De ce este Content Marketing important pentru SEO?

Actualizat: 2020-04-28
Dacă activitățile tale SEO sunt încă bazate pe reguli de acum 2 ani, ar trebui să citești despre cele mai noi studii și strategii care sunt mult mai sigur de folosit și cresc vizibil numărul de vizite pe pagina ta. Noi propunem SEO bazat pe Content Marketing.
Publică articole astăzi
Înscrie-te gratuit

Cuprins

Noua metodă SEO se concentrează pe alte aspecte

În ultimii 8 ani, au avut loc o mulțime de modificări în algoritmii Google. Panda și Pinguin, care sunt responsabile cu evaluarea calității interogărilor de căutare, au făcut SEO un proces mult mai greu și care îți solicită mai mult timp.


Așadar, specialiștii SEO și agențiile SEO au trebuit să își schimbe dramatic acțiunile. Toți cei care au avut de a face cu SEO au trebuit să pună în lumina reflectoarelor calitatea conținutului și a link-urilor. Metodele vechi și automatizate care au adus rezultate rapide au devenit în scurt timp:

  • ineficiente
  • de scurtă durată, iar efectul oferit nu era unul permanent
  • periculoase pentru site-ul clientului

În zilele noastre, metodele care contează se bazează pe optimizarea paginii și pe utilitatea și valoarea conținutului. Soluțiile vechi de structurare a legăturilor, cum sunt adunarea de linkuri din directoare slab cotate, suport optimizat greșit și postări automate din forumuri și bloguri pot doar să facă rău site-ului tău în loc să îl facă mai vizibil în rezultatele căutărilor.

Multe agenții care nu s-au putut adapta la regulile modificate au dispărut de pe piață sau s-au oprit din a mai oferi servicii de SEO. Cauzele sunt, în principal, ignorarea instrucțiunilor oferite de Google, care au specificat ce trebuie făcut pentru a face paginile mai vizibile și cum se face asta corect. Aceste indicații sunt interconectate cu regulile Content Marketingului, care se bazează pe articole bune, bine scrise, utile pentru utilizatori, care le oferă soluții pentru problemele imediate.



 

 

Beneficii pentru agențiile SEO și clienți datorate schimbărilor apărute la metodele de plată

Securitate

În noile reguli SEO, site-ul tău nu este supus riscului de a primi interdicție din partea Google lucru care a fost uneori rezultatul activităților concentrate pe „plătirea unei anumite poziții”. Astfel de acțiuni arată că o companie care oferă servicii SEO încearcă să obțină poziționarea dorită de client la un preț mic, fără să se gândească la consecințe. Securitatea site-ului și dorința de a coopera pe termen lung cu clientul sunt ignorate - un client nu va plăti dacă pagina nu este pe poziția aleasă în rezultatele motoarelor de căutare, nu? Abonamentul pentru un set de activități SEO are ca rezultat servicii de înaltă calitate deoarece compania urmează să fie plătită pentru toată perioada înțelegerii, ceea ce o motivează să lucreze nu doar pe site, ci și asupra relației cu clientul.

Valoarea adăugată a serviciilor

Campaniile de content marketing ciclice aduc chiar mai multă calitate la conținutul existent, prin:

  • crearea unui brand mai ușor de recunoscut
  • creșterea traficului pe site folosind expresii „long tail” și expresii cheie importante
  • creșterea vizualizărilor care vin din rețele de socializare, referințe și canale directe

Servicii mai integrate

În modelul abonamentului, clientul primește o listă întreagă de activități și acțiuni realizate pe site și în afara lui. Așadar, fiecare client poate vedea clar câtă muncă a fost depusă pentru el sau ea. Serviciile SEO includ nu doar structurarea legăturilor, ci și acțiuni de îmbunătățire a brandului. Poziții mai bune în motoarele de căutare sunt doar unul dintre efectele activităților, nu principalul obiectiv. Clientul primește o mulțime de servicii într-un abonament SEO, inclusiv:

  • Audit SEO
  • supravegherea constantă a optimizării
  • actualizarea secțiunii de întrebări frecvente de pe site
  • administrarea profilelor de pe rețelele de socializare
  • structurarea calitativă a legăturilor
  • analiza traficului
  • analiza experienței utilizatorului
  • word-of-mouth marketing folosind instrumente de monitorizare (Brand24, Sentione)
  • marketing automation
  • e-PR

Model clar de plată pentru acțiuni concrete

Abonarea înseamnă că un client plătește pentru un întreg domeniu de activități al agenției SEO. Nu ar trebui să fie fluctuații în poziționările din motoarele de căutare sau penalizări Google ca rezultat al relațiilor periculoase. Clientul plătește doar pentru activitățile finalizate bazate pe orele de lucru și costurile adiționale ale agenției, cum ar fi articole plătite sau reclame în rețelele de socializare (de exemplu - Facebook Ads).

3 motive pentru folosirea Content Marketingului în campaniile tale SEO

Permite construirea unui „long tail ”

Lui Google îi place să indexeze articole web, în special dacă sunt promovate bine. Dacă îți optimizezi conținutul, poți să construiești ușor așa-numitul „long tail” - o vizibilitate în interogările motoarelor de căutare bazată nu doar pe principala expresie cheie, ci și pe variațiile sale mai lungi care ar putea genera mai mult trafic decât expresia principală.

Sursă: http://www.mediart.pl/


Un exemplu de articol util poate fi găsit aici: https://www.whitepress.com/ro/blog/64/cum-sa-alegi-cele-mai-potrivite-cuvinte-cheie-pentru-seo 

Permite obținerea primelor 10 poziții în rezultatele căutărilor pentru cele mai competitive expresii


Google iubește conținutul de înaltă calitate care este util pentru utilizatori, așa că poziționează astfel de articole mai bine chiar și pentru expresiile foarte grele. În special dacă conținutul este 100% relevant pentru interogările căutărilor.

Permite obținerea link-urilor de calitate gratuit

Indicațiile Google spun clar: „Creează conținut bun, unic și oamenii vor face trimitere către tine din proprie inițiativă”. Poți să fii de acord cu toate regulile Google sau nu, dar declarația de mai sus este adevărată - dacă scrii un articol foarte bun, există șanse foarte mari ca utilizatorii de internet să facă trimitere către site-ul tău gratuit, pentru că este util pentru alții. Metodele vechi care se bazau pe texte de proastă calitate create pentru roboții motoarelor de căutare, nu îți oferă o astfel de oportunitate.

Rezumat

Mulțumită modificărilor din plata „pentru poziții” la metoda abonamentului, atât agențiile cât și clienții câștigă metode cu totul noi de a aduna profituri prin folosirea conținutului de calitate și a strategiilor pe termen lung. Dacă analizezi ce a făcut Google în ultimii ani, poți fi sigur că și calitatea va fi chiar mai importantă în viitorul apropiat, în timp ce activitățile SEO vor fi chiar mai grele și mai periculoase dacă nu vor fi realizate corect. Acțiunile care nu vor urmări indicațiile ar putea avea ca rezultat penalități usturătoare. Content Marketingul este răspunsul la această schimbare în filosofia SEO, care este bazată acum pe calitate. Așadar, ar trebui să ții cont de obiectivele pe termen lung și pe o dezvoltare echilibrată.

Autor: Tomasz Biegun

Comentariile tale (0)
Editorii WhitePress își rezervă dreptul de a șterge comentariile ofensatoare adresate altor persoane și care conțin cuvinte vulgare sau nu sunt relevante asupra subiectului în cauză.
Administratorul datelor cu caracter personal ale persoanelor care utilizează site-ul whitepress.com [...] și toate subsite-urile sale (denumit în continuare: Site-ul) în sensul Regulamentului Parlamentului European și al Consiliului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit în continuare: RODO) este în comun "WhitePress" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością cu sediul social în Bielsko-Biała, la adresa ul. Legionów 26/28, înscrisă în Registrul Întreprinzătorilor din Registrul Național al Instanțelor Judecătorești ținut de Tribunalul Districtual din Bielsko-Biała, Secția a 8-a Economică a Registrului Național al Instanțelor Judecătorești sub numărul KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 și alte societăți din Grupul WhitePress (denumit în continuare: Administrator).

Prin abonarea la buletinul informativ, sunteți de acord cu trimiterea de informații comerciale prin intermediul mijloacelor de comunicare electronică, inclusiv, în special, prin e-mail, privind comercializarea directă a serviciilor și bunurilor oferite de WhitePress sp. z o.o. și de partenerii săi de afaceri de încredere interesați în comercializarea propriilor bunuri sau servicii. Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal este interesul legitim al administratorului și al partenerilor săi [articolul 6 alineatul (1) litera (f) din RODO].

Aveți posibilitatea de a vă retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea datelor dvs. personale în scopuri de marketing. Puteți găsi mai multe informații despre prelucrarea și temeiul prelucrării datelor dvs. cu caracter personal de către WhitePress sp. z o.o., inclusiv drepturile dvs., în Politica de confidențialitate.
Citește toate
  • Nu sunt încă comentarii pentru acest articol.
Administratorul datelor cu caracter personal ale persoanelor care utilizează site-ul whitepress.com [...] și toate subsite-urile sale (denumit în continuare: Site-ul) în sensul Regulamentului Parlamentului European și al Consiliului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit în continuare: RODO) este în comun "WhitePress" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością cu sediul social în Bielsko-Biała, la adresa ul. Legionów 26/28, înscrisă în Registrul Întreprinzătorilor din Registrul Național al Instanțelor Judecătorești ținut de Tribunalul Districtual din Bielsko-Biała, Secția a 8-a Economică a Registrului Național al Instanțelor Judecătorești sub numărul KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 și alte societăți din Grupul WhitePress (denumit în continuare: Administrator).

Prin abonarea la buletinul informativ, sunteți de acord cu trimiterea de informații comerciale prin intermediul mijloacelor de comunicare electronică, inclusiv, în special, prin e-mail, privind comercializarea directă a serviciilor și bunurilor oferite de WhitePress sp. z o.o. și de partenerii săi de afaceri de încredere interesați în comercializarea propriilor bunuri sau servicii. Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal este interesul legitim al administratorului și al partenerilor săi [articolul 6 alineatul (1) litera (f) din RODO]. Prin trimiterea formularului, declarați că ați citit Politica de confidențialitate.

Aveți posibilitatea de a vă retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea datelor dvs. personale în scopuri de marketing. Puteți găsi mai multe informații despre prelucrarea și temeiul prelucrării datelor dvs. cu caracter personal de către WhitePress sp. z o.o., inclusiv drepturile dvs., în Politica de confidențialitate.
Citiți întregul articol
Articole recomandate