WooCommerce- platformă de e-commerce sub formă de plugin Wordpress

WooCommerce, una dintre cele mai populare platforme de e-commerce, oferă posibilități variate și nu trebuie să cheltui fonduri excesive din buget ca să începi să vinzi. Dacă vrei să afli mai multe despre această platformă și o exploatezi la potențialul ei maxim, citește acest articol. Dacă vrei să afli mai multe despre cel mai popular open-source de e-commerce- scripturi WooCommerce continuă să citești. Platforma despre care vorbim este una dintre cele mai populare din lume, așa că merită cu desăvârșire atenția ta.
Începe să câștigi bani astăzi.
Înscrie-te gratuit

Ce este WooCommerce?

Înainte să prezentăm modul în care WooCommerce funcționează, trebuie să amintim de WordPress. WordPress este un sistem de gestionare a contentului, care la început se concentra în principal pe bloguri și site-uri web, dar datorită opțiunilor de a-l extinde cu plugin-uri, este posibilă dezvoltarea unui e-shop folosind acest sistem.

Sursa: WooCommerce Logo.

WooCommerce poate fi utilizat ca add-on pentru un site, blog sau ca magazin independent, în funcție de configurație. Lansarea unui e-shop bazat pe WooCommerce și WordPress este gratuită, dar trebuie să ții cont de costurile de întreținere a domeniului, găzduire, achiziționare de teme și posibile munca de programare. Scriptul este tradus în poloneză, deci nu există nicio problemă cu deschiderea unui magazin bazat pe WooCommerce în această țară. Gateway-urile și operatorii de plată polonezi și-au dezvoltat pluginuri dedicate. Pe lângă gestionarea comenzilor și a serviciilor pentru clienți, caracteristicile de bază includ:

  • Rapoarte de vânzări, clienți și mărfuri,
  • Gestionarea de bază a depozitului
  • Sistem de cupoane
  • Prezentare de ansamblu a statusului general, logări, acțiuni planificate
  • API REST

Gama principală de caracteristici este destul de limitată, dar face din WooCommerce o bază solidă pentru proiecte mai avansate datorită extensiilor plug-in.

Aspectul magazinului sau temele - ce trebuie să știi despre ele?

Pentru ca magazinul să fie atractiv și să aibă minimul de caracteristici necesare să realizezi vânzări, merită să investești într-o temă bună. Poate fi propria ta soluție sau una care a fost cumpărată într-un magazin popular de add-on-uri. Deci, ce ar trebui să cauți atunci când cumperi o temă? Aspectele de necesar de luat în considerare la achiziționarea unei teme sunt următoarele:

  • Responsiveness (magazinul este adaptat corespunzător pentru dispozitive mobile și desktopuri),
  • Posibilități de viteză și optimizare,
  • Evaluarea (și numărul) utilizatorilor care au achiziționat tema,
  • Popularitate,
  • Frecvență de actualizare,
  • Suport tehnic,
  • Pluginuri suplimentare,
  • Compatibilitate cu pluginurile SEO.

 

Sursă: configurator WooCommerce - selectarea temei.

Pluginuri WooCommerce - baza pentru modificările magazinului tău

Alegerea pluginurilor depinde în mare parte de preferințele și nevoile unui proiect dat. Cele mai simple pluginuri sunt cele care îți vor permite să sprijini gateway-urile de plată și operatorii de transport polonezi. O altă problemă importantă este gestionarea mărfurilor atât în ceea ce privește latura internă - în principal gestionarea depozitelor - cât și în exterior, prin diferite filtre. O altă problemă importantă este integrarea acestuia cu datele analitice relevante, ca Google Analytics sau Facebook Analytics. Plugin-uri suplimentare care pot fi utile includ integratori cu site-uri populare precum: Ceneo, Facebook, Allegro sau Google Merchant Center. Alte probleme vor implica, de asemenea, pluginuri care acceptă marketingul prin e-mail / notificare push sau AB testing. În plus, este important să alegi pluginul SEO adecvat care să împărtășească toate informațiile importante cu motoarele de căutare, să ajuți la selectarea cuvintelor-cheie și să analizezi site-ul.

woocommerce

Sursa: Motor de căutare pentru plugin din depozitul WordPress.

SEO în WooCommerce

Dacă ai de-a face cu SEO, cu siguranță știi bine că așa-numitul in-site este important. Subpaginile shop-ului trebuie să conțină meta taguri și date structurate pentru a apărea în rezultatele căutării. În versiunea sa de bază fără pluginuri SEO suplimentare, WooCommerce nu acceptă cele mai importante meta taguri și date structurale, hărți ale site-ului sau alte date utile. Cele mai comune pluginuri care pot fi utilizate în acest scop pentru WooCommerce sunt:

  • YoastSEO,
  • SEOPress,
  • All In One SEO Pack.

woocommerce

Sursa: setări SEO pentru WooCommerce în SeoPress.

Cele mai simple funcții care sunt necesare de la pluginurile SEO sunt capacitatea de a adăuga, edita și analiza date, cum ar fi:

  • Titlu - titlul paginii, care este afișat ca antet în rezultatele căutării și în browser;
  • Meta descriere - descrierea paginii care este afișată în motoarele de căutare și adesea în previzualizarea paginii pe paginile terților;
  • Meta roboți - informații numai pentru motorul de căutare despre necesitatea de a indexa o anumită subpagină;
  • Canonical - atât pentru subpagini de categorie și pentru duplicate.

Datele Schema.org constituie date suplimentare și, mai ales, oferă informații în plus motorului de căutare. Când vorbim însă despre shopuri, trebuie să urmărim la următoarele:

  • Product - pentru date de bază despre produse și recenzii,
  • Local Business - când deții și un magazin fizic sau un punct de pick-up,
  • FAQ - pentru cele mai frecvente întrebări ale cienților,
  • Event - pentru evenimente organizate de magazin,
  • Article - utilizat în toate tipurile de intrări pe blog pe blogul shop-ului.

woocommerce

Sursa: Schema.org în SeoPress

Desigur, este important numărul de shop-uri, și numărul de implementări potențiale. Cu siguranță merită să furnizezi cât mai multe date schematice motorului de căutare, ceea ce poate duce în cele din urmă la poziții mai înalte în SERP datorită Google Knowledge Graph.

SEO WooCommerce pentru social media

Social media are propriile reguli. Merită să le furnizezi date, astfel încât site-ul să fie afișat corect în previzualizarea link-urilor încorporate. Datorită implementării Open Graph, vei avea controlul asupra transferului acestor informații. Rețelele care utilizează OG includ, printre altele:

  • Facebook,
  • LinkedIn,
  • Twitter (it is a good idea to integrate it with Twitter Cards),
  • Pinterest.

Puncte slabe ale WooCommerce – când e mai bine să alegi un CMS diferit?

Ca orice software, WooCommerce are și dezavantaje. Nu va fi bun pentru fiecare aplicație, mai ales în forma sa de bază. Principalele dezavantaje ale WooCommerce includ:

  • Asistență tehnică - ca în cazul software-ului open source, erorile pot fi, bineînțeles, raportate către developeri, dar asistența nu este furnizată în aceeași măsură cu software-ul SAAS plătit. Cel mai bine este să găsești un specialist care să se ocupe de partea tehnică a shopului;
  • Costuri de implementare - în funcție de proiect, vei avea nevoie de hosting, o temă și pluginuri care să ofere funcționalități de bază. Dacă nu ai nicio abilitate în dezvoltarea paginilor, un specialist îți poate fi de ajutor;
  • Numărul de produse și categorii - în cazul unui număr mai mare de produse și categorii, gestionarea acestora prin interfața implicită WooCommerce poate fi problematică;
  • Update-uri - trebuie să te ocupi personal de securitate și actualizări ale sistemelor. Se întâmplă adesea ca o anumită temă sau plugin să nu fie compatibilă cu cea mai recentă versiune a WooCommerce și atunci trebuie să găsești o soluție;
  • Optimizare - nu este cel mai simplu subiect, în special în cazul magazinelor mari, și este legat de hostingul pe care îl alegi. Este important ca magazinul să funcționeze cât mai repede posibil pentru client sau pentru robotul Google.
  • Costuri de expediere - regulile implicite WooCommerce nu permit stabilirea unor reguli avansate pentru dimensiunile produsului;
  • Emiterea de facturi cu TVA - o problemă de bază care intervine la gestionarea comenzilor și nu este disponibilă în WooCommerce;
  • Fără optimizare SEO de bazănu există posibilități bune de optimizare a motorului de căutare în versiunea de bază a WooCommerce Trebuie să instalezi un plugin, care va face posibilă modificarea setărilor elementelor-cheie necesare pentru o bună vizibilitate a magazinului în SERP-uri.
  • Puține caracteristici în comparație cu concurența - când compari nucleul WooCommerce cu el însuși, cu siguranță veți avea impresia că există lipsuri în comparație cu concurența, cum ar fi Prestashop, Magento sau SAAS plătit.
  • Pluginuri gratuite, dar calitatea variază - depozitul de pluginuri pentru WordPress este plin de soluții gratuite de WooCommerce. Din păcate, pluginurile sunt cele mai mari găuri de securitate, autorii implementând în mod intenționat sau nu buguri în extensiile lor;
  • Pluginuri gratuite, dar plătite - pluginurile care sunt gratuite au adesea o versiune plătită care include caracteristicile lor cheie. Adesea, dacă ești în căutarea unei soluții utile, ți se va cere să plătești în plus.

disadvanteges-woocommerce

Sursa: WhitePress Graphics Development.

Avantajele WooCommerce - de ce să alegi WooCommerce?

Fără îndoială, în afară de o listă largă de dezavantaje, WooCommerce are și multe avantaje. Acest lucru este demonstrat de un procent mare de entități de pe piața e-commerce care utilizează acest script. Principalele avantaje sunt:

  • Preț - pluginul WooCommerce și WordPress CMS sunt complet gratuite;
  • Folosește simplitatea - interfață foarte simplă pe care toată lumea o va înțelege după un scurt antrenament. Dacă ai folosit deja WordPress, WooCommerce nu va fi o problemă;
  • Mulți specialiști - motoarele magazinelor bazate pe software open source implică faptul că orice persoană cu cunoștințe tehnice adecvate poate începe să remedieze erorile. Pentru soluțiile plătite, trebuie să ne bazăm pe suportul tehnic al soluției SAAS date;
  • Update-uri frecvente - acest lucru se datorează unei comunități numeroase. Fiecare sistem de e-commerce trebuie să fie securizat corespunzător și actualizat frecvent, astfel încât să nu existe scurgeri de niciun fel;
  • O comunitate de oameni determinați - WordPress este cel mai popular CMS, iar pluginul WooCommerce este unul dintre cele mai populare motoare de e-commerce din lume. Comunitatea este foarte dornică să ajute la dezvoltarea software-ului și la remedierea erorilor;
  • Blog integrat - WooCommerce își bazează funcționalitatea pe blogul WordPress CMS. Un blog bine gestionat este baza pentru o bună vizibilitate în motoarele de căutare și contribuie la un nivel mai înalt de încredere a clienților;
  • Scop de customizare totală - proprietarul are control deplin asupra tuturor tipurilor de modificări legate de aspect și funcționalitate. Nucleul funcționalității WooCommerce este baza pentru posibilități suplimentare de personalizare ale shopului;
  • Multitudinea de pluginuri și teme disponibile - depozitul gratuit WordPress, precum și colecțiile plătite sunt pline de diferite tipuri de soluții. Cu siguranță veți găsi ceva care să corespundă nevoilor tale și, dacă nu, poți căuta întotdeauna un specialist care să implementeze caracteristicile necesare. În cazul unei soluții SAAS plătite, aceasta ar presupune o evaluare unilaterală sau un refuz;
  • Controlul versiunii produsului - cu fiecare modificare a descrierilor, se poate întâmpla ca ceva să nu meargă. WooCommerce oferă posibilitatea de a reveni la versiunea anterioară sau de a previzualiza o versiune mai veche a descrierii;
  • Statistici - poți importa și analiza problemele de bază legate de funcționarea magazinului;
  • Pluginuri SEO - este adevărat că am menționat probleme cu o versiune curată a WooCommerce atunci când am făcut referire la dezavantajele sale. Nu putem nega faptul că pluginurile legate de optimizarea SEO pentru WordPress (și, prin urmare, pentru WooCommerce) sunt complete, și satisfac nevoile majorității e-shopurilor.
  • Adaugi în coș în doi pași - proces foarte simplu de comandare a produselor. În plus, cumpărătorii pot comanda produse fără a-și crea un cont.
  • Diferite tipuri de produse - Există multe tipuri de produse în WooCommerce. De la produse simple, virtuale sau afiliate, în plus, fiecare produs poate fi grupat în diferite varietăți;
  • Dezvoltat de Automattic - dezvoltatorii WordPress sunt, de asemenea, dezvoltatori WooCommerce. Acesta este motivul pentru care procesul de design și dezvoltare a pluginului este paralel cu dezvoltarea WordPress.
  • Developer-friendly - oferă o serie de simplificări lăsate de developeri pentru a dezvolta WordPress, inclusiv WooCommerce REST API.

advantages-woocomerce

Source: WhitePress Graphics Development.

Rezumat: merită să iei în calcul WooCommerce?

Ca orice software, WooCommerce are avantaje și dezavantaje. Depinde într-adevăr de proiectul la care lucrezi. Dacă alegi o soluție Open Source, ideal este să testezi software-ul înainte de a face alegerea finală. Învățarea modului de utilizare a panoului nu este o sarcină dificilă, dar există o problemă legată de ușurința de utilizare și integrare. Deși este o soluție software gratuită, trebuie să ai fonduri pentru întreținerea shopului. Datorită WooCommerce și tuturor soluțiilor Open Source, pragul pentru intrarea în ecommerce este cu siguranță mai mic și mai ușor de depășit.

Comentariile tale (0)
Editorii WhitePress își rezervă dreptul de a șterge comentariile ofensatoare adresate altor persoane și care conțin cuvinte vulgare sau nu sunt relevante asupra subiectului în cauză.
Administratorul datelor personale este WhitePress sp. z.o.o cu biroul înregistrat în Bielsko-Biala, strada Legionów 26/28, datele tale personale sunt procesate în scopuri de marketing de către WhitePress și de către alte entități interesate să-și promoveze propriile produse sau servicii. Obiectivul de marketing al WhitePress include informații comerciale despre conferințe și training-uri care au legătură cu conținutul publicat în secțiunea Baza de Cunoștiințe.

Baza legală a procesării datelor tale personale este scopul legitim urmărit de către Administrator și partenerii săi (Articolul 6 paragraf 1 punctul f din GDPR).

Utilizatorii au următoarele drepturi: dreptul să ceară accesul la datele lor, dreptul să le rectifice, dreptul să le șteargă , dreptul să limiteze procesarea și să-și transfere datele. Poți găsi mai multe informații despre procesarea datelor tale personale, inclusiv despre drepturile tale, în politica noastră de confidențialitate.
Citește toate
  • Nu sunt încă comentarii pentru acest articol.
Administratorul datelor personale este WhitePress sp. z.o.o cu biroul înregistrat în Bielsko-Biala, strada Legionów 26/28, datele tale personale sunt procesate în scopuri de marketing de către WhitePress și de către alte entități interesate să-și promoveze propriile produse sau servicii. Obiectivul de marketing al WhitePress include informații comerciale despre conferințe și training-uri care au legătură cu conținutul publicat în secțiunea Baza de Cunoștiințe.

Baza legală a procesării datelor tale personale este scopul legitim urmărit de către Administrator și partenerii săi (Articolul 6 paragraf 1 punctul f din GDPR).

Utilizatorii au următoarele drepturi: dreptul să ceară accesul la datele lor, dreptul să le rectifice, dreptul să le șteargă , dreptul să limiteze procesarea și să-și transfere datele. Poți găsi mai multe informații despre procesarea datelor tale personale, inclusiv despre drepturile tale, în politica noastră de confidențialitate.
Czytaj całość
Articole recomandate