Social media conduce comunicarea prin intermediul internetului. La sfârșitul anului 2016, Facebook a avut 1.65 miliarde de profile active, ceea ce înseamnă că fiecare a 4-a persoană de pe Pământ avea cont. Nu e de mirare că publicitatea a renunțat la media tradițională și a migrat spre diverse rețele de socializare.

Această secțiune este un ghid care te va introduce în lumea Social Media. Aici vei găsi o serie de tutoriale care te vor ajuta să navighezi prin această lume publicitară. Începătorii vor afla răspunsurile la întrebările de bază (cum a fi funcționalitatea rețelelor de socializare), iar cei avansați vor putea găsi informații despre cum se utilizează SM în marketing și publicitate. Mai mult decât atât, vei găsi un studiu realizat pe campanii de publicitate și un rezumat al oportunităților pe care Social Media le oferă oamenilor de marketing.

Te sfătuim să citești mai departe!

Social Media
Cum să te faci auzit în Social Media

Obișnuiam să fiu persoana care nu credea în practicalitatea canalelor Social Media. Mi se părea o pierdere de timp, bani și resurse. Eram convinsă ca nimeni nu este interesat să vadă imaginea câinelui prin parc, noua pereche de pantofi achiziționată sau ultima vacantă. Era atât de greșit să cred asta! Oamenii vor să vadă imagini cu câinele, pantofii sau vacanța ta. Oamenii își doresc să interacționeze cu tine. Vor comunicare, veselie și entuziasm.

Strategie sau improvizație? Șapte reguli pentru a dobândi vizibilitatea brandului pe Facebook

Facebook este cartea ta de vizită și punctul principal de întâlnire pentru servicii și industriile producătoare pentru brandurile mici și globale de-o potrivă. Toate companiile își doresc să atingă succesul, dar asta necesită o strategie de comunicare. Improvizația în această privință este, pur și simplu, prea riscantă și poate frâna eforturile tale pe termen lung.

Începe să câștigi bani astăzi.
Înregistrează-te gratuit