Care este prețul unui magazin online?

pret magazin online
Cu certitudine multe persoane doresc să își deschidă un magazin online, fiind o oportunitate excelentă de dezvoltare și o modalitate de a aduce produsele în atenția cumpărătorilor interesați. Dar cât costă să dezvolți un magazin online?
Începe să câștigi bani astăzi.
Înscrie-te gratuit

Ce costuri presupune crearea unui magazin online?

Sunt multe persoane care cunosc răspunsul la această întrebare, dar doresc mai multe detalii - să afle informații care îi interesează, cum ar fi de ce costă unele magazine 1000 de euro și altele 100000 de euro? Ce face diferența între aceste magazine online din punctul de vedere al prețului?

În continuare sunt prezentate câteva caracteristici cu un impact important asupra costului deschiderii unui site eCommerce:

  • designul site-ului web și dezvoltarea acestuia;
  • numele domeniului;
  • hostingul;
  • certificatul SSL;
  • funcționalitatea ecommerce și integrările;
  • softul necesar procesării plăților;
  • serviciile de content writing;
  • optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO).

Prima încercare de a deschide un magazin online necesită numai cunoștințele de bază, dar aceste cerințe se schimbă în timp. Pe măsură ce cresc vânzările, investiția în infrastructură și design asigură succesul site-ului în fața competiției. Ceea ce înseamnă că este nevoie de investiții pentru profit!

Prețuri realizare website pentru magazin online

Cât costă designul unui magazin online profesional

Stilul și designul site-ului

Cost: 1000-15000 euro.

Atunci când cineva întreabă “cât costa un magazin online”, răspunsul este “depinde de design”. Aici este necesară o analiză detaliată costurilor necesare designului unui site. Designul web nu are aceleași costuri pentru fiecare companie în parte. Companiile care doresc un design mai complicat și mai interesant vor cheltui mai mult decât cele care preferă un design mai simplu.

Ceea ce înseamnă că, per total, costurile cu magazinul online vor varia în funcție de cine creează site-ul și de designul cerut. În cazul în care clienții folosesc o platformă de tip WordPress cu WooCommerce sau Shopify, se vor vedea nevoiți să plătească pentru design-ul siteului. Aceste platforme oferă doar templaturi de bază, care nu se vor dovedi suficiente pentru promovarea afacerii.

Pe de altă parte, cei care își doresc un design customizat vor trebui să plătească o companie specializată pentru a le crea site-ul. În timp ce această opțiune se va dovedi mai costisitoare, va aduce însă avantajul unui site complet personalizat cu specificațiile dorite de clienți.

Pentru a crea un site web cu un design cu adevărat deosebit, clienții sunt sfătuiți să aleagă design-urile adaptate pentru dispozitivele mobile. În ziua de azi, cele mai multe platforme și teme sunt eficiente din acest punct de vedere, dar există o mulțime de alte lucruri care trebuie optimizate pentru ecranele telefoanelor mobile și tabletelor.

Un alt factor ce trebuie luat în considerare pentru a stabili costul designului unui site tip eCommerce este mărimea site-ului, care are un impact major. În general, cu cât mai multe pagini are site-ul, cu atât va costa mai mult. Solicitanții trebuie să țină cont de cât de multe pagini de produs au nevoie pentru site, pe lângă pagina de start, categoriile, paginile de contact și Despre noi, Termeni și condiții, GDPR, Livrare, Plată etc.

Cât costa să deschizi un magazin online

Costurile deschiderii unei afaceri online la care ne referim aici nu includ afacerea în sine, personalul, marfa, logistica, ci strict aspectele web ce includ:

Numele domeniului – cost începând de la 0.95 euro. Pentru ca un site să fie eficient, are nevoie de nume de domeniu, acela care ajută cumpărătorii să găsească mai ușor magazinul online. Se recomandă achiziționarea numelui de domeniu în mod atent, pentru ca afacerea să existe pe internet. Locația de unde numele domeniului este achiziționat stă la alegerea anteprenorului, de aceea costurile pot varia destul de mult;

Hosting (găzduire) – cost 12 – 4000 de euro. Un alt aspect esențial și un factor demn de luat în calcul atunci când este calculat costul total al unui magazin online este hostingul sau găzduirea. Aceasta permite site-ului să existe pe internet.

Există posibilitatea ca reprezentanții companiilor să aleagă dintre zeci de furnizori ai serviciilor de hosting, prețul variind în funcție de tipul de hosting ales:

  • găzduire partajată (shared hosting) – ce reprezintă varianta de găzduire a unui site pe un server impreună cu alte site-uri web. Această opțiune costă mai puțin pentru că același server este împărțit cu alte companii, dar totodată înseamnă că site-ul are mai puține resurse, mai puțină putere de procesare, spatiu disk sau memorie;
  • găzduire dedicată – ce reprezintă varianta de găzduire a unui site web pe un singur server dedicat site-ului web, opțiune care este mai costisitoare și necesita cunoștinte tehnice mai vaste.

Funcționalitate și integrări ecommerce – cost 600-5000 de euro. Costurile unui site ecommerce includ costurile necesare transformării unui site web într-un magazin online. Cei care dețin deja un site au nevoie de o funcționalitate denumită eCommerce pentru a-l completa, ce presupune costuri suplimentare. Sunt site-uri de tip Shopify care oferă funcționalitatea eCommerce, fară ca solicitanții să fie nevoiți să plătească costuri suplimentare pentru a adaugă funcționalitatea eCommerce pe site. Există și site-uri care oferă pluginuri menite să transforme site-urile obișnuite în magazine online funcționale, de multe ori în schimbul unei sume plătite lunar.

Software pentru procesarea plaților – cost variabil. Deși nu este un cost de început, procesarea plaților reprezintă o cheltuială ce ar trebui inclusă în planificare. Există diferite platforme care oferă opțiuni de procesare diverse, fiecare cu propriul cost. În acest caz ar trebui inclusă și plata făcută dezvoltatorului, pentru că aceste servicii nu sunt foarte ieftine, iar integrările nu sunt simple;

Content writing – cost 6-100 euro per pagină. Un alt cost foarte important ce trebuie luat în considerare în construirea unui site eCommerce este cel legat de content writing, pentru că este foarte important conținutul informativ - ca parte integranta a site-ului. Paginile produselor nu costă foarte mult pentru că nu necesită mult text, dar postările de blog sunt mai scumpe și importante pentru un magazin online;

Optimizare pentru motoarele de căutare (SEO) pentru site-urile eCommerce – cost 300-1500 de euro pe lună. Un site frumos este inutil dacă nimeni nu îl poate găsi, de aceea, fară servicii SEO de optimizare pentru motoarele de căutare, site-ul nu va avea clienți, sau va trebui plătită reclamă pentru atragerea acestora. Concret, este mai ușor de găsit un site optimizat pe măsură ce este construit, decât un site optimizat după ce este construit.

Concluzie – cum se caută pe Google”magazin online preț”?

Pentru a construi un site online de tip eCommerce este necesară o sumă cuprinsă între 1000 și 100000 de euro. Nu există un preț stabilit pentru un site sau un magazin online pentru că fiecare compenie își stabilește propriile costuri, în funcție de necesitățile celor care solicită acest lucru. O companie de mărime mica poate cheltui între 1000 și 10000 de euro pe un site, în timp ce o corporație poate cheltui până la 100000 de euro pe site.

 

 

 

Comentariile tale (0)
Editorii WhitePress își rezervă dreptul de a șterge comentariile ofensatoare adresate altor persoane și care conțin cuvinte vulgare sau nu sunt relevante asupra subiectului în cauză.
Administratorul datelor personale este WhitePress sp. z.o.o cu biroul înregistrat în Bielsko-Biala, strada Legionów 26/28, datele tale personale sunt procesate în scopuri de marketing de către WhitePress și de către alte entități interesate să-și promoveze propriile produse sau servicii. Obiectivul de marketing al WhitePress include informații comerciale despre conferințe și training-uri care au legătură cu conținutul publicat în secțiunea Baza de Cunoștiințe.

Baza legală a procesării datelor tale personale este scopul legitim urmărit de către Administrator și partenerii săi (Articolul 6 paragraf 1 punctul f din GDPR).

Utilizatorii au următoarele drepturi: dreptul să ceară accesul la datele lor, dreptul să le rectifice, dreptul să le șteargă , dreptul să limiteze procesarea și să-și transfere datele. Poți găsi mai multe informații despre procesarea datelor tale personale, inclusiv despre drepturile tale, în politica noastră de confidențialitate.
Citește toate
  • Nu sunt încă comentarii pentru acest articol.
Administratorul datelor personale este WhitePress sp. z.o.o cu biroul înregistrat în Bielsko-Biala, strada Legionów 26/28, datele tale personale sunt procesate în scopuri de marketing de către WhitePress și de către alte entități interesate să-și promoveze propriile produse sau servicii. Obiectivul de marketing al WhitePress include informații comerciale despre conferințe și training-uri care au legătură cu conținutul publicat în secțiunea Baza de Cunoștiințe.

Baza legală a procesării datelor tale personale este scopul legitim urmărit de către Administrator și partenerii săi (Articolul 6 paragraf 1 punctul f din GDPR).

Utilizatorii au următoarele drepturi: dreptul să ceară accesul la datele lor, dreptul să le rectifice, dreptul să le șteargă , dreptul să limiteze procesarea și să-și transfere datele. Poți găsi mai multe informații despre procesarea datelor tale personale, inclusiv despre drepturile tale, în politica noastră de confidențialitate.
Czytaj całość
Articole recomandate