Importarea și exportarea de articole în format MS Word

O nouă funcție a fost integrată în platforma WhitePress. Chiar dacă pare o schimbare minoră, credem că va aduce un beneficiu major pentru clienți, ușurându-le munca. Până acum, un marketer trebuie să copieze conținutul articolului în câmpurile aferente din platformă pentru a publcia articolul, și apoi să formateze textul manual, lucru care necesita timp.
Începe să câștigi bani astăzi.
Înscrie-te gratuit

Noua funcție îți permite să importezi în platformă conținut gata formatat direct dintr-un fișier .doc (sau .docx, .odt). Această schimbare va fi foarte benefică pentru marketeri deoarece aceștia vor putea economisi timpul folosit cu formtarea textului copiat dintr-un editor extern. 

Importarea conținutului unui articol dintr-un fișier DOC, DOCX (Word) sau ODT (OpenOffice, LibraOffice).

Titlurile, subtitlurile, paragrafele și imaginile (graficele) din documentul încărcat sunt distinse automat și articolul direct formatat va fi adăugat în platformă. Doar asigurați-vă că textul și conținutul arată așa cum vă doriți.... și totul este gata de publicare!

Conținut auto completat și format în urma importului din fișier

Noua funcție va salva timp cu fiecare publicare de artiol și va imbunătăți și exportul de fișiere din platforma WhitePress, lucru care va scurta procesul de publicare pentru editor. 

Pentru a prelua textul ce trebuie publicat, Editorul poate cu un singur click să exporteze fișierul în aceiași extensie în care a fost importat de către Marketer, păstrând astfel aranjarea și formatarea conținutului. 

Editorul poate să descarce fișierul în format DOC (funcție disponibilă și anterior)

 

Comentariile tale (0)
Editorii WhitePress își rezervă dreptul de a șterge comentariile ofensatoare adresate altor persoane și care conțin cuvinte vulgare sau nu sunt relevante asupra subiectului în cauză.
Administratorul datelor personale este WhitePress sp. z.o.o cu biroul înregistrat în Bielsko-Biala, strada Legionów 26/28, datele tale personale sunt procesate în scopuri de marketing de către WhitePress și de către alte entități interesate să-și promoveze propriile produse sau servicii. Obiectivul de marketing al WhitePress include informații comerciale despre conferințe și training-uri care au legătură cu conținutul publicat în secțiunea Baza de Cunoștiințe.

Baza legală a procesării datelor tale personale este scopul legitim urmărit de către Administrator și partenerii săi (Articolul 6 paragraf 1 punctul f din GDPR).

Utilizatorii au următoarele drepturi: dreptul să ceară accesul la datele lor, dreptul să le rectifice, dreptul să le șteargă , dreptul să limiteze procesarea și să-și transfere datele. Poți găsi mai multe informații despre procesarea datelor tale personale, inclusiv despre drepturile tale, în politica noastră de confidențialitate.
Citește toate
  • Nu sunt încă comentarii pentru acest articol.
Administratorul datelor personale este WhitePress sp. z.o.o cu biroul înregistrat în Bielsko-Biala, strada Legionów 26/28, datele tale personale sunt procesate în scopuri de marketing de către WhitePress și de către alte entități interesate să-și promoveze propriile produse sau servicii. Obiectivul de marketing al WhitePress include informații comerciale despre conferințe și training-uri care au legătură cu conținutul publicat în secțiunea Baza de Cunoștiințe.

Baza legală a procesării datelor tale personale este scopul legitim urmărit de către Administrator și partenerii săi (Articolul 6 paragraf 1 punctul f din GDPR).

Utilizatorii au următoarele drepturi: dreptul să ceară accesul la datele lor, dreptul să le rectifice, dreptul să le șteargă , dreptul să limiteze procesarea și să-și transfere datele. Poți găsi mai multe informații despre procesarea datelor tale personale, inclusiv despre drepturile tale, în politica noastră de confidențialitate.
Czytaj całość
Articole recomandate
retentia clientilor
Retenția clienților prin social media

O bază stufoasă de clienți este visul oricărui business, multe dintre strategiile de marketing având ca obiectiv atragerea constantă a numărului de consumatori.

Nu este greșit să vrei să atragi în mod constant clienți noi, însă foarte mulți au tendința de a-și neglija consumatorii actuali, învârtindu-se într-un cerc vicios, pentru că un client nou devine automat și un client actual care, ulterior, este neglijat și în cele din urmă pierdut.