Relațiile publice din online se prescurtează sub forma E-PR. Internetul a fost cel care a schimbat dimensiunea joburilor specialiștilor PR cel mai mult. Acum oricine poate fi un livrator de informații și opinii: atât un magazin cunoscut, cât și un participant al unei platforme sociale. Nu poți subestima nici o opinie - nici măcar cele scrise pe un blog privat. Rolul agențiilor de PR și departamentelor de PR este să creeze mesaje pentru companie, pentru distribuire, pentru promovare, dar și să răspundă opiniilor care se dezvoltă în jur.

Internetul implică, de asemenea, alte tehnologii și transmiteri rapide de informații. Publicațiile presei și conținutul oferit de experți pot fi disponibile pentru toată lumea în doar câteva minute de la dezvoltarea lor. Specialiștii PR pot utiliza multe instrumente care facilitează contactul cu jurnaliștii, conținutul care urmează să fie distribuit și creșterea vizibilității.

Vom publica textele unor autori în fila noastră - vom încerca să le facem utile și interesante pentru tine!

 

Te sfătuim să citești mai departe!

Relații cu Publicul
10 motive pentru a scrie un blog de companie

Blogul unei companii este o formă foarte populară de marketing. Blogul permite noi posibilități de promovare și este o idee mai bună decât bannerele, articolele sponsorizate sau campaniile de CPC. Acest tip de marketing este o modalitate foarte bună de a-ți promova produsele și serviciile. Dacă ai o întreprindere, ar trebui să scrii un blog despre aceasta. Aici sunt 10 motive pentru a face asta!

Relații Publice - SEO sigur și eficient

Pot relațiile publice să fie folosite pentru a susține SEO? Cum să realizezi asemenea activități încât să câștige linkuri pentru site-ul tău? Este PR-ul util pentru orice companie? Care este costul serviciilor unei agenții PR și este necesar să angajezi una? Mai jos vei găsi răspunsuri la toate aceste întrebări.

5 exemple de campanii native de marketing eficiente

Explozia marketingului online este încă prezentă în domeniul promovării. Numeroși antreprenori au trebuit să se familiarizeze cu noua metodă de promovare și să o înțeleagă. Pagină de Facebook, AdWords, reclame cu bannere, SEO sau advertoriale sunt câteva exemple de noi tendințe în marketing. În schimb, acestea au dus la o abundență de reclame pe internet - suntem îngropați în bannere uriașe, pop-up-uri care au cauzat ca iritarea utilizatorilor să ajungă la un punct critic.

10 sfaturi pentru o cooperare eficientă cu bloggerii

Pentru mult timp, blogosfera a fost evitată și disprețuită de multe companii. Departamentele de marketing se temeau să lucreze cu autori cu influență, dar imprevizibili care sunt greu de urmărit. Cu toate acestea, bloggerii au muncit din greu pentru a dovedi că pot crea conținut care poate concura cu sursele de media tradiționale. Aceștia au devenit parteneri de afaceri profesionali și un element important al oricărei campanii de marketing. Însă pentru a te asigura că cooperarea este bună pentru ambele părți, ar trebui să ții cont de câteva lucruri.

8 modalități eficiente în care Relațiile Publice completează Content Marketing-ul

Content marketing-ul nu numai că a schimbat modalitatea în care privim marketingul ca un întreg, dar a și adus schimbări în ceea ce privește Relațiile Publice. Pe scurt – acesta a îmbinat conținutul de marketing cu PR-ul. Companiile au început să observe că ambele domenii dețin obiective similare, și că ambele necesită crearea de conținut pentru a putea atinge acele obiective. Așadar, dacă vrei să știi cum poți maximiza eficiența content marketingului, e destul de simplu – departamentele de PR și marketing trebuie să lucreze împreună.

Începe să câștigi bani astăzi.
Înscrie-te gratuit