SEO(search engine optimization) face referire la optimizarea unui site web pentru motorul de căutare Google. Desigur, ar trebui să ți cont și de utilizator atunci când îți optimizezi site-ul pentru Google. Activitățile SEO sunt parte din activitățile care au legătură directă cu site-ul web - numite On-site activities(optimization). Printre cei mai importanți factori în procesul de optimizare se numără:

● cuvintele-cheie din titlu ,

● plasarea cuvintelor-cheie în textele deja existente pe site,

● selectarea titlurilor potrivite (h1,h2,h3),

● legarea link-urilor de pe site,

● optimizarea meta tag-urilor și a descrierilor,

● optimizarea timpului de încărcare a site-ului.

Poziționarea (construirea link-urilor) site-urilor web în motorul de căutare Google este un set de acțiuni pe care specialistul web sau agenția ar trebui să le realizeze pentru a crește vizibilitatea site-ului pe Google. Poziționarea este legată de așa-numitele Off-site activities (spre exemplu: conectarea link-urilor spre un site poziționat). Calitatea și numărul acestor link-uri este direct afectată de vizibilitatea site-ului pe Google, acesta fiind cel mai important factor de clasare al algoritmului din spatele motorului de căutare.

Te sfătuim să citești mai departe!

SEO
Construirea corectă a profilului de backlinks

Știm cu toții că, în ceea ce privește factorii de ranking ai Google, profilul de backlinks constituie unul dintre cele mai importante elemente. PageRank niciodată nu a încetat să fie important, dar numeroasele update-uri majore de algoritm ale Google au făcut ca necesitatea optimizării să fie din ce în ce mai clară.
Există sute de moduri de a atrage link-uri către conținutul vostru, dar orice tactică fezabilă de construire a profilului va depinde foarte mult de resursele pe care le aveți la dispoziție.

Aspecte SEO pentru site-urile multilingve

Tehnicile de SEO multilingv se ocupă cu oferirea de conținut optimizat pentru mai multe limbi sau pentru mai multe locații. Imaginați-vă că aveți un magazin online: vindeți plugin-uri WordPress în multe țări. Pentru a vă crește vânzările în Germania, ați decis să traduceți conținutul în limba germană și să creați un site german. Acum, aveți două variante ale aceleiași pagini: o versiune în engleză și germană. Este însă suficient? Ei bine, nu. Chiar deloc

Optimizarea Locală pentru Motoarele de Căutare - ce ar trebui să ții minte?

Rezultatele din căutările Google devin chiar și mai personalizate decât au fost înainte pentru a prezenta informațiile care sunt cele mai relevante pentru interogările utilizatorului. Unul dintre cele mai vizibile elemente de personalizare crescută este concentrarea pe rezultatele căutărilor locale pentru multe expresii cheie competitive. Astfel, companii mai mici au șansa să fie mai vizibile în interogări de căutare. Optimizarea pentru Motoarele de Căutare pentru rezultate locale diferă puțin de SEO normal - în primul rând, optimizarea în sine este puțin diferită. Citește mai departe pentru a vedea care sunt cele mai importante aspecte.

Prezentare generală a instrumentelor de analiză a linkurilor

Analiza linkurilor care fac referință la un site anume este una dintre activitățile de bază ale unui specialist SEO. Monitorizarea linkurilor îți permite să urmărești traficul și dezvoltarea site-ului și să le compari cu acțiunile concurenței. Instrumente de analiză a linkurilor există din belșug. Unele dintre ele sunt actualizate constant, în timp ce altele se pierd în obscuritate și sunt uitate. Prezentarea noastră va descrie cele mai populare și cele mai folosite instrumente printre experții SEO și proprietarii de pagini web.

Cum să optimizezi versiunea într-o altă limbă a unui site pentru SEO?

Site-urile de azi nu sunt simple pagini de contact, ci instrumente importante de marketing care pot fi folosite pentru diferite scopuri de business. Eficiența lor depinde de numărul de vizitatori, iar asta depinde de vizibilitatea pe motoarele de căutare. Așadar, crearea unei strategii eficiente pentru atingerea pozițiilor bune în rezultate (SEO) este crucială, în special pentru site-uri cu mai multe limbi, care au ca obiectiv obținerea unui număr mare de utilizatori din diferite părți ale lumii.

Cum să reduci rata de respingere? Metode eficiente pentru a îmbunătăți rata de respingere

Rata de respingere nu este altceva decât procentul de vizite pe parcursul cărora o persoană a vizitat o anumită pagină și apoi a părăsit site-ul. După cum se dovedește în practică, rata de respingere poate crea multă confuzie, în special pentru acei proprietari de site-uri care nu au o cunoaștere aprofundată despre interpretarea ei. Iată ce trebuie să știi despre indicatorul ratei de respingere și cum poți să îl reduci.

Bazele analizei unui site - Google Analytics

Fără o analiză adecvată, chiar și cele mai bune strategii SEO, campanii de content marketing și activități de PR vor trece neobservate. Măsurarea atentă a efectelor acțiunilor tale și ale competiției tale pot fi o sursă bună de inspirație, în timp ce observarea comportamentului audienței tale s-ar putea să îți ofere idei despre următorii pași ai strategiei. Vezi ce unelte ar trebui să ai în arsenalul tău analitic.

Relații Publice - SEO sigur și eficient

Pot relațiile publice să fie folosite pentru a susține SEO? Cum să realizezi asemenea activități încât să câștige linkuri pentru site-ul tău? Este PR-ul util pentru orice companie? Care este costul serviciilor unei agenții PR și este necesar să angajezi una? Mai jos vei găsi răspunsuri la toate aceste întrebări.

SEO de bază pentru site-uri

O optimizare pentru motoarele de căutare bine făcută este fundația unei poziționări bune pe motoarele de căutare. În cazul de expresii cheie mai puțin competitive, o optimizare bună ar putea impulsiona poziționarea unei pagini. Citește mai departe pentru a afla ce elemente ale site-ului trebuie optimizate pentru a intensifica efectul activităților SEO.

5 motive pentru care să investeşti în servicii de mentenanţă pentru site-ul afacerii

Te-ai apucat de un business online? Ţi-ai facut site-ul şi te gândeşti să investeşti în servicii de promovare online? Eşti sigur că te-ai gândit la tot ce tine de site-ul afacerii?

Site-ul unei afaceri se ocupă de promovarea, vânzarea și comercializarea produselor sau serviciilor afacerii tale, pentru ca tu să poți fi proactiv în altă parte a businessului.

De aceea este recomandat ca atunci când îți faci bugetul de promovare să aloci și un buget pentru serviciile de mentenanță necesare site-ului.

Pagini Mobile Accelerate (AMP) - ce este asta?

Google a introdus o nouă caracteristică la Search Console care îți permite să activezi Paginile Mobile Accelerate (AMP). Această opțiune este potrivită pentru cei care au pagini statice și își doresc să le facă disponibile imediat pentru utilizatori. Citește în continuare pentru a vedea care este filizofia care se ascunde în spatele AMP.

Local SEO - cum să te descurci cu el?

Service auto, coafură, salon de masaj, restaurant - când cauți oricare dintre aceste locuri, îți dorești un compromis între distanță, preț și calitatea serviciilor. În urmă cu câțiva ani, Google a creat un algoritm special care sugerează locurile care sunt aproape de tine și, în același timp, sunt recomandate de alți utilizatori. Ce ar trebui să faci pentru a fi vizibil în rezultatele căutărilor pentru expresii locale cheie? Cum arată local SEO?

Legăturile interne - cum să le faci corect

Legăturile interne sunt baza unui site bine optimizat. Este, de asemenea, baza viitoarelor activități pe pagină și în afara ei. Mulțumită structurii de subpagini construită corect și datorită legăturilor corecte pentru fiecare dintre ele, poți avea un succes imens și poți fi vizibil în Google, ceea ce va aduce un trafic mai mare pe site. Citește manualul nostru despre legăturile interne pentru a le realiza corect.

Redirecționări - 301 și altele - ce sunt și cum pot să le folosesc?

Poți citi multe în articole, pe rețelele de socializare și în forumuri de discuții despre o diversitate mare de redirecționări. Redirecționarea 301 pare să fie răspunsul la problemele noastre legate de ce se poate întâmpla cu site-ul nostru. O pedeapsă de la Google? Redirecționare. O nouă versiune a site-ului cu o diferită structură de adresare? Redirecționare. Putere mai mare a paginilor secundare? Redirecționare. Dar, până la urmă, ce este o redirecționare…?

Meta Tag-uri - baza optimizării paginilor web

Optimizarea site-ului tău este crucială, dar merită să începi cu lucruri simple, care pot avea ca rezultat un număr mai mare de click-uri pe rezultatul căutărilor. Unul dintre aceste lucruri sunt meta tag-urile. Citește în continuare pentru a descoperi de ce aceste tag-uri ar trebui să conțină informații utile și interesante și alte caracteristici care ar putea avea un efect asupra vizibilității site-ului.

Google Analytics pentru începători

Activitățile SEO nu pot fi complet realizate fără analiza traficului de pe website. Pur și simplu nu poți evalua performanța acțiunilor tale dacă nu verifici aceste date. Google Analytics este un instrument gratuit, care te ajută să analizezi traficul de pe website din diferite perspective. Deși este gratuit, Google Analytics este un instrument extrem de complex. Continuă să citești dacă ai dori să înveți cum trebuie folosit.

Cum funcționează Search Engine Optimization?

Search Engine Optimization reprezintă un element imperios necesar dacă dorești să fii vizibil pe internet. Se poate observa faptul că din ce în ce mai multe persoane dețin acces la internet de mare viteză, iar, în zilele noastre, numărul utilizatorilor la nivel global depășește 3 miliarde. Aceasta este dovada unui concept simplu – dacă oferi servicii prin internet, ar trebui să ai grijă să obții o poziționare cât mai ridicată în lista căutărilor pentru website-ul tău, astfel încât potențialii clienți să te poată găsi. Seria de articole pe care o vom începe chiar acum îți va explica bazele SEO și îți va oferi sfaturi despre cum să poți face asta de unul singur.

Începe să câștigi bani astăzi.
Înregistrează-te gratuit