Importarea și exportarea de articole în format MS Word

Actualizat: 2020-05-26
O nouă funcție a fost integrată în platforma WhitePress. Chiar dacă pare o schimbare minoră, credem că va aduce un beneficiu major pentru clienți, ușurându-le munca. Până acum, un marketer trebuie să copieze conținutul articolului în câmpurile aferente din platformă pentru a publcia articolul, și apoi să formateze textul manual, lucru care necesita timp.
Publică articole astăzi
Înscrie-te gratuit

Noua funcție îți permite să importezi în platformă conținut gata formatat direct dintr-un fișier .doc (sau .docx, .odt). Această schimbare va fi foarte benefică pentru marketeri deoarece aceștia vor putea economisi timpul folosit cu formtarea textului copiat dintr-un editor extern. 

Importarea conținutului unui articol dintr-un fișier DOC, DOCX (Word) sau ODT (OpenOffice, LibraOffice).

Titlurile, subtitlurile, paragrafele și imaginile (graficele) din documentul încărcat sunt distinse automat și articolul direct formatat va fi adăugat în platformă. Doar asigurați-vă că textul și conținutul arată așa cum vă doriți.... și totul este gata de publicare!

Conținut auto completat și format în urma importului din fișier

Noua funcție va salva timp cu fiecare publicare de artiol și va imbunătăți și exportul de fișiere din platforma WhitePress, lucru care va scurta procesul de publicare pentru editor. 

Pentru a prelua textul ce trebuie publicat, Editorul poate cu un singur click să exporteze fișierul în aceiași extensie în care a fost importat de către Marketer, păstrând astfel aranjarea și formatarea conținutului. 

Editorul poate să descarce fișierul în format DOC (funcție disponibilă și anterior)

 

Comentariile tale (0)
Editorii WhitePress își rezervă dreptul de a șterge comentariile ofensatoare adresate altor persoane și care conțin cuvinte vulgare sau nu sunt relevante asupra subiectului în cauză.
Administratorul datelor cu caracter personal ale persoanelor care utilizează site-ul whitepress.com [...] și toate subsite-urile sale (denumit în continuare: Site-ul) în sensul Regulamentului Parlamentului European și al Consiliului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit în continuare: RODO) este în comun "WhitePress" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością cu sediul social în Bielsko-Biała, la adresa ul. Legionów 26/28, înscrisă în Registrul Întreprinzătorilor din Registrul Național al Instanțelor Judecătorești ținut de Tribunalul Districtual din Bielsko-Biała, Secția a 8-a Economică a Registrului Național al Instanțelor Judecătorești sub numărul KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 și alte societăți din Grupul WhitePress (denumit în continuare: Administrator).

Prin abonarea la buletinul informativ, sunteți de acord cu trimiterea de informații comerciale prin intermediul mijloacelor de comunicare electronică, inclusiv, în special, prin e-mail, privind comercializarea directă a serviciilor și bunurilor oferite de WhitePress sp. z o.o. și de partenerii săi de afaceri de încredere interesați în comercializarea propriilor bunuri sau servicii. Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal este interesul legitim al administratorului și al partenerilor săi [articolul 6 alineatul (1) litera (f) din RODO].

Aveți posibilitatea de a vă retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea datelor dvs. personale în scopuri de marketing. Puteți găsi mai multe informații despre prelucrarea și temeiul prelucrării datelor dvs. cu caracter personal de către WhitePress sp. z o.o., inclusiv drepturile dvs., în Politica de confidențialitate.
Citește toate
  • Nu sunt încă comentarii pentru acest articol.
Administratorul datelor cu caracter personal ale persoanelor care utilizează site-ul whitepress.com [...] și toate subsite-urile sale (denumit în continuare: Site-ul) în sensul Regulamentului Parlamentului European și al Consiliului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit în continuare: RODO) este în comun "WhitePress" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością cu sediul social în Bielsko-Biała, la adresa ul. Legionów 26/28, înscrisă în Registrul Întreprinzătorilor din Registrul Național al Instanțelor Judecătorești ținut de Tribunalul Districtual din Bielsko-Biała, Secția a 8-a Economică a Registrului Național al Instanțelor Judecătorești sub numărul KRS: 0000651339, NIP: 9372667797, REGON: 243400145 și alte societăți din Grupul WhitePress (denumit în continuare: Administrator).

Prin abonarea la buletinul informativ, sunteți de acord cu trimiterea de informații comerciale prin intermediul mijloacelor de comunicare electronică, inclusiv, în special, prin e-mail, privind comercializarea directă a serviciilor și bunurilor oferite de WhitePress sp. z o.o. și de partenerii săi de afaceri de încredere interesați în comercializarea propriilor bunuri sau servicii. Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal este interesul legitim al administratorului și al partenerilor săi [articolul 6 alineatul (1) litera (f) din RODO]. Prin trimiterea formularului, declarați că ați citit Politica de confidențialitate.

Aveți posibilitatea de a vă retrage în orice moment consimțământul pentru prelucrarea datelor dvs. personale în scopuri de marketing. Puteți găsi mai multe informații despre prelucrarea și temeiul prelucrării datelor dvs. cu caracter personal de către WhitePress sp. z o.o., inclusiv drepturile dvs., în Politica de confidențialitate.
Citiți întregul articol
Articole recomandate
social media marketing
Social Media Marketing - ce este și la ce ajută?

Element esenţial pentru afacerile online, Social Media este o parte importantă a dezvoltării oricărui tip de business. Contribuie la vizibilitatea şi imaginea brandului, a produselor, echipei şi, în fond, a tot ce ține de activitatea unei firme. Chiar dacă şi până acum era important, în utimul timp se pune şi mai mult accent pe conţinut care să atragă. Bifând un tip de conţinut cu suflu nou și care inspiră, publicul va fi cu mult mai uşor atras de către o companie.

optimizare Facebook
Cum să îți optimizezi pagina de Facebook

Pagina de Facebook nu este doar un colțișor dintr-o platformă socială, este mai mult decât atât. Este un instrument prin intermediul căruia poți atinge o mulțime de obiective pe care ți le setezi.
Dincolo de conținutul pe care îl postezi, pagina ta trebuie să fie și funcțională, nu doar estetică. Așa cum un website trebuie să fie user friendly dacă îți dorești vizitatori și conversii, la fel ar trebui privită și pagina de Facebook.

spionezi competitorii
Cum să-ți ”spionezi” competitorii în online

Să îți cunoști competiția ar trebui să fie o condiție obligatorie de fiecare dată când începi să lucrezi la planurile tale de marketing.

Trebuie să urmărești constant ce fac competitorii tăi, pentru ca tu să poți veni mereu cu ceva extra și diferit, care să te diferențieze de aceștia în fața clienților și potențialilor consumatori.