Relațiile publice din online se prescurtează sub forma E-PR. Internetul a fost cel care a schimbat dimensiunea joburilor specialiștilor PR cel mai mult. Acum oricine poate fi un livrator de informații și opinii: atât un magazin cunoscut, cât și un participant al unei platforme sociale. Nu poți subestima nici o opinie - nici măcar cele scrise pe un blog privat. Rolul agențiilor de PR și departamentelor de PR este să creeze mesaje pentru companie, pentru distribuire, pentru promovare, dar și să răspundă opiniilor care se dezvoltă în jur.

Internetul implică, de asemenea, alte tehnologii și transmiteri rapide de informații. Publicațiile presei și conținutul oferit de experți pot fi disponibile pentru toată lumea în doar câteva minute de la dezvoltarea lor. Specialiștii PR pot utiliza multe instrumente care facilitează contactul cu jurnaliștii, conținutul care urmează să fie distribuit și creșterea vizibilității.

Vom publica textele unor autori în fila noastră - vom încerca să le facem utile și interesante pentru tine!

 

Te sfătuim să citești mai departe!

Relații cu Publicul
10 sfaturi pentru o cooperare eficientă cu bloggerii

Pentru mult timp, blogosfera a fost evitată și disprețuită de multe companii. Departamentele de marketing se temeau să lucreze cu autori cu influență, dar imprevizibili care sunt greu de urmărit. Cu toate acestea, bloggerii au muncit din greu pentru a dovedi că pot crea conținut care poate concura cu sursele de media tradiționale. Aceștia au devenit parteneri de afaceri profesionali și un element important al oricărei campanii de marketing. Însă pentru a te asigura că cooperarea este bună pentru ambele părți, ar trebui să ții cont de câteva lucruri.

8 modalități eficiente în care Relațiile Publice completează Content Marketing-ul

Content marketing-ul nu numai că a schimbat modalitatea în care privim marketingul ca un întreg, dar a și adus schimbări în ceea ce privește Relațiile Publice. Pe scurt – acesta a îmbinat conținutul de marketing cu PR-ul. Companiile au început să observe că ambele domenii dețin obiective similare, și că ambele necesită crearea de conținut pentru a putea atinge acele obiective. Așadar, dacă vrei să știi cum poți maximiza eficiența content marketingului, e destul de simplu – departamentele de PR și marketing trebuie să lucreze împreună.

Începe să câștigi bani astăzi.
Înregistrează-te gratuit