Cauți inspiraţie, un mentor sau un specialist într-o anumită ramură a marketingului? Ori poate abia îţi începi aventura în acest fascinant univers şi ai vrea să înveţi de la cei mai buni? Echipa noastră a pregătit o listă cu unii dintre cei mai influenţi oameni de marketing din România.
Relațiile publice din online se prescurtează sub forma E-PR. Internetul a fost cel care a schimbat dimensiunea joburilor specialiștilor PR cel mai mult. Acum oricine poate fi un livrator de informații și opinii: atât un magazin cunoscut, cât și un participant al unei platforme sociale. Nu poți subestima nici o opinie - nici măcar cele scrise pe un blog privat. Rolul agențiilor de PR și departamentelor de PR este să creeze mesaje pentru companie, pentru distribuire, pentru promovare, dar și să răspundă opiniilor care se dezvoltă în jur.
Internetul implică, de asemenea, alte tehnologii și transmiteri rapide de informații. Publicațiile presei și conținutul oferit de experți pot fi disponibile pentru toată lumea în doar câteva minute de la dezvoltarea lor. Specialiștii PR pot utiliza multe instrumente care facilitează contactul cu jurnaliștii, conținutul care urmează să fie distribuit și creșterea vizibilității.
Vom publica textele unor autori în fila noastră - vom încerca să le facem utile și interesante pentru tine!
Te sfătuim să citești mai departe!