită. Aici sunt 4 pași spre succes:

  1. Alege site-uri care au clasificare tehnică și calitativă bună. Aceasta este, de obicei, dovada că acestea sunt site-uri care sunt îngrijite și sunt actualizate. Traficul mare pentru publicații noi necesită utilizatori, iar aceștia se vor uita la prima pagină doar dacă site-ul este actualizat și dezvoltat regulat. Multe site-uri au statistici generale bune, dar vizualizări puține pentru articole noi pur și simplu pentru că sunt bine poziționate.
  2. Alege un site care permite urmărirea traficului, în special dacă statisticile generale sunt disponibile (steluțele). Atunci poți avea anumite așteptări și predicții despre vizualizări. Ține minte, totuși, că depinde mult tema pe care o alegi, fotografia principală, dar și alți factori.
  3. Alege oferta corectă! Majoritatea site-urilor bune au multe oferte de publicare. Unele au promoții pe canale social media, altele pe prima pagină. Dacă te bazezi pe popularitatea articolului, este mai bine să plătești mai mult pentru publicare și să alegi o ofertă care include o promovare. Citește descrierea ofertei cu grijă.
  4. Uită-te prin site încă o dată cu grijă. Întreabă-te următoarele: „Este acesta, cu adevărat, un loc bun pentru conținutul tău?”

„Vreau o publicație prestigioasă pe care o vor vedea multe persoane”

Când cauți un loc pentru a publica, poți să îți bazezi decizia pe preț (din păcate sunt site-urile mai scumpe) și pe clasificarea conținutului. Ca întotdeauna, merită să folosești opțiunile avansate de căutare disponibile pe platformă.

Când ai găsit un site, trebuie să iei următoarea decizie - ce ofertă să alegi. Mai jos sunt câteva exemple de oferte ale unuia dintre cele mai populare site-uri de design interior.

După cum poți vedea, sunt multe opțiuni diferite, care variază ca preț chiar și de două ori!

Dar este justificat. O ofertă este pentru un articol simplu SEO care nu ajunge pe home page, în timp ce cealaltă ofertă are mai multe detalii precum:

Articolul este promovat pentru 3 zile pe prima pagină

Articolul este promovat pe Facebook

Bineînțeles, nu știi care vor fi vizualizările tale finale. Editorul oferă codurile Google Analytics, deci nu ai acces la istoria vizualizărilor. Totuși, în acest caz ar părea că merită să îți asumi riscul și să cumperi opțiunea cea mai scumpă.

„Vreau să îmi întăresc site-ul pe Google”

Aici este o rețetă foarte simplă pentru succes. Uită-te la descrierea despre alegerea portalului, scopul căreia este să atingi un grup mare de cititori potriviți. Doar nu uita de link spre pagina ta. Și ai terminat.

Un link bun este acela pe care oamenii dau click.

Nu te gândi la SEO - gândește-te la cititori.

Totuși, dacă vrei să folosești o scurtătură și să riști, urmărește cele 6 sfaturi de mai jos despre alegerea unui portal și blog unde poți pune un link dofollow către site-ul tău:

  1. Acceptă doar scoruri  mari pentru evaluarea tehnică și cea calitativă. În special pentru cea calitativă
  2. Sortează site-urile în funcție de Trust flow. 
  3. Nu e nimic rău în a publica mai multe articole pe același site.
  4. Publică conținut de calitate, evită EML și fă legături cu diferite pagini - nu doar a ta.
  5. Fii atent la link-urile interne din site-ul pe care l-ai ales.
  6. Folosește filtrul „Preț atractiv”.
 
 
Încă ai îndoieli în legătură cu publicarea în WhitePress®?
Urmărește videoclipul! Cum să publici un articol? | Tutorial 7
Comentariile tale (0)
Editorii WhitePress își rezervă dreptul de a șterge comentariile ofensatoare adresate altor persoane și care conțin cuvinte vulgare sau nu sunt relevante asupra subiectului în cauză.
Administratorul datelor cu caracter personal ale persoanelor care utilizează site-ul whitepress.com [...] și toate subsite-urile sale (denumit în continuare: Site-ul) în sensul Regulamentului Parlamentului European și al Consiliului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit în continuare: RODO) este în comun "WhitePress" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością cu sediul social în Bielsko-Biała, la adresa ul. Legionów 26/28, înscrisă în Registrul Întreprinzătorilor din Registrul Național al Instanțelor Judecătorești ținut de Tribunalul Districtual din Bielsko-Biała, Secția a 8-a Economică a Registrului Național al Instanțelor Judecătorești sub numărul KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 și alte societăți din Grupul WhitePress (denumit în continuare: Administrator).

Prin abonarea la buletinul informativ, sunteți de acord cu trimiterea de informații comerciale prin intermediul mijloacelor de comunicare electronică, inclusiv, în special, prin e-mail, privind comercializarea directă a serviciilor și bunurilor oferite de WhitePress sp. z o.o. și de partenerii săi de afaceri de încredere interesați în comercializarea propriilor bunuri sau servicii. Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal este interesul legitim al administratorului și al partenerilor săi [articolul 6 alineatul (1) litera (f) din RODO].

Aveți posibilitatea de a vă retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea datelor dvs. personale în scopuri de marketing. Puteți găsi mai multe informații despre prelucrarea și temeiul prelucrării datelor dvs. cu caracter personal de către WhitePress sp. z o.o., inclusiv drepturile dvs., în Politica de confidențialitate.
Citește toate
  • Nu sunt încă comentarii pentru acest articol.
Administratorul datelor cu caracter personal ale persoanelor care utilizează site-ul whitepress.com [...] și toate subsite-urile sale (denumit în continuare: Site-ul) în sensul Regulamentului Parlamentului European și al Consiliului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit în continuare: RODO) este în comun "WhitePress" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością cu sediul social în Bielsko-Biała, la adresa ul. Legionów 26/28, înscrisă în Registrul Întreprinzătorilor din Registrul Național al Instanțelor Judecătorești ținut de Tribunalul Districtual din Bielsko-Biała, Secția a 8-a Economică a Registrului Național al Instanțelor Judecătorești sub numărul KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 și alte societăți din Grupul WhitePress (denumit în continuare: Administrator).

Prin abonarea la buletinul informativ, sunteți de acord cu trimiterea de informații comerciale prin intermediul mijloacelor de comunicare electronică, inclusiv, în special, prin e-mail, privind comercializarea directă a serviciilor și bunurilor oferite de WhitePress sp. z o.o. și de partenerii săi de afaceri de încredere interesați în comercializarea propriilor bunuri sau servicii. Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal este interesul legitim al administratorului și al partenerilor săi [articolul 6 alineatul (1) litera (f) din RODO]. Prin trimiterea formularului, declarați că ați citit Politica de confidențialitate.

Aveți posibilitatea de a vă retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea datelor dvs. personale în scopuri de marketing. Puteți găsi mai multe informații despre prelucrarea și temeiul prelucrării datelor dvs. cu caracter personal de către WhitePress sp. z o.o., inclusiv drepturile dvs., în Politica de confidențialitate.
Citiți întregul articol
Articole recomandate