Optimizarea Locală pentru Motoarele de Căutare - ce ar trebui să ții minte?

Rezultatele din căutările Google devin chiar și mai personalizate decât au fost înainte pentru a prezenta informațiile care sunt cele mai relevante pentru interogările utilizatorului. Unul dintre cele mai vizibile elemente de personalizare crescută este concentrarea pe rezultatele căutărilor locale pentru multe expresii cheie competitive. Astfel, companii mai mici au șansa să fie mai vizibile în interogări de căutare. Optimizarea pentru Motoarele de Căutare pentru rezultate locale diferă puțin de SEO normal - în primul rând, optimizarea în sine este puțin diferită. Citește mai departe pentru a vedea care sunt cele mai importante aspecte.
Începe să câștigi bani astăzi.
Înregistrează-te gratuit

SEO local - pentru cine?

Cum indică și numele, SEO local este potrivit pentru întreprinderile mici și mijlocii cu activitate locală (ex: servicii oferite doar într-un oraș). Cu toate acestea, această strategie s-ar putea dovedi eficientă pentru companii mai mari care lucrează în mai multe orașe, dacă o astfel de afacere are birouri în acestea, bineînțeles.

Rezultate locale - cum funcționează?

Chiar și căutările normale, care folosesc setările de bază ale browserului, afișează rezultate locale pentru utilizatori. Google determină automat locația ta și cel puțin o parte din căutarea ta se modifică în funcție de locul în care te afli în acel moment. Înseamnă că vor apărea alte rezultate pentru cineva din Liverpool în timp ce altă persoană care caută aceeași expresie în Londra va primi altceva.

Search engine result for plumber in Liverpool

Rezultatele motorului de căutare pentru instalator în Liverpool

Search engine result for plumber in London

Rezultatele motorului de căutare pentru instalator în Londra

Să vedem care sunt elementele cruciale pentru SEO local eficient și cum să crești vizibilitatea paginii tale în rezultatele căutărilor.


Locația fizică a companiei tale

Este obligatorie existența unui birou fizic în orașul pe care vrei să-ți concentrezi acțiunea de SEO local. Spre exemplu, dacă vrei să lucrezi pe SEO pentru Londra, ar trebui să ai un loc în care te poți întâlni cu clienții sau partenerii de business.

Poți să citești și despre crearea propriei pagini în Google My Business.

Optimizare

Ca în cazul SEO „tradițional”, optimizarea este cheia către succes - fără aceasta, chiar și cel mai puternic link nu va fi de ajutor.

  • În primul rând, asigură-te că site-ul tău are o pagină de contact cu datele curente: nume, adresa (cu cod postal) și număr de telefon (preferabil un rețea fixă). Nu va strica dacă adaugi informații ca: email, CUI sau alte informații de identificare a companiei. Pagina de contact ar trebui să fie suplimentată cu o hartă Google marcată cu locația ta.
  • În plus, ar trebui să adaugi datele de contact în zona de jos a paginilor (footer). Este important ca informația să fie identică în fiecare loc în care se regăsește.
  • Dacă compania ta are mai multe birouri, fiecare ar trebui să aibă câte o pagină de contact separată, dedicată.
  • Poți folosi și microformate speciale (schema.org) pentru datele tale de contact. Poți verifica dacă sunt implementate corect folosind instrumentele Google -https://www.google.com/webmasters/tools/richsnippets
  • Titlurile paginilor tale ar trebui să includă numele companiei și locația sa. De obicei, acestea iau forma: titlu pagină secundară - nume companie - oraș
  • Asigură-te că ai conținut unic pe tot parcursul paginii. Concentrează-te pe descrierea companiei. Când creezi conținut, încearcă să adaugi numele companiei tale și locația ei dacă este posibil. Aceste elemente pot fi incluse și în secțiunile de header (H1, H2, H3). Dar ține minte - realizarea textului cât mai natural posibil este regula de bază a SEO. Nu exagera cu expresiile cheie.

 

Social media

Ar trebui să creezi un profil în rețelele de socializare - Facebook, Twitter, LinkedIn și altele. Scrie informația corectă, inclusiv locația biroului. Profilele din social media sunt o formă de investiție - când construiești strategia potrivită, vei aduna urmăritori locali. Chiar dacă social media nu are un efect direct asupra poziționării tale în căutări, ar trebui să le faci cât mai prietenoase cu utilizatorii și să le folosești în campania de marketing.

Când creezi un profil, încearcă să folosești toate opțiunile și să adaugi cât mai multe detalii posibil.

În plus, când decizi să ai profile pe rețele de socializare pentru întreprinderea ta, adaugă butoanele potrivite pe prima pagină, pentru a putea conecta clienții cu toată rețeaua de relații pe internet, ca să poți distribui conținutul pe care îl publici mult mai ușor.

Recenzii, opinii, clasificări

Clasificările naturale sau „organice” pentru afacerea ta sunt un alt factor important pentru SEO local. Poți folosi nu doar Google Maps pentru recenzii, ci și servicii populare ca Yelp, TripAdvisor (sau altele, relevante pentru afacerea ta). Mai multe opinii și recenzii scrise de clienți fac compania mai demnă de încredere (dacă recenziile sunt pozitive, bineînțeles).

Nu publica recenzii „false” - acestea sunt foarte ușor de identificat și nu te vor ajuta în niciun fel.

Ar trebui să încerci să îți contactezi clienții și să discuți cu ei despre recenziile lor (atât cele pozitive cât și cele negative). Când răspunzi nevoilor clienților tăi, ești mai credibil.

Pentru a încuraja clienții să împărtășească opinia lor despre tine, poți folosi module speciale pe site-ul tău care le permit să scrie o recenzie repede și fără prea multă bătaie de cap. Poți și să trimiți un chestionar care să întrebe despre nivelul satisfacție și despre serviciile oferite.

Linkurile

SEO local se bazează pe o structură a linkurilor corectă. Când lucrezi la strângerea unor linkuri puternice pentru site-ul tău, ar trebui să te asiguri că sunt actuale și, bineînțeles, locale. Este o idee bună să ai un link către site-ul tău în anunțurile locale, directoare, forumuri legate de oraș și portaluri pentru comunități.

Mențiuni ale brandului, referințe

Strategia modernă SEO nu se poate baza doar pe optimizare și linkuri. Mențiunile brandului și referințele devin, gradual, tot mai semnificative, în special pentru SEO local. Acești termeni cuprind menționări ale companiei tale în alte site-uri locale fără linkuri directe.
Astfel de referințe sunt analizate și ele de Google pentru a evalua autoritatea paginii. Ideal ar fi să primești referințe locale în mod natural - spre exemplu, un client satisfăcut s-ar putea să te menționeze pe un forum local.

Pentru a primi mai multe mențiuni ale brandului, poți încerca să folosești puterea portalurilor cunoscute care îți dau posibilitatea să creezi un profil cu date de contact. În acest caz, întotdeauna amintește-ți regula pe care am mai repetat-o de câteva ori - asigură-te că aceste date sunt asemănătoare cu cele de pe site-ul tău.

Autor: Filip Morkowski

Comentariile tale (0)
Editorii WhitePress își rezervă dreptul de a șterge comentariile ofensatoare adresate altor persoane și care conțin cuvinte vulgare sau nu sunt relevante asupra subiectului în cauză.
Administratorul datelor personale este WhitePress sp. z.o.o cu biroul înregistrat în Bielsko-Biala, strada Legionów 26/28, datele tale personale sunt procesate în scopuri de marketing de către WhitePress și de către alte entități interesate să-și promoveze propriile produse sau servicii. Obiectivul de marketing al WhitePress include informații comerciale despre conferințe și training-uri care au legătură cu conținutul publicat în secțiunea Baza de Cunoștiințe.

Baza legală a procesării datelor tale personale este scopul legitim urmărit de către Administrator și partenerii săi (Articolul 6 paragraf 1 punctul f din GDPR).

Utilizatorii au următoarele drepturi: dreptul să ceară accesul la datele lor, dreptul să le rectifice, dreptul să le șteargă , dreptul să limiteze procesarea și să-și transfere datele. Poți găsi mai multe informații despre procesarea datelor tale personale, inclusiv despre drepturile tale, în politica noastră de confidențialitate.
Citește toate
  • Nu sunt încă comentarii pentru acest articol.
Administratorul datelor personale este WhitePress sp. z.o.o cu biroul înregistrat în Bielsko-Biala, strada Legionów 26/28, datele tale personale sunt procesate în scopuri de marketing de către WhitePress și de către alte entități interesate să-și promoveze propriile produse sau servicii. Obiectivul de marketing al WhitePress include informații comerciale despre conferințe și training-uri care au legătură cu conținutul publicat în secțiunea Baza de Cunoștiințe.

Baza legală a procesării datelor tale personale este scopul legitim urmărit de către Administrator și partenerii săi (Articolul 6 paragraf 1 punctul f din GDPR).

Utilizatorii au următoarele drepturi: dreptul să ceară accesul la datele lor, dreptul să le rectifice, dreptul să le șteargă , dreptul să limiteze procesarea și să-și transfere datele. Poți găsi mai multe informații despre procesarea datelor tale personale, inclusiv despre drepturile tale, în politica noastră de confidențialitate.
Czytaj całość
Articole recomandate
10 motive pentru a scrie un blog de companie

Blogul unei companii este o formă foarte populară de marketing. Blogul permite noi posibilități de promovare și este o idee mai bună decât bannerele, articolele sponsorizate sau campaniile de CPC. Acest tip de marketing este o modalitate foarte bună de a-ți promova produsele și serviciile. Dacă ai o întreprindere, ar trebui să scrii un blog despre aceasta. Aici sunt 10 motive pentru a face asta!

Relații Publice - SEO sigur și eficient

Pot relațiile publice să fie folosite pentru a susține SEO? Cum să realizezi asemenea activități încât să câștige linkuri pentru site-ul tău? Este PR-ul util pentru orice companie? Care este costul serviciilor unei agenții PR și este necesar să angajezi una? Mai jos vei găsi răspunsuri la toate aceste întrebări.

5 exemple de campanii native de marketing eficiente

Explozia marketingului online este încă prezentă în domeniul promovării. Numeroși antreprenori au trebuit să se familiarizeze cu noua metodă de promovare și să o înțeleagă. Pagină de Facebook, AdWords, reclame cu bannere, SEO sau advertoriale sunt câteva exemple de noi tendințe în marketing. În schimb, acestea au dus la o abundență de reclame pe internet - suntem îngropați în bannere uriașe, pop-up-uri care au cauzat ca iritarea utilizatorilor să ajungă la un punct critic.