Marketingul de conținut este o strategie care constă în atragerea clienților prin publicații utile și foarte atractive de conținut a cărui scop este trezirea interesului individual sau general a unui grup de destinatari. Această metodă de marketing se bazează pe o parte a mesajului publicitar, realizat tocmai pentru a construi relații stabile și de lungă durată implicând atât omul care promovează conținutul, cât și destinatarii la care acesta ajunge.

Cele mai întâlnite forme de marketing de conținut sunt:

● ghiduri

● articole sponsorizate

● ebooks (cărți în format digital)

● articole specializate

● videoclipuri

● webinarii (cursuri online)

● grafice

Pe lângă scopul de a populariza diferite branduri, marketingul prin conținut construiește baza pentru creionarea vizibilității pe Google, care “promovează” conținutul valoros. Mai mult decât atât, publicarea și promovarea conținutului de calitate are următorul efect: utilizatorii depistează conținutul valoros, realizat special pentru ei, ceea ce crește semnificativ poziționarea site-ului în motorul de căutare. Marketingul prin conținutul de pe blog este creat prin editorii de la WhitePress și colaboratorii noștri. Ele includ gândurile și părerile noastre personale despre acest subiect, și anume marketingul prin conținut.

Blogul a fost creat pentru a împărtăși ideea de marketing prin conținut și o parte din cunoștințele cititorilor noștri. Vrem să îți arătăm diverse aspecte la care această metodă de marketing face referire.

Prin postările noastre, noi încercăm să abordăm cât mai multe subiecte direct sau indirect legate de marketingul prin conținut, pentru a-ți arăta cât de larg este acest subiect. Sperăm să îți oferim cunoștințe valoroase, pe care mai apoi să le poți pune în practică.

Te sfătuim să citești mai departe!

Marketing de Conținut
Cum să reduci rata de respingere? Metode eficiente pentru a îmbunătăți rata de respingere

Rata de respingere nu este altceva decât procentul de vizite pe parcursul cărora o persoană a vizitat o anumită pagină și apoi a părăsit site-ul. După cum se dovedește în practică, rata de respingere poate crea multă confuzie, în special pentru acei proprietari de site-uri care nu au o cunoaștere aprofundată despre interpretarea ei. Iată ce trebuie să știi despre indicatorul ratei de respingere și cum poți să îl reduci.

De la om la om - o nouă eră a marketingului?

Acesta ar putea fi sfârșitul campaniilor plictisitoare și a lipsei unei voci umane. Cele mai noi proiecții arată un motiv predominant - viitorul apropiat aparține comunicării de marketing cu o ființă umană în prim plan. Uită de B2B și B2C - începe să muncești asupra pieței de la Om la Om.

10 motive pentru a scrie un blog de companie

Blogul unei companii este o formă foarte populară de marketing. Blogul permite noi posibilități de promovare și este o idee mai bună decât bannerele, articolele sponsorizate sau campaniile de CPC. Acest tip de marketing este o modalitate foarte bună de a-ți promova produsele și serviciile. Dacă ai o întreprindere, ar trebui să scrii un blog despre aceasta. Aici sunt 10 motive pentru a face asta!

Cum să măsori eficiența content marketingului

Content marketingul a câștigat foarte multă popularitate în ultimii ani. Dacă observi atent trendurile internaționale de marketing, s-ar putea să îți dai seama că este o creștere în prezentări, infografice și rapoarte arătate într-un mod mai atrăgător și, în schimb, eficiența lor este amplificată.

Cât costă un conținut de calitate?

Merită să investești în conținut de calitate - în conformitate cu cartea de căpătâi a content marketingului. Și nu mai este o glumă într-o lume în care fiecare mică modificare a algoritmului Google are ca obiectiv identificarea și promovarea calității în rezultatele căutărilor. Conținutul bine scris, care vizitatorii consideră că merită să fie citit, nu mai este doar o chestiune de PR. Este diferența dintre a fi văzut și a nu fi văzut în rezultatele căutărilor Google. OK, deci e o necesitate să investești în conținut, dar cât? Care este costul adevărat al acestuia?

Instrumente gratuite pentru crearea de infografice

Una dintre cele mai ușoare modalități de a obține un link este prin crearea de conținut captivant – ceva pe care utilizatorii să dorească să-l distribuie altora. Deși sună ca o repetiție a ceea ce Matt Cutts – cel mai mare expert SEO – a spus de nenumărate ori: “Creează conținut de calitate”, chiar se aplică și aici. Infograficele, cele despre care noi discutăm, au devenit o soluție populară pentru SEO și crearea de conținut specific pentru marketing.

Începe să câștigi bani astăzi.
Înregistrează-te gratuit