SEO(search engine optimization) face referire la optimizarea unui site web pentru motorul de căutare Google. Desigur, ar trebui să ți cont și de utilizator atunci când îți optimizezi site-ul pentru Google. Activitățile SEO sunt parte din activitățile care au legătură directă cu site-ul web - numite On-site activities(optimization). Printre cei mai importanți factori în procesul de optimizare se numără:

● cuvintele-cheie din titlu ,

● plasarea cuvintelor-cheie în textele deja existente pe site,

● selectarea titlurilor potrivite (h1,h2,h3),

● legarea link-urilor de pe site,

● optimizarea meta tag-urilor și a descrierilor,

● optimizarea timpului de încărcare a site-ului.

Poziționarea (construirea link-urilor) site-urilor web în motorul de căutare Google este un set de acțiuni pe care specialistul web sau agenția ar trebui să le realizeze pentru a crește vizibilitatea site-ului pe Google. Poziționarea este legată de așa-numitele Off-site activities (spre exemplu: conectarea link-urilor spre un site poziționat). Calitatea și numărul acestor link-uri este direct afectată de vizibilitatea site-ului pe Google, acesta fiind cel mai important factor de clasare al algoritmului din spatele motorului de căutare.

Te sfătuim să citești mai departe!

SEO
Relații Publice - SEO sigur și eficient

Pot relațiile publice să fie folosite pentru a susține SEO? Cum să realizezi asemenea activități încât să câștige linkuri pentru site-ul tău? Este PR-ul util pentru orice companie? Care este costul serviciilor unei agenții PR și este necesar să angajezi una? Mai jos vei găsi răspunsuri la toate aceste întrebări.

SEO de bază pentru site-uri

O optimizare pentru motoarele de căutare bine făcută este fundația unei poziționări bune pe motoarele de căutare. În cazul de expresii cheie mai puțin competitive, o optimizare bună ar putea impulsiona poziționarea unei pagini. Citește mai departe pentru a afla ce elemente ale site-ului trebuie optimizate pentru a intensifica efectul activităților SEO.

Cum să publici articole prin WhitePress® și să îți atingi obiectivele

Logica și intuiția - acestea sunt ceea ce agenții de publicitate folosesc când aleg un loc unde să își publice articolele pe platforma WhitePress®. Sau mai degrabă: asta ar trebui să folosească. În orice caz, nu întotdeauna funcționează astfel - majoritatea sunt leneși și doar „merg de la A la Z”, fără să se gândească la scopul lor. Între timp, programatorii și editorii WhitePress® se dau peste cap să ofere indicatori unici, date istorice, grafice și evaluări ale calității. Iar acest lucru merită să fie folosit!

5 motive pentru care să investeşti în servicii de mentenanţă pentru site-ul afacerii

Te-ai apucat de un business online? Ţi-ai facut site-ul şi te gândeşti să investeşti în servicii de promovare online? Eşti sigur că te-ai gândit la tot ce tine de site-ul afacerii?

Site-ul unei afaceri se ocupă de promovarea, vânzarea și comercializarea produselor sau serviciilor afacerii tale, pentru ca tu să poți fi proactiv în altă parte a businessului.

De aceea este recomandat ca atunci când îți faci bugetul de promovare să aloci și un buget pentru serviciile de mentenanță necesare site-ului.

Pagini Mobile Accelerate (AMP) - ce este asta?

Google a introdus o nouă caracteristică la Search Console care îți permite să activezi Paginile Mobile Accelerate (AMP). Această opțiune este potrivită pentru cei care au pagini statice și își doresc să le facă disponibile imediat pentru utilizatori. Citește în continuare pentru a vedea care este filizofia care se ascunde în spatele AMP.

Local SEO - cum să te descurci cu el?

Service auto, coafură, salon de masaj, restaurant - când cauți oricare dintre aceste locuri, îți dorești un compromis între distanță, preț și calitatea serviciilor. În urmă cu câțiva ani, Google a creat un algoritm special care sugerează locurile care sunt aproape de tine și, în același timp, sunt recomandate de alți utilizatori. Ce ar trebui să faci pentru a fi vizibil în rezultatele căutărilor pentru expresii locale cheie? Cum arată local SEO?

Legăturile interne - cum să le faci corect

Legăturile interne sunt baza unui site bine optimizat. Este, de asemenea, baza viitoarelor activități pe pagină și în afara ei. Mulțumită structurii de subpagini construită corect și datorită legăturilor corecte pentru fiecare dintre ele, poți avea un succes imens și poți fi vizibil în Google, ceea ce va aduce un trafic mai mare pe site. Citește manualul nostru despre legăturile interne pentru a le realiza corect.

Redirecționări - 301 și altele - ce sunt și cum pot să le folosesc?

Poți citi multe în articole, pe rețelele de socializare și în forumuri de discuții despre o diversitate mare de redirecționări. Redirecționarea 301 pare să fie răspunsul la problemele noastre legate de ce se poate întâmpla cu site-ul nostru. O pedeapsă de la Google? Redirecționare. O nouă versiune a site-ului cu o diferită structură de adresare? Redirecționare. Putere mai mare a paginilor secundare? Redirecționare. Dar, până la urmă, ce este o redirecționare…?

Meta Tag-uri - baza optimizării paginilor web

Optimizarea site-ului tău este crucială, dar merită să începi cu lucruri simple, care pot avea ca rezultat un număr mai mare de click-uri pe rezultatul căutărilor. Unul dintre aceste lucruri sunt meta tag-urile. Citește în continuare pentru a descoperi de ce aceste tag-uri ar trebui să conțină informații utile și interesante și alte caracteristici care ar putea avea un efect asupra vizibilității site-ului.

Google Analytics pentru începători

Activitățile SEO nu pot fi complet realizate fără analiza traficului de pe website. Pur și simplu nu poți evalua performanța acțiunilor tale dacă nu verifici aceste date. Google Analytics este un instrument gratuit, care te ajută să analizezi traficul de pe website din diferite perspective. Deși este gratuit, Google Analytics este un instrument extrem de complex. Continuă să citești dacă ai dori să înveți cum trebuie folosit.

Cum funcționează Search Engine Optimization?

Search Engine Optimization reprezintă un element imperios necesar dacă dorești să fii vizibil pe internet. Se poate observa faptul că din ce în ce mai multe persoane dețin acces la internet de mare viteză, iar, în zilele noastre, numărul utilizatorilor la nivel global depășește 3 miliarde. Aceasta este dovada unui concept simplu – dacă oferi servicii prin internet, ar trebui să ai grijă să obții o poziționare cât mai ridicată în lista căutărilor pentru website-ul tău, astfel încât potențialii clienți să te poată găsi. Seria de articole pe care o vom începe chiar acum îți va explica bazele SEO și îți va oferi sfaturi despre cum să poți face asta de unul singur.

Începe să câștigi bani astăzi.
Înregistrează-te gratuit