Social media conduce comunicarea prin intermediul internetului. La sfârșitul anului 2016, Facebook a avut 1.65 miliarde de profile active, ceea ce înseamnă că fiecare a 4-a persoană de pe Pământ avea cont. Nu e de mirare că publicitatea a renunțat la media tradițională și a migrat spre diverse rețele de socializare.

Această secțiune este un ghid care te va introduce în lumea Social Media. Aici vei găsi o serie de tutoriale care te vor ajuta să navighezi prin această lume publicitară. Începătorii vor afla răspunsurile la întrebările de bază (cum a fi funcționalitatea rețelelor de socializare), iar cei avansați vor putea găsi informații despre cum se utilizează SM în marketing și publicitate. Mai mult decât atât, vei găsi un studiu realizat pe campanii de publicitate și un rezumat al oportunităților pe care Social Media le oferă oamenilor de marketing.

Te sfătuim să citești mai departe!

Social Media
social media marketing
Social Media Marketing - ce este și la ce ajută?

Element esenţial pentru afacerile online, Social Media este o parte importantă a dezvoltării oricărui tip de business. Contribuie la vizibilitatea şi imaginea brandului, a produselor, echipei şi, în fond, a tot ce ține de activitatea unei firme. Chiar dacă şi până acum era important, în utimul timp se pune şi mai mult accent pe conţinut care să atragă. Bifând un tip de conţinut cu suflu nou și care inspiră, publicul va fi cu mult mai uşor atras de către o companie.

optimizare Facebook
Cum să îți optimizezi pagina de Facebook

Pagina de Facebook nu este doar un colțișor dintr-o platformă socială, este mai mult decât atât. Este un instrument prin intermediul căruia poți atinge o mulțime de obiective pe care ți le setezi. Dincolo de conținutul pe care îl postezi, pagina ta trebuie să fie și funcțională, nu doar estetică. Așa cum un website trebuie să fie user friendly dacă îți dorești vizitatori și conversii, la fel ar trebui privită și pagina de Facebook.

spionezi competitorii
Cum să-ți ”spionezi” competitorii în online

Să îți cunoști competiția ar trebui să fie o condiție obligatorie de fiecare dată când începi să lucrezi la planurile tale de marketing. Trebuie să urmărești constant ce fac competitorii tăi, pentru ca tu să poți veni mereu cu ceva extra și diferit, care să te diferențieze de aceștia în fața clienților și potențialilor consumatori.

retentia clientilor
Retenția clienților prin social media

O bază stufoasă de clienți este visul oricărui business, multe dintre strategiile de marketing având ca obiectiv atragerea constantă a numărului de consumatori. Nu este greșit să vrei să atragi în mod constant clienți noi, însă foarte mulți au tendința de a-și neglija consumatorii actuali, învârtindu-se într-un cerc vicios, pentru că un client nou devine automat și un client actual care, ulterior, este neglijat și în cele din urmă pierdut.

BOOST POSTS SAU ADS MANAGER?

,,Care este diferența dintre Boost Post și Ads Manager?” este o întrebare pe care am tot auzit-o sau, și mai des întâlnită este afirmația ,,Fac Facebook Ads, investesc destul de mult în Boost Post.”.

Cum să te faci auzit în Social Media

Obișnuiam să fiu persoana care nu credea în practicalitatea canalelor Social Media. Mi se părea o pierdere de timp, bani și resurse. Eram convinsă ca nimeni nu este interesat să vadă imaginea câinelui prin parc, noua pereche de pantofi achiziționată sau ultima vacantă. Era atât de greșit să cred asta! Oamenii vor să vadă imagini cu câinele, pantofii sau vacanța ta. Oamenii își doresc să interacționeze cu tine. Vor comunicare, veselie și entuziasm.

Strategie sau improvizație? Șapte reguli pentru a dobândi vizibilitatea brandului pe Facebook

Facebook este cartea ta de vizită și punctul principal de întâlnire pentru servicii și industriile producătoare pentru brandurile mici și globale de-o potrivă. Toate companiile își doresc să atingă succesul, dar asta necesită o strategie de comunicare. Improvizația în această privință este, pur și simplu, prea riscantă și poate frâna eforturile tale pe termen lung.

Publică articole astăzi
Înscrie-te gratuit