10 motive pentru a scrie un blog de companie

Blogul unei companii este o formă foarte populară de marketing. Blogul permite noi posibilități de promovare și este o idee mai bună decât bannerele, articolele sponsorizate sau campaniile de CPC. Acest tip de marketing este o modalitate foarte bună de a-ți promova produsele și serviciile. Dacă ai o întreprindere, ar trebui să scrii un blog despre aceasta. Aici sunt 10 motive pentru a face asta!
Începe să câștigi bani astăzi.
Înregistrează-te gratuit

1. Un blog este un loc în care clientul se poate conecta cu brandul

Mulți clienți decid să cumpere ceva bazându-și decizia pe informația pe care o găsesc pe internet. Blogul este locul perfect în care să ajungi la audiența dorită și să etalezi valorile brandului. Un blog bine scris nu este doar o sursă de informație, ci poate și ajuta clientul în luarea deciziei și să îl convingă să utilizeze serviciul sau produsul tău într-un mod care este mult mai diferit de advertisingul standard. Blogul oferă clienților tăi cunoștințe și oferă soluții la probleme care s-ar putea să apară.

2. Un blog te ajută la construirea expresiilor long tail și la îmbunătățirea potențialului SEO

Motoarelor de căutare le place să indexeze postările de pe blog, în special dacă sunt promovate pe pagina principală. Mulțumită articolelor de pe blog, poți construi ușor expresii long tail - căutările utilizatorilor de motoare de căutare care sunt mai detaliate decât expresiile generale. „Pastilă de dietă eficientă pentru femei” sau „cea mai ieftină asigurare pentru Ford Escort” sunt exemple bune de expresii long tail. Fiecare nișă de piață are propria listă de expresii long tail, iar potențialul lor este imens, așa că nu poți să le ignori. O bază de articole bine optimizată îți permite să creezi un număr foarte mare de expresii cheie pentru căutări long tail.

 

3. Un blog poate fi folosit pentru link building

Crearea de conținut nou și inspirațional care este util pentru utilizatori, răspunde întrebărilor acestora și le întâmpină nevoile, este o unealtă foarte bună pentru construcția link-urilor de o calitate ridicată. Un client potențial va fi bucuros să distribuie conținutul pe propriile bloguri și canale de Social Media. Link-urile dobândite astfel nu doar că poate face articolul mai puternic - pot impulsiona întregul site. Ba mai mult, articolele de pe blog sunt plăcute în cercurile de Social Media.

4. Google apreciază conținutul nou

Nu avem multe de discutat aici - Google promovează conținut nou și unic. De asemenea, clasifică mai bine paginile care sunt actualizate regulat mai bine decât pe cele care constă în aceeași informație veche. Fiecare postare pe blog este o sub-pagină diferită, iar dacă publici articole constant, motorul de căutare știe că site-ul tău crește și se dezvoltă, ceea ce ar putea duce la poziționări mai bune în rezultatele motoarelor de căutare.

5. Blogurile crează experți

Crearea de imagine și de aptitudini este un aspect foarte important al blogurilor companiilor. În special dacă vinzi un produs sau serviciu care necesită cunoștințe aprofundate. Când publici articole bune, clipuri video bine realizate sau dacă îți ajuți utilizatorii oferindu-le soluții la problemele acestora, poți fi considerat un specialist în domeniu. În consecință, oamenii vor avea încredere în brandul tău, pe măsură ce tu vei fi mai credibil și respectat.

6. Blogurile te ajută să vezi serviciul așa cum îl văd clienții tăi

Dacă blogul tău tinde să își ajute clienții, trebuie să vezi lucrurile din punctul lor de vedere. Așadar, s-ar putea să te familiarizezi mai bine cu propriul serviciu înțelegând problemele pe care utilizatorii s-ar putea să le aibă cu acesta. Ca urmare, poți îmbunătăți mai bine calitatea serviciilor conform necesităților clienților tăi.

7. Un blog este baza pentru campaniile de content marketing

Dacă scrii un blog de companie, ai unul dintre cele mai bune locuri de promovare a serviciilor tale. Un articol bine scris, sprijinit de o promoție bună, poate atrage noi clienți. În plus, articolele de pe blog pot fi folosite pentru a construi o bază de clienți. Un conținut inspirat și unic poate fi utilizat pentru a intensifica activitățile standard de marketing cum sunt newsletterele și postările social media. Un blog poate oferi clienților tăi ceva mai mult decât o simplă informație legată de produs - spre exemplu, poți arăta un nou mod interesant de a folosi serviciul pe care îl oferi. Un blog bine scris este o modalitate foarte bună de a mări audiența newsletterului și raza de acțiune a canalelor de social media.

8. Blogul unei companii clădește relații și oferă companiei „o voce”

Un blog de companie actualizat continuu este încă o soluție pentru construirea relațiilor cu clienții. Acest mijloc de comunicare îți oferă oportunitatea de a-ți prezenta produsul într-un mod nou și unic. Crearea constantă de conținut face mai ușoară menținerea comunicării. Cititorii blogului vor scrie comentarii, vor întreba despre proiectele tale și vor reacționa la relațiile companiei tale. Așadar, poți răspunde liber la întrebările lor, poți discuta problemele curente și poți da companiei tale o „față” umană și prietenoasă. Aceasta este o comunicare bilaterală perfectă și dacă folosești unele dintre sugestiile clienților tăi, poți nu doar să verifici atitudinea clientului potențial, dar poți și să dobândești cunoștințe despre compania ta dintr-un punct de vedere unic și să îmbunătățești întreprinderea ascultând care sunt necesitățile clienților tăi. În plus, audiența vizată poate cunoaște mai bine compania, ceea ce se transformă în vânzări mai bune. Clientul este mult mai stimulat să aleagă un produs a unei companii cu care are puncte comune.

9. Un blog este o soluție foarte bună de a povesti despre istoria companiei

Povestirile au devenit un subiect prevalent în cercurile de marketing și poate influența foarte tare brandurile. Blogul este o platformă grozavă prin care să spui o poveste despre companie - poți prezenta mesajul strategic, o idee, povestea unică a brandului tău sau valorile pe care le promovezi. Dacă prezinți întreprinderea într-un mod interesant, poți fi sigur că va fi ținută minte. Recunoașterea brandului este unul dintre elementele care influențează deciziile de cumpărare.

10. Investirea bugetului tău de marketing într-un blog este foarte eficient.

Un studiu realizat de hubspot.com în Statele Unite arată că investiția care acoperă blogul companiei și promovarea acestuia este una dintre cele mai bune acțiuni de marketing. Blogul companiei este în primul rând o platformă de comunicare pentru tine și clienții tăi. Aspectele pozitive sunt prezentate în imaginea de mai jos:




 

Date clare - rezumat

Publicarea pe blogul companiei îți oferă abilitatea de a utiliza noi metode de comunicare cu clientul. Un blog de business este o metodă foarte bună de promovare și de construire a relațiilor pentru sectoarele B2B și B2C. O campanie de marketing bine dezvoltată bazată pe blogul întreprinderii nu doar crește vânzările, ci și extinde raza de acțiune a brandului. De asemenea, permite utilizarea SEO și creșterea expresiilor cheie alese pentru afacerea ta. Dar ar trebui să ții minte că pentru a asigura un impact pozitiv din blogging, trebuie să ai răbdare, căci este nevoie de un timp pentru a vedea rezultatul complet. Munca asiduă și conținutul bun sunt fundațiile unei campanii de marketing eficientă și de lungă durată.

Comentariile tale (0)
Editorii WhitePress își rezervă dreptul de a șterge comentariile ofensatoare adresate altor persoane și care conțin cuvinte vulgare sau nu sunt relevante asupra subiectului în cauză.
Administratorul datelor personale este WhitePress sp. z.o.o cu biroul înregistrat în Bielsko-Biala, strada Legionów 26/28, datele tale personale sunt procesate în scopuri de marketing de către WhitePress și de către alte entități interesate să-și promoveze propriile produse sau servicii. Obiectivul de marketing al WhitePress include informații comerciale despre conferințe și training-uri care au legătură cu conținutul publicat în secțiunea Baza de Cunoștiințe.

Baza legală a procesării datelor tale personale este scopul legitim urmărit de către Administrator și partenerii săi (Articolul 6 paragraf 1 punctul f din GDPR).

Utilizatorii au următoarele drepturi: dreptul să ceară accesul la datele lor, dreptul să le rectifice, dreptul să le șteargă , dreptul să limiteze procesarea și să-și transfere datele. Poți găsi mai multe informații despre procesarea datelor tale personale, inclusiv despre drepturile tale, în politica noastră de confidențialitate.
Citește toate
  • Nu sunt încă comentarii pentru acest articol.
Administratorul datelor personale este WhitePress sp. z.o.o cu biroul înregistrat în Bielsko-Biala, strada Legionów 26/28, datele tale personale sunt procesate în scopuri de marketing de către WhitePress și de către alte entități interesate să-și promoveze propriile produse sau servicii. Obiectivul de marketing al WhitePress include informații comerciale despre conferințe și training-uri care au legătură cu conținutul publicat în secțiunea Baza de Cunoștiințe.

Baza legală a procesării datelor tale personale este scopul legitim urmărit de către Administrator și partenerii săi (Articolul 6 paragraf 1 punctul f din GDPR).

Utilizatorii au următoarele drepturi: dreptul să ceară accesul la datele lor, dreptul să le rectifice, dreptul să le șteargă , dreptul să limiteze procesarea și să-și transfere datele. Poți găsi mai multe informații despre procesarea datelor tale personale, inclusiv despre drepturile tale, în politica noastră de confidențialitate.
Czytaj całość
Articole recomandate