Marketingul de conținut este o strategie care constă în atragerea clienților prin publicații utile și foarte atractive de conținut a cărui scop este trezirea interesului individual sau general a unui grup de destinatari. Această metodă de marketing se bazează pe o parte a mesajului publicitar, realizat tocmai pentru a construi relații stabile și de lungă durată implicând atât omul care promovează conținutul, cât și destinatarii la care acesta ajunge.

Cele mai întâlnite forme de marketing de conținut sunt:

● ghiduri

● articole sponsorizate

● ebooks (cărți în format digital)

● articole specializate

● videoclipuri

● webinarii (cursuri online)

● grafice

Pe lângă scopul de a populariza diferite branduri, marketingul prin conținut construiește baza pentru creionarea vizibilității pe Google, care “promovează” conținutul valoros. Mai mult decât atât, publicarea și promovarea conținutului de calitate are următorul efect: utilizatorii depistează conținutul valoros, realizat special pentru ei, ceea ce crește semnificativ poziționarea site-ului în motorul de căutare. Marketingul prin conținutul de pe blog este creat prin editorii de la WhitePress și colaboratorii noștri. Ele includ gândurile și părerile noastre personale despre acest subiect, și anume marketingul prin conținut.

Blogul a fost creat pentru a împărtăși ideea de marketing prin conținut și o parte din cunoștințele cititorilor noștri. Vrem să îți arătăm diverse aspecte la care această metodă de marketing face referire.

Prin postările noastre, noi încercăm să abordăm cât mai multe subiecte direct sau indirect legate de marketingul prin conținut, pentru a-ți arăta cât de larg este acest subiect. Sperăm să îți oferim cunoștințe valoroase, pe care mai apoi să le poți pune în practică.

Te sfătuim să citești mai departe!

Marketing de Conținut
Ce este inbound marketing?
Ce este inbound marketing? Semnificație și strategii

Imaginează-ți o lume în care strategiile tale de marketing se aliniază perfect cu dorințele clienților. Inbound marketing-ul este un concept care iese în evidență printr-o abordare non-invazivă și atrăgătoare. Spre deosebire de reclamele tradiționale, se bazează pe realizarea unui conținut relevant și valoros pentru audiență. Scopul său este acela de a atrage trafic în mod natural și de a transforma vizitatorii în clienți.

Cum să începi un blog?
Cum să începi un blog?

Blogul este o platformă versatilă, care oferă atât beneficii personale și profesionale. Este un jurnal online, unde poți scrie și împărtăși ce te preocupă, un spațiu în care transformi ideile în cuvinte, și cuvintele în comunitate. Generezi venituri, construiești reputații online și îți dezvolți abilitățile de scriere și marketing online. Cu ajutorul unui blog, poți explora o varietate de subiecte, de la călătorii și gătit, până la tehnologie și lifestyle.

Ce este conținutul sponsorizat?
Ce este conținutul sponsorizat și cum funcționează?

În era digitală din ce în ce mai dinamică, sponsored content devine o piesă-cheie în mediul online, oferind informații, divertisment și inspirație. Acest conținut se integrează organic, străduindu-se să fie cât mai autentic, fiind o sursă valoroasă pentru utilizatori. Astfel, cititorii se bucură de conținut relevant și de calitate, iar brandurile beneficiază de expunere și conștientizare crescută.

Guest Posting - Ghid complet
Guest Posting - Ghid complet

Dacă ești un blogger pasionat sau un specialist în marketing online în căutarea unui mod eficient de a-ți consolida prezența pe web și de a te conecta cu o audiență mai largă, atunci blogging post pentru invitați este strategia perfectă pentru tine. Prin intermediul guest posting-ului-ului, îți vei putea să mări vizibilitatea, construi autoritatea și extinde rețeaua de contacte în industria în care activezi.

Call To Action - cum să scrii CTA-uri de succes
Call To Action - cum să scrii CTA-uri de succes

În domeniul marketingului digital, un apel la acțiune (CTA) este un instrument puternic care încurajează implicarea utilizatorilor și îi determină să efectueze acțiunile dorite. Fie că este vorba de înscrierea la un buletin informativ, de efectuarea unei comenzi sau descărcarea unui material, un CTA bine realizat poate avea un impact semnificativ asupra ratelor de conversie și a succesului general. Cu toate acestea, crearea unor CTA-uri eficiente necesită o analiză atentă și o planificare strategică.

Cum folosești tehnologia AI? Creează mai mult conținut cu ChatGPT!
Cum folosești tehnologia AI? Creează mai mult conținut cu ChatGPT!

ChatGPT are potențialul de a deveni un instrument de market revoluționar. Încă din momentul în care firma OpenAi a decis să-l pună la dispoziție publicului, acesta a avut parte de un răspuns pozitiv și a devenit recunoscut pentru capacitatea sa de a purta discuții la nivel conversațional. În prezent, ChatGPT este utilizat pentru crearea de conținut de orice tip și ajută persoanele care lucrează în marketing să obțină rezultate mai ușor.

Cum să reduci rata de respingere. Metode eficiente pentru a îmbunătăți rata de respingere

Rata de respingere nu este altceva decât procentul de vizite pe parcursul cărora o persoană a vizitat o anumită pagină și apoi a părăsit site-ul. După cum se dovedește în practică, rata de respingere poate crea multă confuzie, în special pentru acei proprietari de site-uri care nu au o cunoaștere aprofundată despre interpretarea ei. Iată ce trebuie să știi despre indicatorul ratei de respingere și cum poți să îl reduci.

Tot ce trebuie să știi despre marketingul digital
Tot ce trebuie să știi despre marketingul digital

Valorificând impactul marketingului digital și având o înțelegere aprofundată a aspectelor sale, companiile pot crea campanii ample, adaptate la obiectivele lor specifice și care ajută nu doar să țină pasul cu concurența, ci și să o depășească. Având strategiile potrivite, acestea pot atinge succesul mai repede și mai eficient ca niciodată.

Totul despre infografice
Totul despre infografice - ce sunt, cum se crează, sfaturi pentru realizarea de infografice perfecte

Infograficele au evoluat în ultimii ani, devenind astăzi un mijloc de comunicare în marketing, atât pentru designerii grafici, cât și pentru marketerii de conținut. Sunt concepute astfel încât să ajungă la publicul larg, prin simplificarea subiectelor și aranjarea lor într-un format ușor de digerat. Datorită simplității lor și a mesajului convingător, au câștigat popularitate în ultimii ani. Putem întâlni infografice partajate peste tot pe internet sau pe rețelele sociale.

Copywriting
Copywriting - cum să transformi o idee genială într-un business de succes

Copywritingul este o soluție cu adevărat importantă pentru orice companie care dorește să aibă campanii de marketing de succes. Astfel, site-ul va deveni primul loc unde, potențialii clienți vor găsi cu ușurință informațiile și produsele de care au nevoie. Atunci când este făcut corect, ajută companiile să genereze mai multe vânzări și să crească conversiile. Pentru a atinge aceste obiective, conținutul scris trebuie să dețină titluri convingătoare, un limbaj clar și totul să fie scris într-un mod care să facă apel la emoțiile clienților.

Content Marketing
Ghid extins de Content Marketing

Ce înseamnă Content Marketing? Marketingul de conținut este practica de a crea și promova conținut care va ajuta compania să atingă publicul țintă. Scopul este de a identifica publicul țintă și de a crea și promova conținut valoros care rezonează cu acesta, determinându-l să acționeze (înscrierea la newsletter, completarea formularului de contact, accesarea unei pagini de achiziție, cumpărarea efectivă).

javascript code
Cum se inserează coduri Javascript în articole?

Cerințele marketerilor sunt tot mai mari. Majoritatea agențiilor vor să măsoare eficiența campaniilor implementate, inclusiv a publicării de articole. Acest lucru necesită implementarea codului de tracking aferent, lucru care nu este mereu ușor de făcut. În acest articol vă vom prezenta cum să introduceți codul de tracking de la WhitePress și cum să rezolvați posibilele erori.

Ne trebuie și text pentru paginile de categorie dintr-un magazin online?

Pur și simplu, utilizatorii sunt mai susceptibili să efectueze căutări generice, pe cuvinte-cheie scurte, generice, într-o proporție mult mai mare decât căutările pe nume de produse foarte specifice. Optimizarea paginilor de categorii și subcategorii, cele care în general corespund acestui tip de căutări poate ajuta motoarele de căutare să înțeleagă mai bine structura site-ului, dar în același timp, poate oferi și utilizatorilor un plus de valoare.

De la om la om - o nouă eră a marketingului?

Acesta ar putea fi sfârșitul campaniilor plictisitoare și a lipsei unei voci umane. Cele mai noi proiecții arată un motiv predominant - viitorul apropiat aparține comunicării de marketing cu o ființă umană în prim plan. Uită de B2B și B2C - începe să muncești asupra pieței de la Om la Om.

10 motive pentru a scrie un blog de companie

Blogul unei companii este o formă foarte populară de marketing. Blogul permite noi posibilități de promovare și este o idee mai bună decât bannerele, articolele sponsorizate sau campaniile de CPC. Acest tip de marketing este o modalitate foarte bună de a-ți promova produsele și serviciile. Dacă ai o întreprindere, ar trebui să scrii un blog despre aceasta. Aici sunt 10 motive pentru a face asta!

Cum să măsori eficiența content marketingului

Content marketingul a câștigat foarte multă popularitate în ultimii ani. Dacă observi atent trendurile internaționale de marketing, s-ar putea să îți dai seama că este o creștere în prezentări, infografice și rapoarte arătate într-un mod mai atrăgător și, în schimb, eficiența lor este amplificată.

Cât costă un conținut de calitate?

Merită să investești în conținut de calitate - în conformitate cu cartea de căpătâi a content marketingului. Și nu mai este o glumă într-o lume în care fiecare mică modificare a algoritmului Google are ca obiectiv identificarea și promovarea calității în rezultatele căutărilor. Conținutul bine scris, care vizitatorii consideră că merită să fie citit, nu mai este doar o chestiune de PR. Este diferența dintre a fi văzut și a nu fi văzut în rezultatele căutărilor Google. OK, deci e o necesitate să investești în conținut, dar cât? Care este costul adevărat al acestuia?

Instrumente gratuite pentru crearea de infografice

Una dintre cele mai ușoare modalități de a obține un link este prin crearea de conținut captivant – ceva pe care utilizatorii să dorească să-l distribuie altora. Deși sună ca o repetiție a ceea ce Matt Cutts – cel mai mare expert SEO – a spus de nenumărate ori: “Creează conținut de calitate”, chiar se aplică și aici. Infograficele, cele despre care noi discutăm, au devenit o soluție populară pentru SEO și crearea de conținut specific pentru marketing.

Publică articole astăzi
Înscrie-te gratuit