Marketingul de conținut este o strategie care constă în atragerea clienților prin publicații utile și foarte atractive de conținut a cărui scop este trezirea interesului individual sau general a unui grup de destinatari. Această metodă de marketing se bazează pe o parte a mesajului publicitar, realizat tocmai pentru a construi relații stabile și de lungă durată implicând atât omul care promovează conținutul, cât și destinatarii la care acesta ajunge.

Cele mai întâlnite forme de marketing de conținut sunt:

● ghiduri

● articole sponsorizate

● ebooks (cărți în format digital)

● articole specializate

● videoclipuri

● webinarii (cursuri online)

● grafice

Pe lângă scopul de a populariza diferite branduri, marketingul prin conținut construiește baza pentru creionarea vizibilității pe Google, care “promovează” conținutul valoros. Mai mult decât atât, publicarea și promovarea conținutului de calitate are următorul efect: utilizatorii depistează conținutul valoros, realizat special pentru ei, ceea ce crește semnificativ poziționarea site-ului în motorul de căutare. Marketingul prin conținutul de pe blog este creat prin editorii de la WhitePress și colaboratorii noștri. Ele includ gândurile și părerile noastre personale despre acest subiect, și anume marketingul prin conținut.

Blogul a fost creat pentru a împărtăși ideea de marketing prin conținut și o parte din cunoștințele cititorilor noștri. Vrem să îți arătăm diverse aspecte la care această metodă de marketing face referire.

Prin postările noastre, noi încercăm să abordăm cât mai multe subiecte direct sau indirect legate de marketingul prin conținut, pentru a-ți arăta cât de larg este acest subiect. Sperăm să îți oferim cunoștințe valoroase, pe care mai apoi să le poți pune în practică.

Te sfătuim să citești mai departe!

Marketing de Conținut
Cât costă un conținut de calitate?

Merită să investești în conținut de calitate - în conformitate cu cartea de căpătâi a content marketingului. Și nu mai este o glumă într-o lume în care fiecare mică modificare a algoritmului Google are ca obiectiv identificarea și promovarea calității în rezultatele căutărilor. Conținutul bine scris, care vizitatorii consideră că merită să fie citit, nu mai este doar o chestiune de PR. Este diferența dintre a fi văzut și a nu fi văzut în rezultatele căutărilor Google. OK, deci e o necesitate să investești în conținut, dar cât? Care este costul adevărat al acestuia?

Instrumente gratuite pentru crearea de infografice

Una dintre cele mai ușoare modalități de a obține un link este prin crearea de conținut captivant – ceva pe care utilizatorii să dorească să-l distribuie altora. Deși sună ca o repetiție a ceea ce Matt Cutts – cel mai mare expert SEO – a spus de nenumărate ori: “Creează conținut de calitate”, chiar se aplică și aici. Infograficele, cele despre care noi discutăm, au devenit o soluție populară pentru SEO și crearea de conținut specific pentru marketing.

Începe să câștigi bani astăzi.
Înregistrează-te gratuit